Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Людмила

Директор, керівник, креативний director, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-асистент, помічник власника компанії

з 06.2022 по 05.2023 (11 місяців)
Тов групп, Ужгород - Київ (Приватні особи)

Запропонували працювати у війну перевести працюючу компанію до Ужгорода з Києва, а потім Керівник виїхав закордон

Генеральний директор, арт-директор (івент-організатор), brand -manager

з 07.2017 по 02.2022 (4 роки 7 місяців)
Happy Grill Restobar, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття ресторану з Нуля (ЗАПУСК та ОРГАНІЗАЦІЯ УСІХ ПРОЦЕСІВ під час усієї роботи ресторану:
-Переговори та укладання договорів.
- організація успішної роботи ресторану, аналіз та планування фінансової та господарської діяльності;
-розробка та реалізація маркетингової та цінової політики, просування бренду на ринку, ведення соцмереж;
- планування бюджету, виконання поставлених показників, оптимізація видатків;
- спілкування з гостями, створення затишної атмосфери та гостинності;
- вибір постачальників, укладання договорів, контроль поставок;
- взаємодія з усіма контролюючими державними органами;
- участь у процесі формування асортименту меню ресторану та ціноутворення, опрацювання та впровадження нових страв та технологій;
- внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи ресторану;
- підбір, організація та мотивація командної роботи персоналу, навчання, контроль створення сприятливої ​​атмосфери та колективу, розвиток персоналу, формування команди професіоналів, підвищення якості обслуговування, складання графіка, з/п;
- організація івент, підготовка та проведення різних заходів (банкети, фуршети, конференції, майстер класи , свята, виїзні – кейтеринг, тематичні вечірки тощо);
-Складання тех. карт;
-Складання закупівель,
робота на зниження собівартості продуктів шляхом переговорів та пошуку нових постачальників; моніторинг цін та закупівля якісних продуктів за нижчою ціною на ринках та у безпосередніх виробників;
-розробка пропозиції для івент-компаній з кейтерингу;
- налагодження та введення доставки ресторану;

* Управління персоналом. Пошук співробітників, складання регламенту роботи, зборів, формування системи, вирішення фінансових заохочень, ведення правильної комунікації між відділами, організація, мотивація, навчання персоналу, тренінги, інструктаж з техніки безпеки.
* Управління фінансами. Контролювання цінової політики закладу, ведення фінансової звітності, розподіл виплат працівникам, контроль доходів та витрат ресторану.
* Організація та контроль роботи всіх відділів компанії: кухні, бару, закупівель, бухгалтерії, своєчасна бухгалтерська звітність, виплата податків, взаємодія зі службами безпеки, маркетингового підрозділу.
Налаштування реклами, просування у соцмережах, постійна робота з дизайнерами, запуск акцій, розробка листівок і т.
д.Фото.

*Івент організація розробка програм заходів;
складання меню на бенкет;
контроль встановлення декорацій інтер'єру на свята;
виїзний кейтеринг;
контроль проведення заходів.

Заступник Директора, Візуальний мережевий Мерчандайзинг

з 09.2012 по 07.2017 (4 роки 10 місяців)
ТОВ Арго- Торгівельна мережа, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

*Відкриття нових магазинів мережі з нуля.
* Проведення презентацій та тренінгів для співробітників.
* Складання звітів.
* Візуальне оформлення торгового залу, вітрин магазинів, манекенів відповідно до стандартів компанії.
* Установка сезонних декорацій, візуальних матеріалів.
* Розподіл департаментів та колекцій у магазині згідно layout-плану
* Презентація товару (розвішування, викладка) у торговому залі, оформлення торгових зон (жіночий, чоловічий одяг, взуття, аксесуари), стилістика колекцій бренду MANGO.
* Оформлення зон розпродажів та інших зон маркетингових активностей.
* Робота з покращення стандартів VM для збільшення продажів.
* Знання касової дисципліни.
* Виконання обов'язків заступника директора з 2014 року.
* Тісна і постійна робота з бренд-менеджером і супервайзером.
В компанію прийшла продавцем, за 3 місяці стала мерчендайзером, ще через 2 місяця мережевим мерчендайзером, з 2014 Заступник Директора.

Адміністратор ресторану

з 05.2011 по 08.2012 (1 рік 3 місяці)
Ресторан Сім -Сім, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан преміум сегменту Сім-Сім , починала працювати з Хостес, через 2 місяці стала Адміністратором ресторану.

Освіта

Киевский национальный университет театра, кино и телевидения имени И. К. Карпенко-Карого

Диктор, телеведущий программ, радиоведущий, актер, Киев
Незакінчена вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Email MS Access 1С:Предприятие Ведение социальных сетей Poster iOS

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Євгеній

    Євгеній

    Засновник, Happy Grill Restobar

    Контактні дані приховані
  • Валерій Олександрович

    Валерій Олександрович

    Директор, Арго

    Контактні дані приховані
  • Орайк

    Орайк

    Фінансовий і комерційний директор, Сім-Сім

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Вказала 2 основні останні місця роботи. Виконувала багато обов'язків та працювала у багатозадачності. Також є досвід в івент агенції в ресторані преміум сегмента «Сім-Сім». Постійно підвищую кваліфікацію і ходжу на курси, трененги, вивчаю психологію. Останні семінари – це Бізнес Молодість та Бізнес Конструктор 2.0, HR конференція та Ефективне управління для керівників.
Є власний автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати