Резюме від 22 травня 2024 PRO

Наталія

Фінансовий менеджер, аналітик, фінансист

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер/фінансовий директор/операційний директор

з 07.2021 по 03.2024 (2 роки 8 місяців)
група компаній DEHUB, Київ (Автобізнес та автосервіс)

група компаній DEHUB, оптовий та роздрібний продаж автохімії, студії детейлінгу
Фінансовий менеджер/фінансовий та операційний директор
07/2021-03/2024
-планування та бюджетування (місяць, квартал, рік), формування, затвердження, моніторинг бюджету протягом року, аналіз відхилень, з’ясування їх причин, надання плану для вирішення
-управління та контроль грошових потоків (ризики касового розриву, реєстр платежів, платіжний календар, контроль за цільовим використанням коштів в межах затвердженого бюджету операційних, інвестиційних і фінансових витрат)
-закриття періоду з повним пакетом звітів (CF, PL, BS) місяць, квартал, рік, план-факторний аналіз показників
-планування оборотного капіталу (запаси, дебіторська та кредиторська заборгованості, аналіз собівартості товарів та послуг, калькулювання собівартості)
-аналіз, контроль продажів товарів та послуг в розрізі товарів та послуг номенклатурних груп, сегментація клієнтів, каналів збуту
-участь в постановці технічних завдань програмістам по автоматизації процесів в системі 1С
•Досягнення:
-побудовано та автоматизовано повноцінний пакет звітів (PL, CF, BS) з урахуванням всіх рухів по компаніям в розрізі статей, клієнтів, каналів збуту
-побудовано та автоматизовано систему бюджетування
-побудовані та реалізовані бізнес-процеси для відділу закупівель, бухгалтерії, логістики, продажів
-протягом трьох років реалізована стратегія проектів, розробка бізнес-планів, в результаті було відкрито школу детейлінгу, дві студії детейлінгу, мережу магазинів автокосметики

Керуючий партнер/операційний директор

з 02.2015 по 06.2021 (6 років 4 місяці)
Мережа продуктових магазинів та кав`ярень «Пармезан», Київ (Роздрібна торгівля)

-планування та бюджетування, стратегія проектів, розробка бізнес-планів
-контроль за цільовим використанням коштів (ведення платіжного календарю, реєстр платежів, ризики касового розриву)
-закриття періоду з повним пакетом звітів (CF, PL, BS)
-робота з персоналом (стажування нових співробітників, навчання, оцінка, мотивація та контроль персоналу). Тренінги для персоналу (двічі на квартал) з метою обслуговування гостей
-контроль та аналіз складу, управління залишками товару (управління асортиментом більше 15 000 од., контроль поставок товару, укладання угод, встановлення схем постачання та приймання товарів та їх документальне оформлення)
-участь в постановці технічних завдань програмістам по автоматизації процесів в системі 1С
•Досягнення:
-Протягом шести років було відкрито три продуктових магазини та три кав`ярні (м. Бориспіль, м. Бровари, м. Київ)
-реєстрація, оформлення дозволів пожежної та санітарної служб, ліцензії на продаж алкоголю та тютюну, пошук приміщення для проведення діяльності, закупівля обладнання, моніторинг асортименту, формування цінової політики, дослідження та сегментація ринку, аналіз конкурентів, цільової аудиторії, позиціонування

Бухгалтер, фінансовий менеджер

з 08.2010 по 12.2014 (4 роки 4 місяці)
ТОВ «Лідер Буд», виробництво металоконструкцій та комплектуючих, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-ведення бухгалтерського обліку (реалізація, книга продажів, оприбуткування, книга придбання, імпорт, експорт, облік сировини, матеріалів, готової продукції, контроль формування собівартості готової продукції, калькулювання собівартості)
-здійснення банківських операцій в системі «Клієнт-банк» (узгодження заявок на оплату, реєстр платежів, формування платіжного календарю, звірка та контроль залишків грошових коштів)
-закриття періоду з повним пакетом звітів (CF, PL, BS) аналіз та оцінка фінансових результатів роботи компанії та розробка пропозицій по зростанню показників
- збір інформації, контроль за виконанням бюджетів витрат і доходів, виявлення та аналіз причин відхилень; коригування на підставі аналізу
-аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей (облік розрахунків з вітчизняними та іноземними покупцями та продавцями)
-складський облік (контроль залишків та запасів, об'єктивне планування закупівель, систематизація довідника товарів, оприбуткування, списання, повернення)
•Досягнення:
-за роки роботи було відкрито шість представництв компанії по всій території України
-реорганізація бухгалтерського та управлінського обліків (перехід з версії 1С 7.7 до 1С 8.1, та навчання співробітників)
-автоматизація бухгалтерського та управлінського обліків (написання технічних завдань для програмістів)
-оптимізація роботи складу (планування графіку приходів та інвентаризацій, інформативне зонування, архів з документами звітності, відповідальність проведення операцій в реальному часі, окреме місце для «залежаних одиниць»)

Бухгалтер, фінансист

з 02.2006 по 06.2010 (4 роки 4 місяці)
ТОВ «Е-Еліт», оптовий та роздрібний продаж побутової техніки, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-ведення бухгалтерського обліку (реалізація, ведення книги продажу, імпорт, експорт, підзвітні особи, розрахунок заробітної плати, табель робочого часу)
-дебіторська та кредиторська заборгованість (контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, вітчизняні та іноземні)
-написання, аналіз та контроль річного бюджету компанії (аналіз план-факт БДВ, контроль фактичного використання грошових коштів в рамках бюджету та правильність призначення статей витрат)
-банківські операції в системі «Клієнт-банк» (формування платіжних доручень, , ведення та аналіз платіжного календарю)
-кадровий облік (накази, облік трудових книжок, особистих справ працівників, посадові інструкції)
•Досягнення:
-досвід проходження перевірок контролюючими органами
-відновлення бухгалтерського та управлінського обліків, що не здійснювалися (облікова політика, відкриття зарплатного проекту, кадровий облік)
-розробила базу щодо ведення договорів з клієнтами та обладнання архіву.

Освіта

Київський національний університет технологій і дизайну

Економічний, облік і аудит, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Результативні переговори», «Формування бізнес-процесів», «Стратегічний маркетинг», «Фінанси»освітня платформа LABA

2020-2023

ЄОЦ «Прогрес», курс «Excel для економістів», курс «Фінансовий аналіз та менеджмент»

2020

Знання і навички

MS Excel Зведені таблиці Ведення звітності Створення діаграм Консолідація

Додаткова інформація

Розробка та впровадження процесів з нуля. Аналіз продажів та фінансових результатів. Ефективне оперативне вирішення завдань та планування часу. Уміння організувати, навчити, мотивувати команду. Маю професійні навички ведення переговорів та укладання взаємовигідних контрактів. Орієнтуюся на потреби клієнта та налагоджую ефективну мережу контактів. Прагну до професійного росту та досягнення високих показників роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: