- PRO
Сергей
Директор з маркетингу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6377214/
Досвід роботи
Генеральний директор
з 05.2021 по 11.2021
(6 місяців)
Лабораторія IMD, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обовʼязки:
Кризовий менеджмент. Завдання: стабілізувати рівень продажів та забезпечити позитивну динаміку до кінця 2021 року. Сформувати стратегію маркетингу для Компанії на 2022 рік
Обов'язки у рамках кризового менеджменту:
Управління штатом компанії до 90 осіб. Розробка ефективної матриці управління у рамках функціональної структури компанії. У стислі терміни формування командної культури в роботі окремих підрозділів. Мотивація персоналу щодо досягнення результатів. Оптимізація штатного розкладу. Організація та контроль постановки управлінського обліку на рівні компанії.
Формування відділів Продажу та Маркетингу. Набір персоналу, його адаптація.
Участь на рівні компанії у створенні стратегії маркетингу, формуванні тактики та стратегії продажів.
Адаптація та синхронізація роботи сервісних підрозділів у зв'язку зі змінами у ринковій активності компанії.
Досягнення:
За рахунок імплементації технік продажів на основі поклієнтського планування, досягнуто стабільної позитивної динаміки продажів: зростання місячного обсягу реалізації послуг на 40% у Q3 2021.
Внесено корективи до стратегії продажів для корекції динаміки до кінця 2021 року. Розроблено комплекс рішень щодо посилення фінансової та нефінансової мотивації персоналу.
Поставлено управлінський облік.
Створено умови для нарощування економічно обґрунтованих інвестицій у зростання ринкової частки компанії.
Комерційний директор
з 09.2020 по 02.2021
(5 місяців)
Новалік Фарма, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обов'язки:
○ Участь у стратегічному управлінні компанією.
○ Загальне управління бізнес-процесами, розробка стратегії розвитку компанії.
○ Антикризовий менеджмент.
○ Формування, контроль та аналіз поточного та планового бюджету компанії – витрати/доходи шляхом постійного контролю у взаємодії з фінансовою службою.
○ Формування та управління комерційною політикою, умовами продажу. Управління політикою ціноутворення.
○ Стратегічне та операційне планування прибутку. Формування політики продажів на рік, півріччя, місяць. Аудит та контроль.
○ Побудова та розвиток збуту в каналах опту та роздрібу.
○ Контроль виконання зобов'язань та договорів компанії, пов'язаної з комерційною діяльністю.
○ Контроль звітності з продажу.
○ Створення та управління командою комерційного блоку: постановка цілей, завдань, навчання та мотивація співробітників.
○ Участь у формуванні кадрової політики комерційної служби.
○ Участь та контроль асортиментної політики компанії.
○ Участь у стратегічному виборі контрагентів, веденні переговорів, підготовці та узгодженні контрактів.
Досягнення:
○ У співпраці з фінансовим відділом підготовлено та імплементовано модель короткострокового та довгострокового бюджетування компанії.
○ Впроваджено систему контролю та аналізу ефективності комерційної діяльності на основі показників рентабельності виробництва, продажів, маркетингових активностей, оборотності товарних запасів, оборотних активів та ін.
○ Розроблено та імплементовано модель планування продажів «від призначень». Модель передбачає такий рівень мікропланування та таргетування візитної активності польового персоналу, який забезпечує можливість знизити до мінімуму «баласт» у базах співробітників та неефективного використання робочого часу. Важливою складовою моделі є прогнозованість розвитку активної бази клієнтів та розкриття їхнього потенціалу. Використання комбінації емпіричних показників та математичного моделювання дає можливість збільшити точність середньо- та довгострокового планування, підвищити якість оцінки результатів роботи окремих співробітників та команди загалом. Як наслідок, підвищується рівень та ефективність управління польовою службою, у т.ч. за умов віддаленої комунікації.
○ Реорганізація компанії, що продає (зовнішня служба).
○ Розроблено та впроваджено систему мотивації персоналу на основі комплексу показників ефективності продажів з можливістю гнучкого управління у прив'язці до тактичних та стратегічних цілей компанії.
○ Вихід та перевиконання планових показників продажів по Rx групі через два місяці після старту реорганізації Зовнішньої служби компанії.
○ Підготовлено програму розвитку каналу «Комерційна медицина».
○ Підготовлені Бренд Плани та Бюджети на 2021 рік за фокусними продуктами з промопортфеля Компанії із застосуванням моделі планування продажів та урахуванням цільових показників фінансової результативності Компанії.
Директор
з 06.2018 по 06.2020
(2 роки)
ТОВ Мікрохім Плюс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обов'язки:
○ Управління маркетинговим підрозділом зі штатом у кількості 67 осіб, у т.ч. 55 осіб польового персоналу.
○ Формування та реалізація маркетингової стратегії на рівні портфеля.
○ Загальне управління бізнес процесами, контроль та аудит фінансів.
Досягнення:
○ Розроблена та реалізована на практиці бізнес модель юніту, що продає.
○ Старт польової активності через 3 місяці з моменту запуску проекту.
○ З 2018 по 1-е півріччя 2020 оборот з промопортфелю зріс більш ніж у 3 рази.
○ Підготовлено програму адаптації співробітників.
○ Підготовлені Стандартні операційні процедури:
■ з розробки маркетингових планів та бюджетів;
■ підготовки та розподілу за регіональними підрозділами POS – матеріалів;
■ ведення польової активності, зокрема. в умовах карантину;
■ навчання персоналу та ін.
○ Імплементована система інформаційної безпеки з використанням хмарних технологій.
○ Налагоджено транспортну та складську логістику.
○ Налагоджено фінансовий облік.
Директор з маркетингу
з 02.2012 по 07.2018
(6 років 5 місяців)
ТОВ НВФ Мікрохім, Рубіжне (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обов'язки:
○ Загальне керівництво роботою Департаменту.
○ Проведення переговорів з контрагентами та партнерами на рівні керівництва компаній із прийняттям стратегічних рішень.
○ Розробка та імплементація середньо- та довгострокової маркетингової стратегії компанії.
○ Управління продуктовим портфелем.
○ Забезпечення та контроль процедури скринінгу нових продуктів та підготовки досьє на перспективні позиції для Департаменту фармрозробки та реєстрації.
○ Ринковий моніторинг та підготовка аналітичних звітів.
○ Планування та супровід з боку Мікрохім аутсорсингових проектів.
Досягнення:
○ Організація відділу Стратегічного маркетингу.
○ Розробка процедури та організація скринінгу перспективних продуктів з метою розвитку продуктового портфеля компанії (моніторинг публікацій у міжнародних спеціалізованих виданнях, аналіз патентної бази, моніторинг досліджень). Розробка відповідних СОП.
○ Виведення на ринок унікальних для України препаратів у вигляді назальних спреїв на основі золмітриптану, кеторолаку, а також ряд препаратів із модифікованим вивільненням діючої речовини, комбінованих препаратів.
○ Зміцнення позицій на ринках Казахстану, Білорусі. Вихід на ринки Узбекистану, Азербайджану.
Керівник відділу реклами
з 01.2003 по 02.2012
(9 років 1 місяць)
ТОВ НВФ МікрохІм, Рубіжне (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обов'язки:
○ Загальне керівництво персоналом відділу маркетингу.
○ Підготовка та захист маркетингових планів.
○ Супровід аутсорсингових проектів з просування продукції компанії в Україні.
○ Супровід та укладання Договорів-постачання контрагентами.
Досягнення:
○ Запропоновано та схвалено керівництвом концепцію Стратегічного партнерства з компанією Рост Груп. Проведено переговори з власником компанії, досягнуто ключових домовленостей, проведено детальне опрацювання бізнес-моделі, включаючи фінансову оцінку проекту.
○ Проведено відбір продуктів-кандидатів під Проект, з позицій комерційного потенціалу, виробництва та логістики постачання.
○ Укладено договори під забезпечення тендерних поставок до Республіки Казахстан, Білорусь, Молдова (на умовах передоплати!).
Освіта
East Ukrainian National University, V. Dal
Економіка підприємства, Рубіжне
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
диплом з відзнакою
University of Chemical Technology D. Mendeleev
Специаліст-маркетолог, Москва
Вища, з 1989 по 1991 (2 роки)
University of Chemical Technology D. Mendeleev
Хімічна технологія, Москва
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)
диплом з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
Сертификація з Google Ads та Google Analytics https://skillshop.exceedlms.com/profiles/555670b7fa654806895a27ee15
2021 - 2022
Захист дисертації на здобуття ступеня Кандидат технічних наук. Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.
2012
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Бітрікс24
- MS Project
- Управление проектами
- Конкурентный анализ
- Конкурентний аналіз
- Формирование продающего юнита "с нуля"
- Портфельный анализ
- Финансовый анализ проектов
- Анализ рентабельности маркетинговых инвестиций
- Разработка и реализация комплекса маркетинга.
- Google Ads Certification for Video Campaigns
- Shopping campaign certification
- Google Ads Certification for Search Campaigns
- Google Ads App Campaign Certification
- Google Analytics Individual Qualification
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Рекомендації
-
Скороход Ірина Викторівна
Заступник генерального директора, ТОВ НВФ МІкрохІм
Контактні дані приховані -
Потапков Олександр Валентинович
Pharmaceutical and Healthcare Executive
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
○ Впевнені навички прогнозування, планування та аналізу.
○ Стандартизація бізнес процесів. Розробка стандартних операційних процедур.
○ Підготовка довгострокових та середньострокових планів розвитку компанії, включаючи економічний блок.
○ Розробка та впровадження функціональних та економічних моделей розвитку бізнесу з урахуванням цільових показників.
○ Планування та оперативне управління продажами через економічні показники в розрізі каналів просування та ланцюжка товароруху (ROS, ROI, ROMI).
○ Практичний досвід побудови ланцюга товароруху. Добре розумію особливості кожної ланки.
○ Навички організації просування в сегменті B2B, в каналах ATL/BTL.
○ Володію методами конкурентного аналізу, у т.ч. аналіз за Портером, метод «молекулярної моделі конкуренції».
○ Розвинені компетенції в управлінні продуктовим портфелем компанії: фінансовий та портфельний аналіз з урахуванням життєвого циклу окремих продуктів, товарних категорій (ABC-аналіз, адаптивна матриця BCG, метод Дібба-Сімкіна).
○ Володію методами оцінки ринкової вартості брендів.
○ Практичний досвід запуску продуктів на ринок України та країн СНД: від вибору продукту до цільового рівня представленості в торгових точках та охоплення цільової аудиторії.
○ Маю навички ефективного ведення переговорів.
○ Маю позитивний досвід вибудовування довгострокових та результативних відносин з OPLs.
○ Впевнений користувач пакету MS Office, Bitrix24, Pharmxplorer, Quadrasoft.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Коммерческий директор, Новалик Фарма, 5 місяців
- Бизнес юнит менеджер, ООО Микрохим Плюс, 1 рік 11 місяців
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Генеральный директор, Лаборатория IMD, 6 місяців
- Коммерческий директор, Новалик Фарма, 5 місяців
- PRO
25 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- PPC-спеціаліст, Freelance, 3 роки 11 місяців
Схожі кандидати
-
Маркетинговий директор
60000 грн, Київ -
Head of digital
Київ -
Помічник керівника з маркетингу
Київ, Дистанційно -
Директор по маркетингу
Київ, Кагарлик , ще 2 міста -
Керівник з маркетингу
60000 грн, Київ -
CMO (Керівник з маркетингу)
Київ, Дистанційно