- PRO
Юлія
Офіс-менеджер, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Касир, Менеджер з продажу, Менеджер по закупівлям, Менеджер з продажу нерухомості, Агент по клієнтам, Оператор контакт-центру, Спеціаліст з врегулювання збитків
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6574154/
Досвід роботи
Фінансовий директор
з 03.2005 по нині
(20 років 5 місяців)
Аспект, Луцьк (Торгівля)
Освіта
Львівська політехніка
Фінанси та економіка, Львів
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)
Додаткова інформація
Резюме
Бернадин Юлія Олександрівна
10.05.1979р.
тел. [
E-mail: [
м.Луцьк, вул. Зацепи , 3 л, кв. 20
Особисті дані :
Сімейний стан: заміжня.
Освіта: Національний університет «Львівський політехніка», факультет «Економіка та підприємництво».
Досвід роботи :
З 1997 р на посадах пов'язаних з економічною та фінансовою діяльністю виробничо - комерційних підприємств приватної власності
•Навики ведення переговорів, вміння налагоджувати комунікації з внутрішніми та зовнішніми клієнтами.
•Формування звітності та аналіз виконаної роботи (в т.ч.фінансова звітність, контроль за якістю та термінами виконання);
•Ведення клієнтської бази, розробка індивідуальних пропозицій та програм лояльності.
•Вміння працювати з договорами, актами та іншими звітними, фінансовими та аудиторськими документами.
•Розробка комерційних пропозицій, програм лояльності тощо.
•Оформлення та контроль наявності необхідної інформації про продукт, послугу, компанію;
•Моніторинг та аналіз ринку конкурентів;
•Контроль підрядників по виконанню замовлень( в т.ч. фінансовий).
Додаткова інформація:
Вміння ведення ділових переговорів та ділового листування.
Вільне володіння ПК (знання пакету Microsoft Office, Linux).
Вільне володіння мовами : українська, російська, англійська ( з словником).
Відмінне володіння законодавчою базою, фінансовою та аудиторською звітностю.
Особисті якості: Творчий підхід до роботи, активна життєва позиція, ініціативність, бажання змінювати себе та вносити позитивні зміни в життя компанії, лідерські якості, хороші комунікативні навики, вміння приймати правильні рішення, азартність та прагнення до перемоги, навики ведення переговорів, дипломатичність, швидко навчаюсь
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
15000 грн, Луцьк -
Адміністратор рецепції
Луцьк -
Офіс-менеджер
Луцьк -
Помічник керівника
Луцьк -
Адміністратор рецепції
15000 грн, Луцьк -
Викладач української мови, секретар, асистент, офіс-менеджер
Луцьк