- PRO
Інна
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Економіст, HR-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6547646/
Досвід роботи
Інспектор з кадрів
з 08.2022 по нині
(3 роки)
КП "Дирекція парків", Черкассы (Державні організації)
• Ведення кадрової документації, особових справ, трудових книжок
• Військовий облік на підприємстві
• Складання та реєстрація наказів (прийом, звільнення, преміювання)
Менеджер зі збуту
з 09.2021 по 08.2022
(11 місяців)
МФ "Elysium", Черкаси (Будівельна промисловість, деревообробка)
• Робота з клієнтами, консультації, продажі
• Формування комерційних пропозицій та замовлень
• Ведення документації, облік у 1С, Excel
Головний економіст сектору торгового та Інтернет еквайрингу.
з 07.2015 по 09.2021
(6 років 2 місяці)
АТ "Ощадбанк", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)
• Робота з фінансовими продуктами, аудит документів
• Управління клієнтськими базами
• Презентація продуктів, залучення нових клієнтів
Освіта
Університет банківської справи
Факультет фінансово-кредитний, Черкаси
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)
Диплом магістра
Черкаський державний бізнес коледж
Відділення економіки та підприємництва, економіка підприємства, Черкаси
Незакінчена вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)
Диплом бакалавра (з відзнакою).
Знання і навички
- M.E.Doc
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- CRM
- Ведення документації
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Маркетинг та аналітика: робота з клієнтськими базами, аналіз даних, ведення документації
• Адміністрування: кадровий облік, ведення CRM, управління документообігом
• Продажі та комунікація: робота з клієнтами, консультування, ділова комунікація
• Фінансовий контроль та аудит: ведення звітності, облік операцій, робота з 1С, M.E.Doc
• Творчі навички: розробка комерційних пропозицій, створення презентацій, написання текстів
• Організаційні здібності: планування, тайм-менеджмент, увага до деталей
• Базові знання у сфері чоловічих та жіночих стрижок: розуміння основ перукарського мистецтва, володіння базовими техніками модельних та класичних стрижок, знання трендів у сфері догляду за волоссям та укладання
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
🔹 Комунікабельна, організована, уважна до деталей
🔹 Вмію працювати з клієнтами та базами даних
🔹 Люблю творчі завдання та розробку нових рішень
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Черкаси -
Адміністратор
30000 грн, Черкаси, Дистанційно -
Адміністратор
Черкаси -
Адміністратор
Черкаси, Дистанційно -
Адміністратор, менеджер, оператор 1С
18000 грн, Черкаси -
Адміністратор
Черкаси