• Візитка

Інна

Адміністратор, 27 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник маркетолога
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Сугак Інна Олексіївна
з/п 26000-30000 грн.
Про себе:

16.02.1990 р.

• м. Київ, подільский р-н.
• тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Вища

НАУ (Національний Авіаційний Университет);

Спеціальність: 6050101 - комп’ютерні науки.

Трудова діяльність:

( 05 / 2021- 02/ 2025 р. )
Адміністратор /Клініка Med City

• Організація роботи медичного центру;
• Забезпечення комунікації між медичним персоналом, пацієнтами та іншими структурними підрозділами;
• Вирішення поточних питань та проблем, які виникають у роботі медичного центру;
• Запис пацієнтів на консультації, хірургічні втручання та інші медичні послуги;
• Надання пацієнту повної інформації щодо вартості медичних послуг;
• Ведення та оформлення договорів хірургічного втручання;
• Прийом телефонних дзвінків, заявок від клієнтів.
• Надання інформації клієнтам, обробка звернень та заявок через соціальні мережі та мессенджери;

( 09 / 2018- 03/ 2021 р. )
Адміністратор /Adonis Family Medical Group

• Зустріч пацієнтів/ клієнтів/ гостей медичного центру;
• Запис пацієнтів на прийом в клініку;
• Консультування відвідувачів щодо послуг клініки;
• Реєстрація, координація пацієнтів;
• Заведення медичних електронних карток, заповнення первинної документації;
• Інформування про акції, програми лояльності;
• Оформлення договорів хірургічного втручання, ведення вагітності, програм ЕКО;
• Виконання адміністративної роботи на рецепції.




( 12 /2010- 06/ 2012 р. )
Торгівельний дім «Беладжіо» Адміністратор

• Зустріч відвідувачів та гостей компанії;
• Організація конференцій, проведення презентацій;
• Обробка інтернет замовлень;
• Реєстрація кореспонденції;
• Формування замовлень в системі 1С;
• Створення накладних;
• Підготовка пакету документів та відвантаження товару в мережі;
• Взаємодія з відділами бухгалтерії, логістики, менеджменту;
• Робота з первинною бухгалтерією;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
• Робота з орг. технікою;

Soft Skills: Відповідальність, добропорядність, ввічливість, стресостійкість, швидкість реакції, самостійність, вміння працювати в команді, любов до людей.
Hard Skills: Word, Excel, PowerPoint, Lakmus, Інфоклиніка, 1С, Jira;
Ведення документації та звітів; Дотримання дедлайнів;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: