• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6589180/

Театральний педагог, керівник театральної студії, 7 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

завліт, режисер, викладач історії театру

з 07.1985 по 06.2018 (32 роки 11 місяців)
Театри України. КДІТМ ім. Карпека-Карого, Київ, Тернопіль, Чернівці, Луцьк (театральне мистецтва)

Підготовка акторів та абітурієнтів на акторський, режисуру, театрознавчий. Постановка вистав, керівництво театральною студією.

Постановка спектаклів, підготовка дітей до фестивалів, шкільних свят, концертів, і, звичайно ж, розвиток творчих здібностей кожного учня – це основні очікування роботодавців від керівника театральної студії/гуртка, чи викладача акторської майстерності.
То ж, варто уточнити, за рахунок чого розвиваються творчі здібності дітей, і які ще позитивні результати може принести осягнення секретів театрального мистецтва.
Творчі здібності розвиваються лише за умови наявності, вибачте за тавтологію, самого творчого процесу. Тобто, натхненного пошуку учнями (акторами):
а) суті, змісту, ідей твору, який втілюється на сцені;
б) розуміння цінностей, які вкладає автор у свій твір і заради яких його герої готові жити і померти (такий підхід передбачає наявність цікавої історії, інтригуючого гострого сюжету);
б) розуміння конфлікту і того, як і куди він розвивається;
в) пізнання особливостей характеру і цілей свого героя;
г) обов’язковий пошук «больових» (актуальних для виконавця) точок дотику з характером і метою героя;
д) пошук способів переборення героєм перешкод на шляху до мети;
е) знаходження засобів для перемоги антагоністів, з одного боку, і пошук способів розв’язання конфлікту з тими, з ким знаходишся по один бік «барикад», з іншого.
Очевидно, що робота, заснована на такій методиці, не лише розвиває творчий потенціал учнів (навіть дорослий актор в процесі репетицій має усвідомлювати себе «учнем»). Даний репетиційний підхід допомагає і в реальному житті. Він сприяє тому, аби вчитися швидко орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях; переборювати внутрішні та зовнішні конфлікти; досягати своєї мети всупереч перешкодам, які видаються непереборними; робити вірний вибір…
До всього ж, робота над одним і тим же твором (уривком з п’єси чи прози) в різних жанрах сприяє осягненню того, що до будь-якої життєвої проблеми можна підійти з різного боку. Те, що сприймалося вчора драматично, чи навіть трагічно, нині може викликати посмішку і то й – сміх.
Не намагаючись назвати всі переваги, яке дає театральне виховання, зауважимо лише на деяких із них:
–театр, який, перш за все, існує для того, аби люди ділилися враженнями та емоціями, виконує оздоровлюючу психіатричну функцію, що особливо важливо в епоху тотальних стресів та інформаційної перевантаженості;
–театр допомагає вивчати світову культуру, літературу, історію в ігровій формі;
–театр переконує, що все в цьому житті – гра, і кожен вибирає в ній ту роль, якої прагне. А значить вчить дорослішати, тобто, брати відповідальність на себе.

Освіта

КДІТМ ім. Карпенка-Карого

Театрознавчий, театрознавство, режисура, Киев
Вища, з 1979 по 1985 (5 років 9 місяців)

Отримав базову театральну освіту (режисура, акторська майстерність) при Волинському театрі ім. Т. Шевченка в період з 1976 по 1979 роки. В 1979 році вступив на театрознавчий факультет КДІТМ ім. Карпенка-Карого. Засвоював секрети професії не лише на студентській лаві, а й на репетиціях та виставах майстрів театру (Анатолія Ефроса, Олега Єфремова, Юрія Любимова, Льва Додіна та ін.)

Додаткова інформація

ДИШКАНТ Вадим Васильович

Дата народження: 08.01.1960
Місце проживання: Київ, вул. Кирилівська, 172, кв. 89
Контактний тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (дом.)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


ОСВІТА

У 1979 році закінчив Луцьке культурно-освітнє училище (спеціальність «режисура» – усі фахові предмети протягом 2.5 років вивчав і засвоював практично у Волинському музично-драматичному театрі ім. Т.Шевченка). Є досвід роботи актором на сцені Волинського театру.

У 1985 році закінчив Київський театральний інститут ім.. І.Карпенка-Карого (спеціальність – театрознавство, театральна критика).

ДОСВІД РОБОТИ

Працював завідуючим літературною частиною та помічником художнього керівника у театрах України: Чернівецький театр ім. О. Кобилянської,Тернопільський театр ім. Шевченка, Київський ТЮГ на Липках, Національний театр ім. І.Франка, Центр театрального мистецтва ім. Леся Курбаса.

Впродовж двох років (2000 - 2001) працював прес-секретарем Міжнародного театрального фестивалю «Мистецьке березілля» та проекту «Гранди мистецтва в Києві».


На театрознавчому факультеті Київського університету театру, кіно та телебачення ім. І.Карпенка-Карого впродовж двох років читав спецкурс лекцій з історії Східного театру.

У творчому доробку серед інших робіт п’єса «Крила» (про Ступку та Франка), сценарій короткометражного фільму для Проекту «Батьки». Проект не був реалізований через брак коштів. Влітку 2015 року поставив виставу «Нестерпні люди» Йосефа Бар Йосефа на Камерній сцені Волинського театру ім. Т. Шевченка, весною 2017-го – виставу «Посттравматична рапсодія» Д. Корчинського, яка через призму нинішніх подій на Донбасі розповідає про різні періоди української історії. 2018 рік – робота над виставою «Ігри Б(б)огів» Оксани Танюк (Театральний центр ім. Леся Курбаса)

СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:

Володіння мовами: українська, російська – досконало; англійська – базова
Володіння комп'ютером: упевнений користувач PC та Internet, Word, Bat;
Знання психології є побічним продуктом багаторічної роботи в сфері журналістики, театру та кіно.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

досвід керівної роботи, організаторські здібності, цілеспрямованість, активність, відповідальність, креативність, комунікабельність, наполегливість, енергійність, тактовність, аналітичний склад розуму, бажання працювати на результат, уміння працювати в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: