• PRO

Максим

Маркетолог, бізнес-аналітик, 120 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 10.2023 по 03.2025 (1 рік 5 місяців)
ТОВ ЮМ Консультант, Київ (Юриспруденція)

• Perfomance-маркетинг
• Facebook ADS
• Контекстна реклама
• Просування сайту (SEO)
• SMM
• Відео-продакшн
• Інтернет маркетинг
• Розвиток бренду
• Маркетинговий супровід в Польщі, Британії та США
• Розробка та впровадження маркетингових стратегій
• Контроль за виконанням маркетингових бюджетів
• Підготовка та реалізація рекламних кампаній
• Моніторинг ефективності маркетингових заходів (CRO та юніт-економіка)
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Взаємодія з партнерами
• Розробка та впровадження нових маркетингових стратегій

Керівник відділу маркетингу

з 05.2022 по 08.2023 (1 рік 3 місяці)
КМА Ukraine, Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник відділу маркетингу

з 08.2021 по 03.2022 (7 місяців)
ТД «Тавріяпромсервіс», Херсон (Машинобудування)

Product owner

з 04.2021 по 02.2022 (10 місяців)
Новый Стиль, Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

Розробка бізнес-процесів, розробка ТЗ, прототипування та дизайн інтерфейсів, розробка мобільного додатку.

Директор з маркетингу

з 01.2021 по 03.2022 (1 рік 2 місяці)
Газда Прайм, Херсон (Роздрібна торгівля)

Інженер-програміст

з 07.2019 по 04.2022 (2 роки 9 місяців)
ООО «АТЛАС ЕНЕРДЖИ», Херсон (Енергетика)

Генеральный директор

з 11.2018 по нині (6 років 9 місяців)
SUKHOFF GROUP, Херсон (Маркетинг, реклама, PR)

Технічний директор

з 08.2015 по 03.2018 (2 роки 7 місяців)
UMAX, Інші країни (IT)

Управління відділом розробки сайтів та веб-додатків.
Управління відділом маркетингу.

Освіта

ДонНТУ

Інформатика та обчислювальні технології, Донецьк
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вітаю! Мене звуть Сухов Максим і останні п'ять років я активно розвиваю напрямок маркетингу в b2b та b2c компаніях (від сфери послуг до дистрибуції та роздробу). Тепер трохи докладніше про те, що мається на увазі під словом "маркетинг". Уявіть собі компанії, які тільки планують свій вихід на ринок або ті, які вперлися в певні рамки та не можуть виявити для себе як внутрішні, так і зовнішні точки зростання. Або компанії, в яких потрібен розвиток на рівні продуктів/сервісу відповідно. Так ось я займаюся тим маркетингом, який орієнтований як на внутрішньому (корпоративному) рівні, так і на зовнішньому (споживчому).

Тепер у деталі.

Під зовнішнім маркетингом я визначаю комплекс заходів, спрямований на ефективну роботу з вашими споживачами/ЦА за допомогою інструментів та каналів взаємодії.
Розглянемо на прикладі ніші виробництва міжкімнатних дверей.
Припустимо, ви велика компанія з тисячами співробітників на борту, лідер ринку. І ви ставите собі завдання оперативного закриття стандарту представленості (щоб усі двері надходили максимально швидко в точки за певним стандартом). Це можуть бути як ваші власні представництва, так і мережі ваших дилерів, чи то існуючі, чи новостворені торгові точки. Але у вас немає цифрового інструменту моніторингу або є, але його ефективність з часом ослабла і цей інструмент потребує повної переробки. Але вам потрібний не просто черговий IT-інструмент.
У таких ситуаціях включаюся я як Product Owner / Бізнес-аналітик і визначаю корінь проблеми, проводжу аудит бізнес-процесів, що протікають, формую ключові метрики і визначаю можливі точки зростання з урахуванням вашої бізнес-моделі та вашої системи можливостей/обмежень. Я проводжу цілий комплекс робіт, який зрештою за допомогою IT-інструменту або маркетингової системи (каналів просування) вирішує ваші завдання не просто на 100% від запланованих KPI, а й перевиконує план у кілька разів. Це реальний, успішно реалізований кейс, а компанія – реальний виробник міжкімнатних дверей, лідер ринку, «Новий Стиль».

Цікаво?
Але це ще не все, це тільки перша половина маркетингу, а є ще й друга!
Тепер до другої половини. Друга частина моєї роботи – внутрішній маркетинг – це бізнес-процеси, кадри, підрядники, внутрішні метрики, регламенти та інструкції. Все, що зрештою впливає на якість, швидкість та ефективність взаємодії з кінцевим споживачем або внутрішнім адміністративним ресурсом. Наприклад, ви все та ж компанія-виробник міжкімнатних дверей, але робота певного відділу/співробітників не дає належних результатів. Наприклад, ваш співробітник – територіальний менеджер, і його робота чітко регламентована певними KPI, виконання яких впливає на його мотивацію. Але показник менеджера недостатньо добрий. І річ не в менеджері, а в процесі організації його роботи. Коли я приступив до оптимізації процесів, що протікають у компанії, я виявив для компанії ключові точки зростання, які дозволили досягти п'ятикратного покращення продуктивності менеджера в торговій точці.
Математика була наступною: менеджеру на роботу з точкою виділялася година, план скоротити час перебування в точці вдвічі, до 30 хвилин. Я перевиконав план, скоротивши його час до 10 хвилин у точці за тих самих умов роботи. В результаті це виросло в такий бізнес-інструмент, як мобільний додаток на базі Android OS без змін у технологічному процесі виробництва та відвантаження продуктів компанії.

І це лише одна з багатьох компаній, в яких я побудував систему, оптимізував бізнес-процеси, розробив зі своєю командою IT-інструменти і запустив комплексний маркетинг, орієнтований на ефективну взаємодію зі споживачами. Вибудовую роботу на базі бенчмаркінгу та комерційних метрик, вірю в силу живого діалогу.
Можливо, настав час покращити роботу і вашої компанії? Із задоволенням проведу маркетинговий аудит та безкоштовно визначу кілька ключових точок зростання вашої компанії за 1 годину.
Зацікавлені?

Будемо на зв’язку.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») / [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: