Яніна

Адміністратор офісу, юрист, 40 000 грн

Розглядає посади: Адміністратор офісу, юрист, Адміністратор на рецепцію, Адміністратор рецепції, Адміністратор клініки, Адміністратор, юрист, Секретар, Секретар судового засідання, Секретар на ресепшн, Адміністратор на ресепшн, Менеджер з персоналу
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 33 роки
Місто: Київ
Розглядає посади:
Адміністратор офісу, юрист, Адміністратор на рецепцію, Адміністратор рецепції, Адміністратор клініки, Адміністратор, юрист, Секретар, Секретар судового засідання, Секретар на ресепшн, Адміністратор на ресепшн, Менеджер з персоналу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 01.2025 по 11.2025 (11 місяців)
Актум, Київ (Юриспруденція)

Підготовка договорів, угод та супровідної документації.

Обробка та ведення службової кореспонденції.

Створення адвокатських запитів, заяв, звернень, скарг та інших документів.

Виконання доручень адвоката, включаючи роботу з паперами та аналітичні завдання.

Розробка процесуальних документів у справах військового, цивільного, кримінального та адміністративного характеру.

Взаємодія з чинними та потенційними клієнтами адвоката.

Бухгалтер

з 12.2020 по 12.2021 (1 рік)
КНП КДЦ Подільського району, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота в системі «Банк –Клієнт»
Впевнене володіння MS Office Excel, MS Office Word, Outlook Express, Internet
- Ведення договір (контроль за дотриманням умов, термінів тощо)
Помошник главного бухгалтера
Підготовка та надання документів на запити ДФС
Перевірка контрагентів через відкриті ресурси.
Ділове листування
Первичная документация
Знания програми 1 С, а так же Медок

Секретар

з 02.2020 по 02.2021 (1 рік)
КП "Київпастранс" Автобусний парк 5, Київ (Транспорт, логістика)

прийом відвідувачів;
прийом телефонних дзвінків;
ведення діловодства;
планування робочого дня керівника;
організація нарад;
замовлення квитків та бронювання готелів для керівника та інших співробітників під час відрядження;
замовлення канцтоварів для офісу;
виконання прохань керівника.
Запровадження програм скарг 1551.
Робота 1С
Робота в програмі Аскод

Помічник керівника

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 3 місяці)
Маркетолог, розробка сайтів, маркетплейсів, додатків, просування, Київ (IT)

Маркетолог, розробка сайтів, маркетплейсів, додатків, просування, бізнес помічник, асистент.
• Веденням соціальних мереж
• Створенням контенту для соц.мереж
• Налаштуванням реклами та її аналізом
• Аналіз конкурентів
Оформлення магазину (за потреби);
- аналіз статистики;
- маркетингові консультації;
Створення та просування сторінок
Підвищення активності.
Щоденний контроль рекламних кампаній Facebook, Instagram.
- Оптимізація рекламних кампаній для виконання поставлених завдань.
Налаштування контекстної реклами в Google Ads
Налаштування рекламної кампанії;
- Створення оголошень у ручну


Просування бізнесу
Ціна створення сайтів
Сайт візитка
Корпоративний сайт
Інтернет магазин
Шаблонний сайт
Сайт із унікальним дизайном
Сайт під ключ
Сайт для малого бізнесу
Сайт для середнього бізнесу
Сайт для великого бізнесу
Створення сторінки в (Фейсбук,Інстаграм,Тік Ток,Ютуб)
Просування в соціальних мережах
+Реклама
+Ведення та створення акаутів
І багато іншого
Чи обговоримо проект, бюджет, терміни?
Звертайтесь!
Вайбер <span class="hidden-print" style="display: inline-block">[<a href="#contactInfo"><nobr>відкрити контакти</nobr></a>]</span><span class="visible-print-inline">(див. вище в&nbsp;блоці «контактна інформація»)</span>, Телеграм Yanohka Yana, e-mail: <span class="hidden-print" style="display: inline-block">[<a href="#contactInfo"><nobr>відкрити контакти</nobr></a>]</span><span class="visible-print-inline">(див. вище в блоці «контактна інформація»)</span>.

Помічник директора,секретарь

з 07.2016 по 07.2017 (1 рік)
ТОВ «НЕСТ УКРАИНА», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Вся документація офиса.

Помічник директора

з 01.2016 по 07.2017 (1 рік 7 місяців)
ТОВ"Нест Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

планування зустрічей
покупка квитків
бронювання готелів
пошук місць або людей
листування і дзвінки на прохання керівника і т.д.
-підбір персонала (на теріторії України та Росії)
- проведення співбесід
- кадрова звітність
-оформлення прийома, переведення, звільнення кадрів
-ведення та зберігання трудових книжок, особових справ
-формування кадрового резерву
-робота з законодавчими та нормативними документами
-організація та документальне забеспечення управлінської діяльності
-забеспечення прийому, звіту та регістрації вхідних та вихідних документів
-організація роботи відділень з нуля
-контроль за внутрішньою роботою відділень
-ведення переговорів, укладення договорів
-проведення і організація семінарів
-постановка цілей контроль над виконанням планів

Помічник директора (Бухгалтер).

з 09.2015 по 06.2016 (10 місяців)
ТОВ «Нитако», ЧП «КОНСТАНТОПОПУЛОС», Київ (Оренда приміщень)

― планувати робочий день керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
― здійснювати технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів);
― виїжджати за завданням керівника у короткострокові відрядження для рішення питань, означених керівником;
― супроводжувати керівника на зустрічах, у поїздках;
― брати участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; веде протоколи та інші документи, що оформлюють хід і результат зустрічей, переговорів, нарад;
― здійснювати зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);
― за дорученням керівника погоджує окремі питання із працівниками структурних підрозділів, доводить до них вказівки й розпорядження керівника, контролює їх виконання;
― здійснювати збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, готує аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і подає керівникові;
― вести діловодство, одержує адресовані керівникові поштові й телеграфні відправлення, веде їхній облік і реєстрацію, передає керівникові службову документацію;
― вести запис на прийом до керівника, організує прийом відвідувачів;
― одержувати за дорученням керівника в державних органах та органах місцевого самоврядування документи й інформацію для керівника;
― виконувати разові доручення керівника з організації роботи персоналу.
Бухгалтерия головного бухгалтера.

Помічник директора

з 05.2015 по 09.2015 (5 місяців)
ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ»,, Київ (Робота по обслуговування електромереж)

Посадові обов&#039;язки:
-Документоведення в повному обсязі,
-ведення ділового листування.
-Планування робочого дня керівника.
-Зустріч і супровід VIP гостей
-Координація роботи офісу Досвід збору і обробки інформації
-Бухгалтерія.(Первинна).

Бухгалтер

з 03.2015 по 05.2015 (3 місяці)
ТОВ «ЛЕКАРЕВА ГРУП», Київ (Продукти харчування)

Бухгалтерський і податковий аутсорсинг.

-Ведення бухгалтерського та податкового обліку для юридичних осіб та підприємців.
- Складання фінансових звітів та податкових декларацій, відновлення бухгалтерського обліку.
- Правова допомога при проведенні податкових перевірок, оскарження рішень, дій та -бездіяльності податкових органів.
- Правова допомога у справах за результатами перевірок з питань оподаткування.

Бухгалтер

з 04.2013 по 11.2014 (1 рік 8 місяців)
ТОВ «Торговий дім «М’ясна Гільдія», Київ (Продукти харчування)

— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (20 чол.).

Технік візово-протокольної служби відділу міжнародних звязків

з 12.2011 по 03.2013 (1 рік 4 місяці)
НАУ (Національний Авіаційний Університет), Київ (Основні завдання відділу:міжнародні звязки)

-підготовка та організація укладення угод про співпрацю Університету із закордонними партнерами;
-розширення контактів у сфері спільного виконання науково-практичних проектів;
-планування та проведення міжнародних наукових заходів (конференцій, науково-практичних семінарів, тренінгів, круглих столів);
-всебічне вивчення зарубіжного досвіду розвитку освіти й науки, у тому числі реалізації Болонського процесу;
-організація та документаційне забезпечення участі викладачів і співробітників університету в міжнародних проектах університетів різних країн, які фінансуються міжнародними фондами;
-організація наукової співпраці з іноземними ВНЗ;
-залучення іноземних спеціалістів до роботи в університеті та участь провідних викладачів і науковців у навчальній і науковій діяльності закордонних університетів і наукових установ;
-виконання спільних з іноземними партнерами проектів та програм;
-активізації мобільності студентів університету, розширення можливостей їх навчання, стажувань, навчальних практик у закордонних університетах;
-залучення до навчання в університеті більшої кількості іноземних студентів;
-встановлення контактів з вітчизняними та іноземними юридичними і фізичними особами, представниками навчальних закладів іноземних держав з метою організаційно-правової підтримки іноземців, які бажають отримати вищу освіту в Університеті;
-надання консультативної та методичної допомоги іншим структурним підрозділам Університету з питань, що віднесені до компетенції відділу;
-ведення документообігу з міжнародної співпраці, договірна робота в галузі міжнародного співробітництва.

Музичний керівник

з 09.2010 по 12.2011 (1 рік 4 місяці)
ДНЗ №95, Київ (Освіта, наука)

Здійснює музичне виховання та естетичний розвиток вихованців у відповідності з програмою виховання і навчання в дитячому садку.

Освіта

університет ВМУРоЛ"Україна"

Правознавство, Київ
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

http://vmurol.net.ua/студенту/спеціальність/правознавство.

ВМУРоЛ"Україна"

Правознавство, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Диплом Спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

Немає додаткової освіти та сертифікатів.

Знання і навички

  • MS Office
  • Создания сайтов
  • Знания компьютера
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Лекарева Людмила

Лекарева Людмила

Директор, ТОВ "ЛЄКАРЕВА ГРУП"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Цілеспрямована, енергійна, комунікабельна, відповідальна. Вмію працювати в команді та індивідуально, маю бажання підвищувати свій професійний рівень та розвиватися в усіх напрямах. Швидко вчуся, не боюся труднощів. Не маю шкідливих звичок, але маю невластиві жінці хобі: швидкість, екстрим, навчальні стрільби з різної зброї на полігоні. Пейнтбол. Сприймаю людей такими, якими вони є. Вибір: мовчати або говорити і чітко розумію, що з цього буде доречним в тій чи іншій ситуації! Дотримуюся чіткої субординації і поважаю людей(особливо керівників), які розцінюють це, як якість підлеглого, а не його неспроможність відстоювати свої права та точку зору. В тому випадку, якщо мені буде надана можливість, я зможу дати аргументовану відповідь. І висвітлити свою позицію, щодо ситуації. Я отримую задоволення від виконаної роботи, досягнувши бажаного результату.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: