• PRO

Дмитро

Торговий представник з авто

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Свалява
Готовий працювати:
Мукачево, Свалява, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого супермаркетом

з 10.2023 по 04.2025 (1 рік 6 місяців)
ALMA, Поляна (Роздрібна торгівля)

✅ Відкриття та закриття супермаркету, згідно графіку роботи відділення
✅ Прийом товарів та перевірка їх відповідності, до договорів поставки
✅ Оформлення повернень товарів із браком та протермінованих товарів
✅ Оформлення та комплектація акційних товарів (акція, уцінка, списання)
✅ Ведення відміток про вихід на роботу персоналу та закінчення їх робочого часу
✅ Нагляд за дотриманням викладки товарів згідно зі стандартами компанії
✅ Вирішення конфліктних ситуацій із відвідувачами супермаркету (якщо такі мають місце)
✅ Координація дій персоналу, для їх найбільш ефективної роботи
✅ Прийом виручки та перевірка касових документів при закритті зміни
✅ Інкасація

Керівник відділення Лайфселл Свалява

з 04.2022 по 08.2023 (1 рік 4 місяці)
lifecell, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Лайфселл;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📈 перше в Україні відділеня, відкрите не у форматі сервісів Лайфселл, розміщене у супермаркеті, що підвищує потік клієнтів;
📉 виконуємо поставлений план обслуговування на 50% (працюємо над стратегією покращення показників)

Керівник відділення Київстар Свалява

з 11.2020 по 08.2023 (2 роки 9 місяців)
Київстар, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Пошук та підготування приміщення до відкриття магазину;
✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Київстар;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📉 Промах у виборі розміщення торгової точки (вирішено переміщенням до нової локації та просуванням через соціальні мережі та відмітки на Google Maps);
📈 Співпраця із страховою компанією (оформляємо страхові поліси), що допомагає збільшити кількість клієнтів для обох сторін;
📈 Виконання планів поставлених компанією Київстар (при відкритті магазину виконували на 40%, до травня 2022 вийшли на рівень 100%, уточнимо, що показники плану збільшуються кожного місяця), станом на грудень 2022 - 120%

Командир відділення

з 06.2020 по нині (5 років 2 місяці)
Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Свалява (Державні організації)

✅ Виконувати функції керівника гасіння пожежі (за відсутності, на місці, осіб вищих за посадою та/або званням);
✅ Забезпечувати виконання наказів керівника гасіння пожежі;
✅ Організація роботи особового складу відділення та несення відповідальності за його дії;
✅ Контроль за дотриманням вимог безпеки праці під час виконання робіт, в тому числі і при ліквідації надзвичайної ситуації;
✅ Виконання обов'язків, як керівника ланки газодимозахисної служби, так і обов'язків бойової одиниці у складі групи розвідки пожежі.

Керівник

з 02.2017 по 05.2020 (3 роки 3 місяці)
ФОП, Свалява (Роздрібна торгівля)

* Закупівля та виявлення найбільш рентабельної продукції для продажу;
* Пошук постачальників та укладання договорів співпраці;
* Проведення бесід з постачальниками про відтермінування платежів за закуплений товар;
* Підбір персоналу;
* Підрахунок та нарахування заробітної плати;
* Контроль за чистотою торгового обладнання та вітрин;
* Вихід та реалізація товарів в онлайн

+ Програмна систематизація та контроль продажу продукції;
+ Кожні два місяці збільшували обсяг реалізованої продукції на 10% (до карантину);
+ Відточена система бонусування продавців, яка максимально заохочує до збільшення реалізації товару

Старший адміністратор комплексу

з 03.2012 по 03.2013 (1 рік)
Екостандарт М, Мукачево (Автобізнес та автосервіс)

Координація роботи персоналу (більше 20 осіб) за відсутності директора: авто-мийки, - стоянки, бара-столовії;
Відповідальний за закупки товарів;
Розробка бізнес пропозицій для майбутніх партнерів;
Перевірка звітів по касі та передання її директору;
Вирішення поточних завдань.
Досягнення: створено план закупок продукції необхідних для ефективної роботи комплексу.

Освіта

Мукачівський державний університет

Менеджмент економіки та адміністрування, Мукачево
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Сам собі поліграф

2023 р., 1 міс

Пожежна безпека / Надання домедичної допомоги

2022, 1 місяць

Фінансова грамотність

2023 р., 1 міс

Держава без бар'єрів

2024 р.
Сертифікат

Цифрограм для держслужбовців

2023 р.
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • 1С:Торгівля і склад
  • Навчання персоналу
  • УкрСклад
  • МійСклад
  • Формули для рахування в Exel
  • Стресостійкість
  • Робота з клієнтами
  • Управління персоналом
  • Водійські права кат. B
  • Водійські права кат. C
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Володіння ПК на високому рівні (Exel, Word, 1C, МойСклад, УкрСклад)
Є бронь від ДСНС та власний автомобіль. Добу на чергуванні, три вільні. По співпраці можемо домовитися при співбесіді.
З повагою, Дмитро ВАНІН.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: