Резюме від 23 лютого 2024 PRO

Анна

Supervisor, Marketing Manager, Team Lead, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Email Marketing Manager (iGaming)

з 11.2023 по нині (6 місяців)
Gambling, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

• Developed and implemented an email marketing strategy that increased open rates
• Creating email templates in Stripo
• Create triggered campaigns and promo emails
• Monthly filling of stats based on the work done
• Developing ideas to increase conversion and click-through rates of emails
• Checking the quality of other managers' work

Marketing Supervisor (iGaming)

з 01.2023 по 11.2023 (10 місяців)
Gambling, Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

• Setting tasks for managers, designers using Trello.
• Lead the accountability of the completed work for clients.
• Supervise the team, ensuring the tasks are completed in a timely and accurate manner.
• Provide internships for new employees, making sure that they feel comfortable in the team.
• Responsible for team atmosphere.
• Provide guidance, support, performance evaluations and helping managers with any issues or concerns.
• Cooperate closely with top management (CMO, Team Lead, CTO) to keep the quality of the work done, as well as inform employees about all kinds of updates.

Marketing Manager (iGaming)

з 10.2022 по 01.2023 (3 місяці)
Gambling, Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

• Developed marketing campaigns to increase brand awareness and customer acquisition
• Copywriting for various kinds of promos.
• Creating the marketing campaigns, pushes, emails, SMS using Customer.io, SendGrid, OneSignal.
• Filling CMS on websites.

Beauty salon manager

з 04.2022 по 06.2022 (2 місяці)
Xnail Sp z o.o., Warsaw, Poland, Інші країни (Краса, фітнес, спорт)

• Provided optimal assistance to the General Manager and handled a variety of tasks.
• Worked to achieve high levels of customer satisfaction, increasing the popularity of the salon
• Promoted the salon's mission of quality customer service on a daily basis.
• Assisted Nail technicians with any tasks necessary.
• Handled inquiries about the salon and provided detailed information about
the salon's offerings.
• Evaluatingnailtechniciansworkaswellascontrollingcompletionofthetasks
on the daily basis

Customer Service Representative (iGaming)

з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
Gambling, Вся Україна (Телекомунікації, зв'язок)

• Deal with issues and requests from International customers.
• Receiving, processing, and solving problems in Omnidesk.
• Providing support in English and Russian. Processing the financial
operations.
• Redirected calls as needed and worked with my supervisor to address any
outstanding issues or concerns.
• Communicated effectively with colleagues and superiors.

Освіта

University of Warsaw

Management, Warsaw
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Graduated with High Honors in the Corporate Management field ( July 2022 )

Знання і навички

MS Office CRM OneSignal Admin Panel Trello SendGrid Customer.io Leadership Teamwork Time management Communication Customer Service Ability to work in multitasking mode

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: