• PRO

Анна

SMM-менеджер, офіс-адміністратор, 20 000 грн

Розглядає посади:
SMM-менеджер, офіс-адміністратор, Майстер з нарощування вій, Адміністратор салону краси, Менеджер з продажу, Адміністратор торгового залу, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор поштового відділення
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

SMM-менеджер

з 03.2022 по нині (3 роки 5 місяців)
Салон краси, Черкаси (Маркетинг, реклама, PR)

Розробка та реалізація SMM-стратегії для салону.
•Планування та створення контенту (тексти, фото, відео, рілси).
•Ведення та оформлення сторінок у соцмережах (Instagram, Facebook, TikTok тощо).
•Налаштування таргетованої реклами (Facebook).
•Аналіз ефективності публікацій і рекламних кампаній.
•Залучення нової аудиторії, робота з охопленням, активністю та зростанням підписників.
•Співпраця з блогерами, інфлюенсерами та партнерами.
•Написання сценаріїв для відео та сторіс, робота з копірайтингом.

Збільшення кількості підписників.
Зростання охоплення сторінки, завдяки оптимізації контенту та реклами.
Збільшення продажів через Instagram.
Створення візуального стилю сторінки, що підвищило впізнаваність салону.

Офіс - адміністратор

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "СЛУГА НАРОДУ", Волноваха (Послуги для населення та бізнесу)

1. Прийом телефонних дзвінків, отримання паперової/електронної пошти з подальшою їх переадресацією на відповідальних осіб Секретаріату Обласної організації Партії
2. Прийом відвідувачів в приймальні офісу, з’ясовування мети контакту, фіксація та переадресація на відповідальних осіб Секретаріату Обласної організації Партії.
3. Підтримання зв'язку з депутатами місцевих рад та головами громад, які обрані від ПП Слуга Народу.
4. Участь в організації зустрічей депутатів з виборцями в офісі Партії.
5. Ведення звітності та облік активістів, симпатиків (електронний варіант).
6. Участь в організації заходів в офісі Партії.
7. Ведення архіву документів, листів, інформаційних матеріалів.
8. Підготовка документів, необхідних для організації роботи Партії.
9. Забезпечення доставки особливо важливих документів і договорів.
10. Здійснення відправки і прийому документів з регіонів.
11. Забезпечення порядку в офісі. Організація роботи прибиральниці.
12. Проведення інвентаризації господарської частини офісу Партії.
13. Здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби офісу Партії.
14. Забезпечення офісу необхідними канцелярським приладдям та іншими витратними матеріалами (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності).
15. Забезпечення належного утримання та експлуатації приміщень офісу відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
16. Виконує окремі службові доручення безпосереднього керівника в Обласній організації Партії.

Продавец-консультант

з 08.2018 по 09.2021 (3 роки 1 місяць)
FARMASI, Волноваха (Красота, фитнес, спорт)

Консультирование клиентов интернет-магазина;
Создане и ведение собсвенных страниц в социальных сетях;
Помощь в оформлении заказов;
Продвижение бренда в социальных сетях;
Призентация продукции;
Рекрутинг;
Рекомендациии;
Привлечение людей к сотрудничеству в компании.

Помощник руководителя

з 08.2016 по 04.2017 (8 місяців)
Частная компания, Харьков (Послуги для населення та бізнесу)

Планирование, координация и введение рабочего графика руководителей;
Организация внешних и внутренних встреч, телефонных переговоров, собеседований, ведение и корректирование рабочего календаря руководителей;
Обеспечение входящих и исходящих звонков;
Контроль и координация получения и отправки входящей и исходящей корреспонденции руководителей (документы, письма, письма по электронной почте);
По поручению руководителя согласовывать отдельные вопросы с работниками, доводить до них указания и распоряжения руководителя, контролировать исполнения указаний и распоряжений;
Осуществление технической помощи руководителей (копирование, печать, сканирование и пр.);
Выполнения других поручений непосредственно руководителя.

Администратор салона красоты

з 09.2014 по 05.2016 (1 рік 8 місяців)
Салон красоты "Лилия", Харьков (Краса, фітнес, спорт)

Запись, прием клиентов;
Предоставление необходимой информации об услугах салона;
Проведение расчетов с клиентами;
Организация рекламы салона в сети Интернет и информационных справочниках;
Обеспечение жизнедеятельности салона;
Работа с представленным товарным ассортиментом в салоне;
Консультирование и продажи.
Поддержание чистоты и порядка в салоне.

Достижения: увеличение количества постоянных клиентов, увеличение продаж:построение доверительных отношений с коллегами и руководством.

Освіта

Донецкий национальный университет

Учетно-финансовый факультет, Донецк
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Специальность учет и аудит, магистр.

Додаткова освіта та сертифікати

Учебный центр "Карьера" "Арт-директор салона красоты"

2014, 1 год

Inter школа

2009, 1 год

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • Работа со сканером
  • Работа с ксероксом
  • Worksection
  • Zoiper

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я займаюся розробкою та просуванням особистих соціальних мереж, рекламою й продажами. Також займаюся обробкою фотографій. Обожнюю спорт.

Маю такі якості, як відсутність шкідливих звичок, енергійність, ініціативність, самостійність, відповідальність, комунікабельність і здатність швидко навчатися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: