Резюме від 19 квітня 2023 PRO

Елена

Адміністратор-керуючий, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор ресторану

з 03.2023 по 04.2023 (1 місяць)
Ресторан Крем Сода, Миколаїв (Готельно-ресторанний бізнес)

- Kонтроль за чистотою в закладі, робочим станом обладнання;

забезпечення комфортних умов для відвідувачів;

організація грамотного та ефективного обслуговування гостей, складання та контроль достримання стандартів обслуговування;

управління та контроль діяльності підлеглих: офіціантів, прибиральниць, посудомийниць ;

складання графіка роботи підлеглого персоналу та контроль його дотримання;

підтримка доброзичливої атмосфери на робочому місці;

контроль дотримання техніки безпеки та санітарних норм ;

згладжування конфліктних ситуацій у колективі та з гостями закладу;

проведення співбесід та підбір кандидатів на підлеглі посади;

навчання офіціантів: вивчення меню, додаткові продажі, як підвищити середній чек, стандарти обслуговування;

проведення щомісячної інвентаризації ;

організація та проведення заходів: бенкетів, концертів, урочистих подій

касова дисципліна : відкриття, закриття кассових змін, зведення денної каси.

Адміністратор торгового залу

з 08.2022 по 03.2023 (7 місяців)
Мережа магазинів ЄВА, Миколаїв (Роздрібна торгівля)

контроль чистоти в залі, правильної викладки товару;

проведення та контроль щоденного підсорту товару;

прийом товару ;

робота на кассі;

навчання підлеглого персоналу;

консультація покупців, робота із запереченнями;

робота з підвищенням продажів та додаткових продажів;

проведення інукасації, закриття та відкриття каси.

Адміністратор ресторану

з 10.2020 по 07.2022 (1 рік 9 місяців)
Ресторан Крем Сода, Миколаїв (Готельно-ресторанний бізнес)

Kонтроль за чистотою в закладі, робочим станом обладнання;

забезпечення комфортних умов для відвідувачів;

організація грамотного та ефективного обслуговування гостей, складання та контроль достримання стандартів обслуговування;

управління та контроль діяльності підлеглих: офіціантів, прибиральниць, посудомийниць ;

складання графіка роботи підлеглого персоналу та контроль його дотримання;

підтримка доброзичливої атмосфери на робочому місці;

контроль дотримання техніки безпеки та санітарних норм ;

згладжування конфліктних ситуацій у колективі та з гостями закладу;

проведення співбесід та підбір кандидатів на підлеглі посади;

навчання офіціантів: вивчення меню, додаткові продажі, як підвищити середній чек, стандарти обслуговування;

проведення щомісячної інвентаризації ;

організація та проведення заходів: бенкетів, концертів, урочистих подій

касова дисципліна : відкриття, закриття кассових змін, зведення денної каси.

Административный менеджер

з 12.2015 по 10.2016 (10 місяців)
Спортивный клуб, Доха, Катар (Красота, фитнес, спорт)

-Коммуникации с клиентами и партнерами в устной и письменной форме;
-Составление графиков тренировок;
-Расчет зарплат;
-Выставление счетов партнерам и контроль оплаты от партнеров и клиентов:
-Маркетинг, реклама клуба онлайн и печатная, разработка рекламных постеров и флайеров;
-Разработка вебсайта компании, заполнение его информацией и регулярное обновление;
-Создание и обновление клиентской базы данных;
-Ежемесячная и годовая финансовая отчетность для владельцев компании.

Классный руководитель, учитель начальных классов

з 08.2014 по 12.2015 (1 рік 4 місяці)
International Primary school “Doha Academy”, Доха, Катар (Образование, наука)

Учитель Всемирной истории, истории Великобритании и географии. Классный руководитель

з 09.2012 по 06.2014 (1 рік 9 місяців)
International British School, Доха, Катар (Образование, наука)

Специалист по вопросам занятости (headhunter)

з 04.2010 по 09.2011 (1 рік 5 місяців)
LLC Sandora/ PepsiCo, Николаев (Пищевая промышленность)

-Подбор персонала на производство и в офис;
-Проведение собеседований;
-Размещение вакансий на внутреннем и внешних сайтах ;
-Мониторинг рынка труда и рынка заработных плат;
-Формирование базы резервных кандидатов;
-Работа с базой данных 1C: 8 «Personnel» ;
-Подготовка статистической отчетности по предприятию;
-Подготовка ежемесячной отчетности по численности персонала на предприятии и филиалах продаж, отчетности по текучести персонала;

Секретарь руководителя.

з 10.2008 по 10.2009 (1 рік)
Администрация Корабельного района., Николаев (Государственные организации)

-Прием и распределение телефонных звонков;
-Коммуникации по телефону, почте, прием факсов;
-Выполнение поручений главы администрации и его заместителей.

Старший преподаватель.

з 09.2005 по 10.2008 (3 роки 1 місяць)
Николаевский областной институт последипломного педагогического образования., Николаев (Образование, наука)

-Проведение лекций по Европейской интеграции Украины и современной политической ситуации в Украине.

Освіта

Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Політологія, Миколаїв
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Нідерландська — початковий

Додаткова інформація

Личные и деловые качества:
-уверенный пользователь ПК, пакета MS Office;
-опыт работы в программе 1С;
-навыки проведения мероприятий;
-навыки ведения переговоров и деловой переписки;
-умение разрешать конфликтные ситуации;
-свободное владение английским языком;
-опыт работы в международном, многонациональном коллективе.
Личные качества.
Коммуникабельность, пунктуальность, честность, стрессоустойчивость,
командный игрок, ответственно отношусь к работе, умею грамотно распределить
время и структурировать работу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: