• PRO

Руслана

Менеджер проєктів, 40 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер проєктів, Комерційний директор організації, установи, керівник, начальник відділу, юрист, менеджер з персоналу, Керуючий магазином, Керівник роздрібної мережі, Керівник філії, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з продажу, Регіональний керівник, Регіональний менеджер, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
51 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 11.2024 по 12.2024 (1 місяць)
«Укр- Транс- Експрес», Одеса (Транспорт, логістика)

•Організація роботи менеджерів з продажу;
. Знання системи для управління відносинами з клієнтами(CRM)
•Розподіл вхідних заявок між менеджерами команди для відпрацювання Лідів- Угод;
•планування та виконання продажних цілей;
•керування продажною командою;
•навчання та мотивацію персоналу;
•аналіз результатів продажів та впровадження відповідних корективних заходів;
•Проведення переговорів та укладення угод;
•Підтримка та розвиток взаємовідносин з клієнтами, партнерами;
•Підтримка менеджерів з продажу у виконанні продажних планів та показників;
•Аналітика та звітність, навчання.

Директор

з 04.2021 по 11.2024 (3 роки 7 місяців)
Комунальна організація "Вознесенський міський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"", Вознесенськ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Досягнення:
- Організація роботи комунальної організації;
- Ефективне розпорядження коштами комунальної організації, накладання на працівників стягнень відповідно до чинного законодавства України;
- Розробка та впровадження стратегій фінансового управління організацією;
- Керування фінансовим плануванням та бюджетуванням організації; - -Моніторинг фінансової діяльності та забезпечення відповідності до законодавства України;
-Аналіз фінансових показників та підготовка звітності для головних розпорядників коштів;
-Управління фінансовими ризиками та оптимізація фінансових процесів;
-Глибокі знання фінансової аналітики та звітності;
-В межах компетенції видання наказів та інших актів;
-Вирішення інших питань, віднесених законодавством України, Міським головою, Органами управління майном, Положенням про комунальну організацію;

-Виконання кошторису комунальної організації;
-Утримання споруд та обладнання у належному санітарно- технічному стані, особливо під час військового стану;
-Розробка посадових інструкцій, інструкцій з пожежної безпеки та охорони праці;
-Створення безпечних умов праці;
-Збереження та ефективне використання комунального майна;
-Своєчасне і повне внесення платежів до бюджету, включаючи внески до Пенсійного фонду та недопущення заборгованості з заробітної плати; -Юридичний супровід роботи комунальної організації;
- Підготовка позовних заяв, відзивів та заперечень до судових органів. Справи виграно.

Начальник відділу кадрового та правового забезпечення

з 04.2017 по 11.2020 (3 роки 7 місяців)
Прибужанівська сільська рада, Вознесенськ (Державні організації)

•Організація роботи відділів «з нуля»;
•Підготовка Полежень про відділи органу місцевого самоврядування;
•Організація роботи відділів органу місцевого самоврядування;
•Організація взаємодії між відділами;
•Консультування з питань законодавства України;
•Складання планів роботи відділу;
•Ведення особових справ та трудових книжок;
•Оформлення трудових відносин;
•Організація роботи з керівниками підприємств (підприємства, фермерські господарства);
•Стратегічне планування,складання інвестиційних заявок;
•Ведення реєстру договорів оренди земельних ділянок, робота з платниками та інше.
•Ведення претензійно - позовної та договірної роботи;
•Робота зі зверненнями громадян, підприємств.

Торговий представник по роботі з ключовими клієнтами в Миколаївській області

з 07.2015 по 11.2016 (1 рік 4 місяці)
ПРАТ «Монделіс Україна, Вознесенськ (Роздрібна торгівля)

•Пошук та залучення нових клієнтів;
•знання технологій та принципів роботи роздрібної торгівлі,
•знання основ товарознавства менеджменту, маркетингу
•100% покриття належної мені території обслуговування;
•Знання продукту, категорії, бренди, цільова аудиторія;
•Політика ціноутворення, структура контракту;
•Канали збуту продукції;
•Принципи логістики;
•Етапи продажів "6 кроків".
•Обладнання та стандарти розміщення;
•Наявність можливих ресурсів ТП для досягнення цілей;
•Адміністрування (ведення форм звітності та дебеторської заборгованості)
•Конкуренти та їх бренди;
•Можливість розвитку ;
•Пошук нових напрямків розвитку фірми.

Начальник відділу

з 08.2003 по 10.2014 (11 років 2 місяці)
Вознесенський міськрайонний центр зайнятості, Вознесенськ (Державні організації)

•Виконання поставлених завдань.
•Організація роботи відділу;
•Організація взаємодії між відділами центру;
•Консультування клієнтів центру з питань законодавства України;
•Складання планів роботи відділу;
•Формування бюджету;
•Оформлення трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками;
•Організація роботи з керівниками підприємств різних форм власності с руководителями предприятиями различных сфер деятельности (фермерські господарства, підприємства, установи, торгові фірми, приватні підприємці);

Освіта

Чорноморський державний університет імені Петра Могили

Державна служба, Миколаїв
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Магістр "Державного управління", спеціальність "Право". Професійні права:робота за фахом, державна служба в органах державної влади та органах місцевого самоврядування

Одеський державний економічний університет

Облік та аудит, Одеса
Вища, з 1992 по 1997 (4 роки 8 місяців)

магістр "обліку та аудиту"

Додаткова освіта та сертифікати

"Дія.Освіта- "ЛОГІСТ"

2024
Сертифікат

"Дія. Освіта"- "Агент з нерухомості"

2025
Сертифікат

"Мистецтво готельного сервісу"

2025
Сертифікат

Знання і навички

  • Дія
  • Тестування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички:
Лідерські якості. Активна. Високий рівень стресостійкості. Займаюсь активно спортом, не маю шкідливих звичок. Комунікабельна. Добре розумію людей, вмію найти підхід. Вміння швидко навчатись. Навички раціональної організації роботи відділів та підлеглих. Досвід проведення аналізу діяльності установи, складання бюджетів майбутніх періодів. Знання, на високому рівні, комп’ютерних програм. Вміння переконувати та керувати людьми. Вміння працювати під тиском. Досвід підбору, управління, навчання та мотивації підлеглих. Досвід ведення переговорів на різних рівнях. Здатна об’єднати колектив та приймати нестандартні управлінські рішення. Досвід стратегічного планування та аналізу. Експертні знання в галузі бухгалтерського і податкового обліку, знання методів і принципів планування, бюджетування та вміння застосовувати ці знання на практиці. Досвід планування, бюджетування і прогнозування, фінансового контролю доходів і витрат. Системне та аналітичне мислення, проактивність, уміння працювати з великими обсягами інформації. Системне та аналітичне мислення, проактивність, уміння працювати з великими обсягами інформації. Чесність, організованість, ініціативність, високий рівень комунікації, гнучкість, бажання навчатися і розвиватися. Маю сертифікат "Дія Освіта"- "ЛОГІСТ" , "Агент з нерухомості", "Мистецтво готельного сервісу"
Пройшла навчання на тренінгах за такими направленями:
•«Академія лідерства»;
• "Представниця, уповноважена особа Асоціації Амбасадорок України, яка артикулює та репрезентує місію й цінності організації, водночас є їх втіленням";
•«Академія жіночого лідерства»
•«Як зробити ОТГ відкритою та цікавою – для своєї громади, для країни, для партнерів та інвесторів? Практичні навички комунікації для ОТГ»;
•«Формування інтегрованої системи послуг в умовах децентралізації:сучасна практика та перспективи»;
•«Бізнес в громадах як запорука їх економічного розвитку. Основи бізнес - планування»;
•«Гендерно – орієнтоване бюджетування:як і навіщо враховувати потреби різних груп населення в стратегіях, проектах, програмах, бюджетах»;
•«5-та жіноча Академія Лідерства» в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (ДОБРЕ)».
•«Побудова успішної виборчої кампанії», програма Національного Демократичного інституту Міжнародних відносин.

Особисті якості: здібності аналітика,оптимізм, відповідальність, вміння працювати в колективі, здатна самостійно приймати правильні рішення, самоконтроль, здатність до навчання, працьовитість, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, стресостійкість, ерудиція, урівноважена, уважна до дрібниць, ініціативність, вміння швидко орієнтуватись в ситуації та самостійно приймати рішення, відповідальність, наполегливість та бажання до професійного зростання, вміння находити оптимальні та нестандартні рішення, робота на «результат».
Додаткова інформація: Водійські права кат. «В», наявність біометричного загранпаспорта, особистий автомобіль Daewoo Lanos .
Згодна на зміну місця проживання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: