• PRO

Тимофій

Керівник відділу закупівель

Розглядає посади:
Керівник відділу закупівель, Комерційний директор, Фахівець з закупівель, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Біла Церква, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Кам'янець-Подільський, Київ, Львів, Тернопіль, Хмельницький, Хуст

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу закупівель

з 08.2023 по нині (2 роки)
ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ», Київ (Харчова промисловість)

За два роки з нуля побудовано відділ матеріально-технічного забезпечення.
Раніше замовленнями на місцях без моніторингу без тендерів займалися механіки та інженери.
Із головних проектів на сьогодні запущено проект когенераційної установки на 2 МВт вартістю 1,5 млн EURO.
Щоб у випадку відключення електроенергії ми могли працювати на газу.
По даному проекту маю величезний досвід якого мало в Україні бо тільки зараз почали займатися даними проектами.

Такожа на підприємство заведего природній газ.

Окрім того -
Веду платіжний календар
Набиваю заявки в базі 1С 8
Контроль закупівель різних ТМЦ відділу МТЗ щодо раніше погодженого бюджету
Ставлю на оплати на платіжні дні в базі 1С 8

Контролюю оплати постачальникам та потім контролюю приходи на два заводи - по базі 1С8
Контролюю всіх замовників - це всі механіки інженери айтішники -щоб вони письмово в crm в системі бітрікс підтвердили отримання товару ,підписали видаткову накладну поставили печатку - і тільки потім передаю видаткову накладну в бухгалтерію для постановки на прихід по скан копії.
Потім вимагаю з постачальника оригінал ВН / Медок / Вчасно
Щоквартально проводжу з постачальниками ТОВ та ФОП акти звірки.

Додатково на заводі запущено проект дизель генератор на 1 МВт.
Даним проектом також займався я та головний енергетик.

Окрім того -
Займаюся прямими контрактами без перекупщиків
З виробниками великовго харчового обладнання із Італії та Німеччини.
Котрі поставляють нам основне обладнання для наших основних ліній для виробництва хлібобулочних виробів.

Наразі запущений завод новий повністю.
Уявіть собі що раніше там був супермаркет приблизно до 10 000 м².
Тепер я завіз туди все необхідне обладнання орієнтовно на включаючи рукомийники унітази , сан пропускники , лабораторне обладнання, інженерно-технічне обладнання, холодильне/морозильне/компресорне обладнання / рампи, ворота,... доклевелери - неможливо все перерахувати тут - це повністю новий завод.

Більш детально зможу розповісти на онлайн зустрічі по google meet.

Додатково закуплені фасовочне обладнання
Це флоупак-це обладнання для фасування продукції - 64 000 EURO.
Це холак- це обладнання для подрібнення продукції 32 000 EURO.
Це заклейщики коробів- які необхідно для того щоб люди не робили це вручну - які необхідні для того щоб запакувати продукцію - 17 063 EURO.
Це палетайзери- які необхідні для того щоб замотати палети стреч плівкою - 7 900 EURO.

Створено з нуля r&d центр куди можна привозити усіх наших постачальників і показувати усі наші новинки і разом з ними розробляти рецептури.

Окрім того виконана величезна кількість будівельних робіт по різним проектам власників підприємства.

Дуже важко перерахувати усю кількість робіт яка була зроблена за два роки,
окремо на співбесіді можу все розповісти більш детально.

Окрім того мною виконувалась претензійна робота на дороговартісне обладнання.

Керівник відділу закупівель

з 08.2018 по 07.2020 (1 рік 11 місяців)
ГК «Хлібодар» - ТОВ «Trade Hub», Запоріжжя (виробництво хлібо-булочних виробів)

Забезпечення ТМЦ по потребам Замовника\ефективний контроль залишків, середньодобових витрат, оборотності, аутофстоків. лімітів по кількості, вхідних цін\ переміщення ТМЦ між складами \ взаємодія з перевізниками та логістичними операторами \ контроль та виконання постачальниками зобов’язань по термінам, обсягам, цінам \ пошук, аналіз, відбір постачальників \проведення перемовин для співпраці\ залучення до торгів та створення партнерських взаємовідносин у прозорому конкурентному середовищі \підписання договорів постачання та маркетингу\ моніторинг цін, асортименту, новинок, світових трендів\ робота з рекламаціями – поверненнями, пересортами та нестачами \прогнозування закупівельних цін\формування плану закупівель в рамках бюджету\супровід документообігу\ формування рахунків за маркетинговими бюджетами та контроль надходження коштів \ контроль наповнення номенклатурного довідника\формування прогнозу платежів і оплата постачальникам\ рішення оперативних питань з постачальниками та усіма підрозділами компанії \ участь у інвентаризаціях \ розробка стратегій по категоріям ТМЦ \ формування штату відділу закупівель\ \рейтингування постачальників на підставі відвідування виробництва та благонадійності за результатами роботи\автоматизація процесу закупівель компанії\впровадження політик, участь у створенні регламентів, бізнес процесів та стандартів\впровадження та приведення в робочу модель всіх модулів тендерного майданчика APS, розробка технічного завдання та кваліфікаційних критеріїв - для подальшої інтеграції в компанії з модулем 1С8 та Документи Онлайн\ аналітика закупівель та економії, планування і проведення заходів, спрямованих на підвищення товарообігу, прибутковості категорій, мінімізації ризиків\формування реєстру проблем та задач\супровід проектів по створенню ПУЛів, супроводу усіх закупівель ГК, технічного імпорту, проведення аукціонів та тендерів на акредитованих майданчиках\формування та затвердження протоколів рішень тендерів з СБ-фін-тех-департаментами та на стратегічні категорії ТМЦ - з Акціонером

Категорійний менеджер

з 01.2015 по 11.2015 (10 місяців)
ТОВ «Ідеал Маркет», Атирау ( Казахстан ) (торгівля продуктами харчування)

Забезпечення ТМЦ по потребам Замовника

Менеджер відділу закупівель

з 04.2013 по 06.2014 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Край 2 ( Магеланн ТРЦ ), Київ (торгівля продуктами харчування)

Забезпечення ТМЦ по потребам Замовника

Менеджер з закупівель

з 06.2006 по 05.2008 (1 рік 11 місяців)
ТОВ ЕКО маркет, Київ (торгівля продуктами харчування)

Забезпечення ТМЦ по потребам Замовника

Категорійний менеджер з закупівель

з 09.2003 по 12.2004 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Spar - Україна», Київ (торгівля продуктами харчування)

Забезпечення ТМЦ по потребам Замовника

Освіта

Київський Державний торговельно - економічний університет

Факультет менеджменту, економіки і права \ спеціальність «Економіка підприємства на ринку товарів і послуг заочно \ диплом бакалавра, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Неодноразові стратегічні сесії компанії Свідомі -можна подивитися на сайті можу надати рекомендації власників даної компанії

2023-2025

Формула команди - www.team.net.ua/new/ - Центр активного відпочинку

2010

Ефективне управління та пошуком постачальників – www.krok.edu.ua - інститут КРОК

2018

Корпоративні тренінги за програмами - Результатівность і особиста ефективність\самоменеджмент та формування індивідуал планів

2020

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • MS Access
  • Бітрікс24
  • The Bat!
  • СПРУТ-ТП
  • Закупівлі
  • Trello
  • SRM
  • SmartTender
  • Утиліта
  • APS
  • Користувач 1С
  • Ведення переговорів
  • Висока працездатність
  • Управлінські навички
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Укладання угод
  • Уміння аналізувати
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Імпортні операції
  • Ведення CRM
  • Водійські права кат. B
  • 1С:Підприємство
  • Закупівля електротехнічної продукції
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Outlook Express
  • TeamViewer
  • Zlmbra
  • Google Docs
  • Google Meet
  • Закупівля комп'ютерів
  • Закупівля
  • Закупівля виробничих ліній
  • Ведення претензійної роботи
  • Ведення договірної роботи
  • Табелювання персоналу
  • Управління персоналом
  • Навчання персоналу

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

  • М.Є.В.

    М.Є.В.

    Генеральний директор компанії, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ»

    Контактні дані приховані
  • Голуб Олексій

    Голуб Олексій

    Керівник технічної служби, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ»

    Контактні дані приховані
  • Бордаков Віталій Вікторович

    Бордаков Віталій Вікторович

    Директор заводу, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ»

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
Висока працездатність\проактивність\стресостійкість\порядочність\ нульова толерантність до коррупції \ проходження поліграфу за необхідністю/ ініціативність\структурність і системність\зібраність\ відстоювання інтересів власника підприємства\активна життєва позиція\широкий кругозір\клієнтоорієнтовність\ екологічність у спілкуванні/ переконливість і чіткість в комунікації\командна робота на відповідальну ефективність та результат - в форматі зворотнього зв’язку та демократичної конституції\прагнення до нових позитивних конструктивних змін\вміння швидко орієнтуватися в складній ситуації в стані невизначеності\ситуативна гнучкість \бажання розвиватися та готовність до постійного вдосконалення та навчання в новому функціоналі та обов’язків/ навчання нових менеджерів закупівель з нуля.

В короткий проміжок часу, досягну прийняття найбільш ефективних рішень, для виконання планів, поставлених задач, та мінімізації ризиків

Хоббі -
Плавання, заняття в тренажерному залі, активні велосипедні поїздки по трейловими спортивним маршрутам, активний відпочинок та подорожі. прогулянки з собакою.

Володіння англійською мовою -
Basic User.
За останні 10 років багато разів спілкувався з іноземними партнерами,
Були реалізовані проекти та поставлено в Україну дороговартісне обладнання - це виробничі лінії для виробництва хлібобулочних виробів включаючи тістоміси, теплообмінники, льодогенератори, та складне електротехнічне механічне обладнання.

і Google перекладача вистачало завжди -
на підписання контрактів ,специфікацій ,отримання інвойсів і подальшої роботи по розмитненню + документообігу CMR + додаткових документів по імпортним операціям-

тому не бачу проблеми в тому що в мене базовий рівень англійської мови.
Водійські права категорії «В».Власної машини немає.
Маю без аварійний стаж з 2001 року.
Можливий переїзд в інше місто.
Можлива робота по вакансії менеджер з закупівель - якщо домовимося по бюджету.
Питання броні- так це актуально,
але якщо ви не можете надати швидко бронь -
Бо зрозуміло що є питання перед державою - що треба доводити критичність підприємства
- то тоді можна обговорити -
що декілька разів в тиждень я приїжджаю на таксі, або з водієм компанії чи колегами по шляху в офіс -
а інші дні працюю дома на віддалені режимі у постійному доступі до зв'язку.
У мене є два ноутбуки, додатковий монітор, два телефони, безперебійне зарядна станція, і wi-fi.+і ну і звісно є навушники -для проведення онлайн нарад у google meet.

У випадку якщо
Електрики вдома не буде-
я можу вийти поруч з домом знаходиться кафе -
де постійно працює генератор і там можна попрацювати декілька годин.
тобто в любому випадку я завжди буду на зв'язку
також ви зможете перевірити мою віддалену роботу якщо ми домовимося - це все буде видно по базі 1 С8 та CRM коли заходив, коли працював, які задачі опрацьовував, який це був час,
також все видно по базі тендерного майднчика,
або ERP системи - там також вказано час коли працівник працював і займався задачами

Не хвилюйтеся я сам керівник, У мене є підлеглі, Я також їх відпускав на віддалену роботу, і повірте вони під час віддаленої роботи займалися саме роботою
-Наприклад як показує практика завжди по понеділкам та по середам або по четвергам є загальні збори між офісом та заводами тому в ці дні я пропоную приїжджати в офіс два рази на тиждень а інші три дні працювати віддалено.
Окрім наданих мною рекомендацій можливе проходження поліграфу щоквартально або щорічно.
Заробітну плату на даному сайті не вказую -
це все будемо обговорювати окремо на співбесіді -
так само як і KPI, додаткові преміювання за фактично виконані позитивні досягнення,
так само як і показники по додатковим умовам, та якщо у вас є внутрішні аудиторські перевірки та штрафи.
На сьогоднішній день працює два заводи, і мій відділ МТЗ
+замовляємо дезінфікуючі засоби, спецодяг, канцелярські засоби, маркетингові запити, меблі, господаарський інвентар, різні допоміжні ТМЦ.
+ додатково -
Факт закупівель по 1 заводу в 2025 р по категорії МТЗ -
108 397 054 грн + 1 528 583 EURO + 6 254 738 грн ( буд проекти )
Факт закупівель по 2 заводу в 2025 р по категорії МТЗ -
147 499 835 грн + 243 803 EURO [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») грн ( буд проекти )
Проведено 155 тендерів.
Економія - 1,18 млн.
Закупівлі по реестрації у безпльтернативних постачальниківм- 70 850 828 грн.
Запущений та реалізований проект Каво поінт - більше 100 шт меблів у комплекті - загальна вартість - 10 млн грн
Запущений та реалізований проект FACE ID - 350 000 грн
Встановлено новий паркан, відкатні ворота, калитки та шлагбауми, алкотестери - 3,5 млн грн
Проведення щоквартальних Національних тендерів по перевезенню зимороженнох продукції фупами -18* - 3,5 млн - 1 тендер.
Проведення тендерів по прироньому газу - обсяг - 400 000 м3.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: