• PRO

Олександр

Касир, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 06.2022 по 04.2025 (2 роки 10 місяців)
Symbol, Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення касових операцій та касової документації

Видача готівкових коштів та обслуговування VIP клієнтів

Контроль за переміщенням товарів та забезпечення належного стану магазину

Інкасація виручки та забезпечення безпеки фінансових операцій

Оформлення первинної документації (РКО, ПКО, касова книга, заповнення КУРО, зняття Z-звітів)

Розрахунки з підзвітними особами, видача коштів під звіт

Робота з РРО та СПД, забезпечення коректності операцій

Виплата заробітної плати співробітникам

Допомога менеджеру з контролю за персоналом та підтримці дисципліни в команді

Продавец-консультант

з 11.2021 по 04.2022 (5 місяців)
ТОВ "КОМФІ ТРЕЙД", Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття магазину та підготовка торгового простору до роботи

Виконання касових операцій, ведення касової документації та забезпечення фінансової дисципліни

Видача готівкових коштів та надання консультацій клієнтам щодо продукції

Контроль за переміщенням товарів та забезпечення належного стану магазину

Інкасація виручки та забезпечення безпеки фінансових операцій

Закриття магазину та контроль за виконанням усіх внутрішніх процедур

Специалист по ремонтно-строительным и эксплуатационным работам

з 01.2021 по 10.2021 (9 місяців)
«KSD AURUM», Київ (Роздрібна торгівля)

Розбирання та упаковка обладнання, відправлення демонтованого обладнання в центральний офіс

Проведення дрібних ремонтних робіт в офісах компанії

Оформлення документів: заявки на закупівлю матеріалів та обладнання, договори, акти виконаних робіт, регістр виконаних робіт

Збір та обробка заявок від магазинів: заміна ламп, дрібний ремонт приміщень, заміна або ремонт вхідних дверей, окон, торгового обладнання, електроприладів, технічне обслуговування промислового кліматичного обладнання тощо

Пошук підрядників для виконання робіт, проведення переговорів щодо термінів та вартості

Контроль за термінами та якістю виконання ремонтних робіт як зовнішніми, так і внутрішніми підрядниками

Збір та підключення торгових підприємств: виїзд на об'єкти після будівництва нових або реконструкції старих магазинів, оцінка стану приміщень (електрика, сантехніка, тепло- та водопостачання, кліматичне обладнання, охоронна та протипожежна сигналізація, підключення лічильників відвідувачів, відеоспостереження, вентиляція, кондиціювання, опалення)

Продавец-кассир

з 07.2019 по 06.2020 (11 місяців)
FreShop, Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття та підготовка магазину до робочого дня

Операції на касі та обслуговування клієнтів

Робота з товаром у торговому залі: розміщення, викладка та підтримка порядку

Замовлення товару у постачальників, організація обміну та повернення продукції

Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та забезпечення високого рівня обслуговування

Закриття магазину та забезпечення безпеки при завершенні робочого дня

Кассир

з 08.2016 по 04.2019 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "ГАДЖЕТ ТРЕЙДІНГ", Київ (Роздрібна торгівля)

Виконання касових операцій та ведення касової документації

Видача готівкових коштів та обслуговування клієнтів

Контроль за переміщенням товарів у межах торгової точки

Інкасація виручки та забезпечення безпеки фінансових операцій

Оформлення первинної документації (РКО, ПКО, касова книга, заповнення КУРО, зняття Z-звітів)

Розрахунки з підзвітними особами та видача коштів під звіт

Робота з РРО та СПД, забезпечення коректності операцій

Администратор магазина (Reserved)

з 11.2012 по 06.2016 (3 роки 7 місяців)
ДП “ЛПП Ураїни” AT “ЛПП”, Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття та організація роботи магазину

Керівництво колективом: навчання, мотивація та координація команди

Постановка завдань та контроль за їх виконанням

Забезпечення високої якості обслуговування та виконання завдань

Операції на касі та обробка фінансових операцій

Формування звітності та аналіз результатів роботи

Використання 1С для управління товарними та фінансовими операціями

Робота з рекламаціями та вирішення спірних ситуацій

Закриття магазину та контроль за дотриманням внутрішніх стандартів

Промоутер

з 08.2012 по 10.2012 (2 місяці)
ТОВ "Е-Трейд Дистрибуція", Київ (Роздрібна торгівля)

Забезпечення належної наявності товару на поліцях магазину

Надання повної та точної інформації покупцям щодо характеристик товарів

Активний продаж продукції та просування бренду на торгових точках

Кур'єр

з 11.2011 по 06.2012 (7 місяців)
Рекламно-інформаційний часопис «Ринок поліграфічної продукції», Київ (Видавництво, поліграфія)

Здійснення своєчасної доставки поліграфічної продукції клієнтам по Києву та області

Підтримання ділового стилю спілкування з клієнтами, забезпечення позитивного іміджу компанії

Робота з маршрутними листами, оптимізація маршрутів доставки

Контроль цілісності та якості друкованої продукції під час транспортування

Ведення обліку доставок, отримання підписів та підтверджуючих документів

Звітність щодо виконаних завдань у щоденному форма

Освіта

Київське вище професійне училище будівництва і дизайну

Оператор комп'ютерного набору / офісний працівник (спеціалізація — бухгалтерія), Київ
Середня спеціальна, з 2009 по 2010 (1 рік)

Робота з текстовими редакторами (MS Word, Excel)

Швидкий набір тексту, оформлення документів

Основи діловодства та офісного документообігу

Первинна бухгалтерська документація

Робота з комп'ютером, операційною системою Windows

Організація архіву, ведення баз даних

Основи інформаційної безпеки та конфіденційності

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Хорватська — середній

Додаткова інформація

🛠️ Професійні навички:
Впевнений користувач ПК, Windows, MS Office, 1С, Інтернет

Робота з РРО, облік касових операцій, оформлення касової документації (РКО, ПКО, касова книга, Z-звіти)

Інкасація, облік готівки, розрахунки з підзвітними особами

Досвід обслуговування VIP-клієнтів, робота в залі, на касі

Організація відкриття/закриття магазинів, контроль товарного обліку

Адміністрування технічної інфраструктури (відеоспостереження, вентиляція, сигналізація, кондиціювання)

Проведення ремонтно-будівельних робіт, пошук та координація підрядників

Складання технічної та супровідної документації, закупівля матеріалів

Базові знання адміністрування (ПК, офісна техніка, підключення обладнання)

🤝 Управлінські та організаційні навички:
Керівництво командою, організація робочих процесів

Ведення обліку, звітності, робота з великим обсягом даних

Прийняття рішень, вирішення конфліктів та спірних ситуацій

Висока здатність до багатозадачності та самоорганізації

💡 Особисті якості:
Відповідальний, пунктуальний, чесний, комунікабельний

Стресостійкий, цілеспрямований, ввічливий

Активний спосіб життя, спортивний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: