• PRO

Віталій

Менеджер з продажу, 35 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Торговий представник, Менеджер по закупівлям
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 07.2022 по 06.2025 (2 роки 11 місяців)
АгроЮніон, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Основні обов'язки включають:
Пошук нових клієнтів
Комунікація та перемовини з клієнтами
Підготовка та контроль підписання договорів
Виставлення та контроль оплати рахунків
Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього.

Менеджер по продажам

з 07.2017 по 07.2022 (5 років)
АгроТех, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

Збільшення продажів у своєму секторі;
пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладання договорів);
підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою;
ведення звітності щодо роботи з поточними клієнтами та надходженням звернень;
консультування з асортименту та технічних параметрів товару.

Освіта

Європейський Університет

Менеджмент, Черкаси
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Це процес планування, організації, мотивації та контроль організації з метою досягнення координації людських, фінансових, природних і технологічних ресурсів, необхідних для ефективного виконання завдань. За словами Анрі Файоля, «управляти — це прогнозувати і планувати, організовувати, командувати, координувати і контролювати».Менеджмент пронизує всю організацію, торкається практично всіх сфер її діяльності.

Знання і навички

  • Працьовитість
  • Активний продаж
  • Продаж B2B
  • Прямий продаж
  • Продаж нерухомості
  • Робота із запереченнями
  • Непрямий продаж
  • CRM
  • Бітрікс24
  • Організованість
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Планування продажу
  • Ведення переговорів
  • Побудова відділу продажу
  • Управління командою
  • Стратегічне планування
  • Продаж B2C
  • Впровадження системи KPI
  • Управління персоналом
  • Проведення презентацій
  • Ведення CRM
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: