Марина
Економіст, ревізор, оператор 1С, 22 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6524674/
Досвід роботи
Фахівець із забезпечення торгівельної мережи
з 08.2021 по 02.2023
(1 рік 6 місяців)
АТЛ-Автосервіс, ТОВ, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей та звітну документацію про їх рух.
Приймання/ переміщення/ списання ТМЦ в BD.
Видача комірникам накладних на відбір товару та переміщення його на дільниці виробництва.
Участь у проведенні інвентаризацій. Фіксація результатів.
Контроль за правильністю оформлення вхідних документів на склад.
•Виконання обов"язків завскладу- організація безперервного процесу роботи складу з мінімізацією втрат робочого часу і простою робітників, координація роботи підлеглих .
•Забезпечувати життєдіяльність складу (закупівля канцтоварів, закупівля води, чаю, кави, госп. товарів, вирішення поточних побутових питань).
•роботи в інтернет -магазині (контроль пакування та відправки посилок; робота в особистих кабінетах Поштових операторів з
оформлення та реєстрації ТТН, оформлення вантажів для відправки ,робота з документацією).
Інженер з підготовки виробництва
з 11.2020 по 07.2021
(8 місяців)
«Завод Євроформат», Киев (Машинобудування)
Завдання, які виконувалися:
списання матеріалів та закриття змінних завдань ;
оцінка та контроль виконання змінних завдань;
здійснєння планування виробництва;
проводення аналізу відхилень.
Менеджер по учету
з 09.2018 по 03.2020
(1 рік 6 місяців)
Кронас, ТПК, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)
-Забезпечення повного документообігу виробництва ( оформлення і контроль виконання замовлень, оформлення документів на відвантаження, ведення реєстру, проведення інвентаризації МТЦ;
- внесення і коригування інформації в програмних комплексах 1С (робота з базою ) "Акцент" ;
-організація безперервного процесу виробництва з мінімізацією втрат робочого часу і простою техніки, фахівців;
- обробка замовлень - прихід, витрата, повернення товара;
- работа у базі 1С - виписка первинної документації, накладні, списання ТМЦ,
переміщення товару по складах, зняття резерву із заказов .
Офис-менеджер
з 03.2016 по 03.2018
(2 роки)
финансова компания, Киев (Фінанси, банки, страхування)
- робота з CRM - системами
-якісна комунікація з клієнтами компанії
-забезпечення життєдіяльності офісу
-організація ефективної роботи співробітників
Головний податковий інспектор
з 06.1993 по 07.2014
(21 рік 1 місяць)
Шахтарська податкова інспекція, Шахтарськ (Державні організації)
Шахтарська податкова інспекція
займані посади: ревізор-інспектор аудиту ,головного інспектора відділу оподаткування юридичних осіб, головного інспектора комп’ютерного, адміністративно-господарчого (діловодство) відділів.
За сумлінне виконання службових обов’язків одержано декілька подяк та почесну грамоту.
Інженер 1категоріі планово-економічного відділу
з 10.1992 по 06.1993
(8 місяців)
ш.Шахтарська-Глибока, Шахтарськ (Гірнича промисловість)
формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.
формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.
Додаткова освіта та сертифікати
Харьковский ФЄИ, бухгалтер
1994-1995
Знання і навички
- Робота з оргтехнікою
- Користувач ПК
- CRM
Знання мов
Російська — вільно
Додаткова інформація
Маю необхідні ділові якості:
• організаторські здібності; • діалогове спілкування (письмове і усне);
• навички управління; • навички контролю; • вміння розподіляти роботу;
• вміння активно слухати; • виваженість; • стресостійкість;
• вимогливість; • навички розв’язання проблем;
• уміння дотримуватися субординації; • уміння працювати в команді.
Маю необхідні особистісні якості:
• надійність; • порядність; • чесність; • дисциплінованість; • контроль емоцій;
• комунікабельність; • повага до інших; • відповідальність; • рішучість;
З великою кількістю енергії і бажанням працювати, навчатися новому й розвиватися , командний гравець.
Вільне володіння українською та російською мовами
Зарплатні очікування :18-20 тис.грн. Повна займаність .
Проживання – м. Київ , Куреневка.
Схожі кандидати
-
Диспетчер, оператор 1С
Київ -
Оператор 1C
30000 грн, Київ -
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець
25000 грн, Київ -
Оператор 1С
20000 грн, Київ -
Провідний економіст
Київ, Кривий Ріг, Ірпінь -
Оператор 1C
20000 грн, Київ, Дистанційно