- PRO
Катерина
Економіст, фінансист
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6379864/
Досвід роботи
Економіст з фінансовоі роботи
з 11.2023 по нині
(1 рік 9 місяців)
Амбулаторія сімейного лікаря, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
-Формування платіжного календаря та місячних бюджетів, аналіз і контроль за їх виконанням.
-Підготовка та аналіз управлінської звітності (P&L, Cash Flow).
-Проведення аналізу витрат та оптимізація фінансових потоків.
-Співпраця з банківськими установами, супровід кредитних угод та управління кредитним портфелем.
-Забезпечення ефективної організаційної взаємодії з банками, включаючи підготовку необхідної документації, супровід транзакцій та вирішення фінансових питань.
-Організація та здійснення розрахунків із постачальниками, клієнтами та працівниками.
Фінансовий менеджер
з 08.2021 по 12.2021
(4 місяці)
ООО «Хуррикан Арома Групп», Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
•Облік руху ТМЦ на підприємстві;
•Ведення управлінського обліку у програмі BAS
•Звіт про рух товару на складах;
•Аналіз фінансового плану;
•Фінансова звітність: ДДС, P&L;
•Аналіз продаж;
•Автоматизація процесів роботи в BAS;
•Розробка внутрішніх звітів.
Бухгалтер управлінського обліку
з 08.2019 по 06.2020
(10 місяців)
ПП "ПК ОДЕСА", Одеса (Нерухомість)
Робота в системі Клієнт-Банк (4 банки), заміна ключів ЕЦП;
Завантаження виписок із системи Клієнт-Банк;
Складання планових платежів;
Аналіз фінансового плану;
Рознесення банківських виписок у програмі 1С, контроль правильності рознесення виписок за рахунками згідно аналітичного обліку;
Підготовка та відправка платіжних доручень у Системі Клієнт-Банк (оплата постачальникам, повернення покупцям, перерахування до бюджету, перерахування заробітної плати працівникам)
Купівля валюти, здійснення валютних платежів у програмі Клієнт-Банк (оформлення заявки на купівлю валюти, продаж валюти.)
Складання авансових звітів;
Звірка розрахунків з контрагентами та постачальниками;
Оформлення довіреностей, прибуткові та видаткові касових ордерів;
Звіт про рух грошових коштів (cash flow);
Робота з ПММ на підприємстві (закупівля, облік, списання, дорожні листи);
Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованостей.
Бухгалтер
з 06.2018 по 01.2019
(7 місяців)
ТОВ Гагарин-Сервис, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
•Завантаження Банківських виписок у систему 1С (361 та 362);
•Створення рахунків, податкових накладних, актів виконаних робіт;
•Ведення до бази 1С. постачальників, клієнтів;
•Створення номенклатурну основу для 1С;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Створення прибуткових та видаткових касових ордерів;
•Створення відомості із заробітної плати.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2017 по 01.2018
(4 місяці)
ООО "РОШЕН ДЕ ЛЮКС", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Забезпечення зростання прибутку Компанії, частки ринку, обсягу продаж.
Укладання угод та підписання договорів із клієнтами.
Аналіз продажів, підготовка звітності.
Оформлення та складання рахунків та видаткових накладних для клієнтів.
Економіста з фінансової діяльності
з 03.2017 по 07.2017
(4 місяці)
ООО «БЦ Планета Сервис», Одеса (Нерухомість)
-Рух коштів за системою Клієнт-банк;
-Оформлення та складання рахунків для клієнтів;
-Облік та контроль за веденням документації (договори, акти виконаних робіт);
-Внутрішнє складання та оформлення звітності компанії для керівництва (щомісячний-бюджет; cash flow);
-Звірка з постачальниками та контрагентами.
Економіст з моніторингу ДЗ, бухгалтер.
з 06.2012 по 01.2017
(4 роки 7 місяців)
ООО "РОШЕН ДЕ ЛЮКС", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Відображення банківських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
•Ведення до бази 1С. постачальників, номенклатури;
•Видача та прийом ТМЦ;
•Проведення коригування боргу по клієнтам;
•Робота з ПММ на підприємстві (облік, списання палива тощо);
• Внутрішній управлінський облік;
• Облік та контроль ведення архіву первинної документації;
• Оформлення претензій до контрагентів;
• Звірка з контрагентами (акти звірок, робота з видатковими та поверненими накладними).
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Менеджмент-організації, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Навчальний центр "Good school"(фінансовий менеджер)
2020 год 1 месяц
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Користувач ПК
- MS Outlook
- Клієнт-Банк
- Кассовая дисциплина
- Знание основ бухгалтерского учета
- Знание та управление дебиторской задолженности.
- Знання основ бухгалтерського обліку
- 1С:8.2, 8.3; BAS (Бухгалтерия и УТП, УПП)
- Касова дисципліна
- 1С:8.2, 8.3 (Бухгалтерия и УТП, УПП)
- Google Sheets
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
•Націленість на результат, швидке навчання.
•Прагнення до розвитку та професійного зростання.
•Порядність, виконавчість, відповідальність, чесність, організованість, вміння працювати у команді.
•Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, економіст, фінансист
35000 грн, Одеса -
Главный бухгалтер, экономист, финансист
Одеса, Дистанційно -
Держслужбовець, економіст, бюджетник, фінансист, аудитор
Одеса -
Менеджер з обліку, помічник фінансиста, економіста
Одеса -
Економіст
Одеса, Дистанційно -
Менеджер, економіст
Одеса