• PRO

Ганна

Персональний асистент, 25 000 грн

Розглядає посади:
Персональний асистент, Виконавчий директор, Контент-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Персональний асистент

з 05.2024 по 10.2024 (5 місяців)
AURA, Іспанія (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація робочого графіка, зустрічей і дзвінків
•Координація ділових поїздок (бронювання квитків, готелів, транспортної логістики)
•Адміністративна підтримка
•Виконання особистих доручень керівника
•Контроль виконання завдань, управління пріоритетами та дедлайнами
•Обробка вхідної інформації (електронна пошта, дзвінки, запити)
•Підготовка презентацій, аналітичних довідок та матеріалів для зустрічей

Account manager

з 03.2020 по 12.2021 (1 рік 9 місяців)
Art Whale, Київ (Роздрібна торгівля)

•Remote Work
•Confident PC user (Word, Excel, Microsoft PowerPoint
•Provided exemplary level of service to clients, maintaining and improving relationships for future business opportunities.
•Worked with Amazon and Facebook accounts
•Interacting with clients and stakeholders and maintaining good relationships.
•Keeping a record of clients' contact information and orders.
•Promoted product offerings, benefits and discounts using marketing channels and delivered products on time to customers.
•Upselling current clients and looking for new accounts to bring to the company.
•Attending meetings with clients.
•Delivering presentations.
•Managing one large client or a portfolio of them.
•Managing a company's budget and payments.
•Monitoring the work performance of colleagues.

Administrative assistant and Bookkeeper

з 12.2017 по 03.2022 (4 роки 3 місяці)
FPB Investment Properties, Дистанційно (Нерухомість)

•American property rental company
•Generated high-quality reports, documents and presentations.
•Organised personal and professional calendars, including reminders and updates for upcoming meetings and events.
•Performed administrative tasks, document management and report development for inter-departmental use.
•Received and responded to high-volume correspondence via email and live chat.
•Worked with bookkeeping system like QuickBooks and bank Chase
•Keeping records of client transactions
•Communication with clients and consulting on the services offered
•Preparing invoices
•Receiving calls
•IT skills
•Customer care
•Remote working during pandemic
•Documented and shared weekly meeting minutes.
•Generated reports using Microsoft Excel spreadsheets.

Administrator

з 04.2017 по 12.2017 (8 місяців)
Princess Beauty Salon, Кривой Рог (Краса, фітнес, спорт)

Staff recruitment
•Ensuring efficient and cultural service for visitors and creating comfortable conditions for them
•Advising visitors on the availability of available services
•Special promotions,
•Confident PC user (Word, Excel, Microsoft PowerPoint

Освіта

НПУ имени Драгоманова

Факультет педагогики и психологии, Киев
Незакінчена вища, з 2016 по 2023 (7 років)

Знання і навички

  • Уважність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Комунікабельність
  • MS Office
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Організованість
  • MS PowerPoint
  • Оперативність
  • Ведення соціальних мереж
  • Неконфліктність
  • Продуктивність
  • Знання офісних програм

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Краще писати в телеграм @hb_peace, тому, що я знахожусь за кордоном, або телефонуйте на цей номер [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: