- PRO
Наталія
Помічник керівника, 50 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/671006/
Досвід роботи
Помічник Генерального директора
з 10.2018 по нині
(6 років 10 місяців)
ТДВ «Страхова компанія «КВОРУМ», Партнер ТОВ «Делівері» (Страхування грузоперевезень)
Обов'язки, досягнення:
- ведення фінансової звітності для акционерів в CRM по всїм компаніям;
- формування лімітів по витратам на наступний місяць по всім компаніям та банківським рахункам;
- забезпечувала постійну та комфортну життєдіяльність офісу (вода, чай, кава, канцеляріяi, необхідні меблі, техніка, клінінгова компанія);
- власноруч створила інструкцію з діловодства, яка значно поліпшила роботу між підрозділами компанії;
- складання договорів, ведення документообігу між підрозділами та компаніями;
- вирішувала нестандартні доручення керівника( подання статей про компанію до газет та журналів, сформувала програму розвитку фінансового сектора НКФП);
- подача в державні органи необхідних для компанії документів та звітів;
- реєстрація та відправка кореспонденції;
- організовую відрядженя для всіх співробітників компанії;
- виконую пошук необхідної для керівника інформації;
- робота в соцмережах;
Помічник керівника
з 08.2016 по 10.2018
(2 роки 2 місяці)
ФОП Кирилюк Л.Л., Киев (Продаж брендового одягу)
- робота з базами данних, акти звірки по всім підрозділам та контрагентам;
- збір усієї документаційної заборгованості по всім магазинам та дистриб'юторам за весь період роботи організації;
- складання договорів, ведення документообігу між підрозділами та дистриб'юторами;
- знайшла та організувала переїзд до нового офісу і складу за короткий час та за мінімальними цінами, це допомогло на 80 % зменшити витрати на логістику;
- створила комфортну робочу атмосферу в новому офісі;
- організовала та створила дизайнерське оформлення в мережі магазинів власноруч;
- проаналізувала роботу відділу продажу, створила план продаж для кожного співробітника;
- вирішувала нестандартні доручення керівника;
- забезпечувала постійну та комфортну життєдіяльність офісу (вода, чай,кава, канцелярiя, необхідні меблі, техніка, інтернет);
- реєстрація та відправка кореспонденції;
- пошук необхідної для керівника інформації;
- організація відряджень;
- робота в соцмережах, продаж одягу;
Офiс-менеджер (діловод), менеджер з продажу
з 10.2012 по 08.2016
(3 роки 10 місяців)
ТОВ «Торговий Дiм «Ензим-Агро», Киев (Медична і харчова промисловість, біокорм, ЗЗР.)
- робота з базами данних;
-складання договорів, ведення документообігу;
- оформлення замовлень і накладних;
- проаналізовано роботу відділу продажу, створенно оптимальний план продажу для кожного співробітника;
- переклад необхідних листів та наукових робiт;
- рішення нестандартних доручень ;
- подача в державні органи документів, звітів (податкова, пенсійний фонд, статистика, держреєстр);
- реєстрація та відправка кореспонденції;
-зустріч іноземних дистриб'юторів та інвесторів;
- пошук необхідної для керівника інформації;
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя, техніка);
- організація відряджень;
- продаж органічних препаратів та продукції заводу;
- участь у виставках, активне залучення нових клієнтів та дистриб'юторів;
- робота в соцмережах.
Менеджер активних продаж
з 05.2012 по 11.2012
(6 місяців)
Техно Капiтал Центр, Киев (Продаж клінінгової техніки)
- відправка кореспонденції;
-зустріч дистриб'юторів та партнерів компанії
- пошук необхідної для керівника інформації
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя)
-активний пошук і залучення нових клієнтів, збільшила клієнську базу на 16%
-ведення бугалтерії 1с (8.2), робота в CRM
-складання договорів, ведення документообігу
-реалізація і відправка товару (Керхер, IPC)
-сервіс підтримка клієнтів
Офіс-менеджер, менеджер з продажу
з 01.2008 по 04.2012
(4 роки 3 місяці)
Ундiна, Киев (Аграрна,біопаливо, медична)
- проведення лекцій, семінарів з поліпшення родючості грунту і різних інших біоекологічних питань
- продаж органічних препаратів та продукції
- оформлення замовлень і накладних
- пошук необхідної для керівника інформації, організація відряджень
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя)
- реалізація товару
- ведення бухалтерії в 1с (7 і 8)
- робота з клієнтами, збільшила клієнську базу на 21%
- участь у виставках, активне залучення нових клієнтів
Лаборант
з 09.2006 по 01.2010
(3 роки 4 місяці)
НУБіП, Киев (Сільське господарство, агробізнес)
-культивування клітин,
-мікробіологічнi та генетичні дослідження,
-мікроклональне розмноження різних видів рослин,
-контроль етапів роботи біогазової установки, отримання ефективних добрив з відходів тваринництва,
- подальший розрахунок норми добрив для рослинництва,
- робота з різними видами утилізації органічних (аграрних) відходів і виробництво з них твердого біопалива, його формування, використання і збут.
Освіта
НУБіП
Экології та біотехнології, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Є великий досвід з вирощування с/г культур та їх захисту. А також знаю весь спектр хімічних та біологічних добрив під будь-яку культуру. Вивчала техніку для внесення добрив.
Додаткова освіта та сертифікати
Бізнес-майстер (ефективні продажі, СПIН)
липень 2012
Бізнес молодість ( ділова етика, скріпти)
Вересень 2015
Бізнес Академія «Restard» ( дизайнер сайтів на платформі Tilda)
Липень 2020
Знання і навички
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS Office
- 1С
- Windows
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Робота з факсом
- КОМПАС
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Величезне бажання вчитися новому і працювати. Цілеспрямованість. Відповідальність за покладені завдання, пунктуальна, комунікабельна, легко йду на контакт, використовую оригінальний підхід в роботi.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помічник керівника, ФОП Кирилюк Л.Л., 8 місяців
- Офис-менеджер, менеджер з продажу, ТД Ензим-Агро, 3 роки 9 місяців
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Адміністратор рецепції
Київ -
Асистент керівника
47000 грн, Київ -
Помічник депутата
30000 грн, Київ