• PRO

Вадим

Керівник СТО, директор ППО

Вид зайнятості:
повна
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор ППО

з 01.2022 по 02.2023 (1 рік 1 місяць)
ТОО "ASTER AUTO" Казахстан, Вся Україна (Автобізнес та автосервіс)

Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи відділу ППО (правових, організаційних тощо).
Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
Контроль за процесом роботи відділу ППО.
Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісних центрів, шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
Контроль витрат відділу ППО.
Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
Навчання персоналу відділу ППО.

Директор

з 10.2020 по 11.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Лабораторія детейлінгу", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку підприємства.
Підготовка звітності власникам підприємства.
Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
Розробка бюджету підприємства на наступний бюджетний рік.
Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства.
Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи підприємства (правових, організаційних тощо).
Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на послуги підприємства .
Розробка нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері детейлінгу.
Контроль за процесом обслуговування клієнтів.
Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку підприємства шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
Контроль витрат підприємства.
Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
Підготовка нормативної документації, що регламентує роботу підприємства.
Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.

Керівник відділу післяпродажного обслуговування

з 02.2011 по 09.2020 (9 років 7 місяців)
ТОВ "ВіДі Елеганс", ТОВ "ВіДі Авеню", група компаній VIDI, Київ (Автобізнес та автосервіс)

-Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
Розробка бюджету сервісного центру на наступний бюджетний рік.
Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи сервісного центру (правових, організаційних тощо).
Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
Контроль за процесом сервісного обслуговування.
Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісного центру шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
Контроль витрат відділу загального сервісу.
Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
Навчання персоналу відділу післяпродажного обслуговування.

Керівник відділу з ремонту та обслуговування автомобілів

з 02.2007 по 03.2008 (1 рік 1 місяць)
АФ "Експрес-АВТО", АТ "УкрАВТО", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Керівник департаменту відділу сервісу та гарантії

з 05.2006 по 02.2007 (9 місяців)
АФ "Бліц-АВТО", АТ "УкрАВТО", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Механізація сільського господарства, Інженер-механік., Суми
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Горлівський автотранспортний технікум

Організація перевезень та управління рухом на автотранспорті, Технік-організатор перевезень., Горлівка
Середня спеціальна, з 1989 по 1993 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Робота з запереченнями",

2018

Тренінг "Ефективні продажі",

2014

Тренінг "Підвищення ефективності сервісу",

2013

Сертифікат технолога

2012

Знання і навички

  • MS Office

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: