Наталя
Бухгалтер, економіст
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Синельникове
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6570368/
Досвід роботи
Бухгалтер
з 01.2023 по нині
(2 роки 7 місяців)
Приховано (Освіта, наука)
Знання і навички
- Пунктуальність
- M.E.Doc
- MS Excel
- Відповідальність
- Сумлінність
- Приват 24 для бізнесу
- Клієнт Казначейства – Казначейство
- Є-Звітність
- Є-дата
- Prozorro
Додаткова інформація
Освіта: вища економічна
Вересень 1997р.-12 січня 2000р.Харківський фінансово-економічний коледж, спеціальність "Фінанси" (денна форма навчання). Отримала диплом молодшого спеціаліста та здобула кваліфікацію бухгалтера-фінансиста.
13 січня 2000р.-27 червня 2001р. Харківський фінансово-економічний коледж, спеціальність "Економіка і підприємництво" (денна форма навчання). Отримала диплом бакалавра та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки.
Вересень 2001р.-червень 2002р. Черкаський інститут управління, спеціальність"Економіка підприємства" (заочна форма навчання). Отримала диплом спеціаліста та здобула кваліфікацію економіста.
Додаткові курси:
- підвищення кваліфікації з курсу "Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні": 2006р., 2008р., 2010р., 2012р.
- онлайн-курси на платформі Prometheus з проведення публічних закупівель: 2017р.,2019р.
Досвід роботи:
14.04.2004р.-25.01.2006р. – головний бухгалтер Роздорської селищної ради.
Обов'язки:
- повне ведення бухгалтерського обліку
- складання кошторису та розрахунків до нього
- складання бюджетної і фінансової
звітності
- складання звітності до податкової служби, Пенсійного фонду та фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
- формування платіжних доручень для проведення розрахунків з постачальниками
- нарахування заробітної плати
- ведення журналу доходів
- проведення інвентаризації та списання ТМЦ
13.02.2006р.-07.02.2020р. – економіст КП "Обласний госпіталь для ветеранів війни"ДОР". Була прийнята на посаду економіста ІІ категорії, в подальшому здобула вищу кваліфікаційну категорію.
Функціональні обов'язки:
- складання кошторису та розрахунків до нього (розрахунок потреби в коштах на придбання товарів та матеріалів, на оплату комунальних та інших послуг)
- складання тарифікаційних списків та штатного розпису
- складання та здача звітів до Департаменту охорони здоров'я (звіти із заробітної плати, з придбання товарів, із споживання енергоносіїв, з виконання договорів та ін.)
- підготовка та укладання догорів
- контроль виконання договорів
- реєстрація договорів в системі E-data
- складання та оприлюднення річного плану закупівель
- підготовка тендерної документації та проведення відкритих торгів та допорогових закупівель в системі ProZorro. У разі наявності запитань від Учасників закупівлі - надання відповіді та роз'яснення
- супроводження всього процесу закупівлі (від розміщення оголошення до оприлюднення звіту про виконання договору)
- розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників
- контроль дотримання термінів оприлюднення всієї необхідної інформації щодо закупівлі згідно законодавства
- складання та здача звітності з тендерних закупівель
- перевірка цін у виписаних накладних (актах виконаних послуг) на їх відповідність укладеним договорам
- формування актів звірок з постачальниками товарів та виконавцями послуг
24.03.2020р.-09.06.2020р. – діловод виконавчого комітету Роздорської селищної ради.
Обов'язки:
- реєстрація вхідної та вихідної документації
- перевірка та роздрукування електронної пошти
- надання відповідей на телефонограми та звернення
- відправка листів
- виконання доручень голови та секретаря виконкому
10.06.2020р. - 01.10.2020р. – начальник відділу "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Роздорської селищної ради.
Обов'язки:
Оскільки ЦНАП знаходився на етапі створення мої обов'язки:
- організація роботи ЦНАП,
- укладання договорів про співпрацю із суб'єктами надання адмінпослуг
- розроблення та затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
- організація роботи з отримання захищених носіїв електронних ключів та отримання доступу адміністраторів до Єдиних та Державних реєстрів
- підключення прогрограмного забезпечення для спеціалістів ЦНАП
- виконання функції адміністратора ЦНАП
06.05.2021р.- 02.09.2022р. - головний спеціаліст фінансово-господарського відділу Управління соціального захисту населення Синельниківської РДА.
Обов'язки: повне ведення бухгалтерського обліку
- нарахування заробітної плати;
- підготовка об'єднаної звітності (1ДФ, ЄСВ)
- підготовка заяви-розрахунку по лікарняним листкам ;
- підготовка та укладання догорів з постачальниками та орендарями ;
- робота в системі E-data;
- проведення закупівель в системі ProZorro;
- складання меморіальних ордерів та головної книги
- підготовка та здача бюджетної і фінансової звітності до органів казначейської служби;
- формування платіжних доручень.;
- складання внутрішньої звітності (із зар.плати, споживання енергоносіїв та ін.)
- облік матеріальних цінностей
Профсійні навички:
- впевнений користувач ПК (Excel, Word),
- швидко навчаюсь роботі з комп'ютерними програмами
- володіння оргтехнікою (факс, сканер, принтер)
Особисті якості:
- відповідальність
- уважність
- пунктуальність
- дисциплінованість
- швидко навчаюсь новому.
Шкідливих звичок не маю.
Інші резюме цього кандидата
Синельникове
Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бухгалтер із заробітної плати, Прихована, 2 роки 7 місяців
- Бухгалтер, головний бухгалтер, прихавано, 18 років 5 місяців
Схожі кандидати
-
Бухгалтер, экономист
35000 грн, Синельникове, Дніпро, Дистанційно -
Бухгалтер
Синельникове -
Бухгалтер
Синельникове, Дніпро