Ганна

Помічник директора, фахівець з документообігу, спеціаліст, 35 000 грн

Розглядає посади: Помічник директора, фахівець з документообігу, спеціаліст, Адміністратор, Начальник відділу, Фахівець з документообігу, Документознавець, Провідний фахівець, Діловод, Спеціаліст з реєстрації
Вид зайнятості: повна
Вік: 35 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Помічник директора, фахівець з документообігу, спеціаліст, Адміністратор, Начальник відділу, Фахівець з документообігу, Документознавець, Провідний фахівець, Діловод, Спеціаліст з реєстрації
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець із соціальної роботи

з 06.2021 по нині (4 роки 7 місяців)
Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва, Київ (Державні організації)

Ведення діловодства, прийом вхідної/вихідної документації, прийом громадян та телефонних дзвінків,
ведення документації, контроль та виконання доручень, забезпечення комфорту керівника, контроль
ведення звітності про виконану роботу (досвід, приймальня директора), робота в сед АСКОД.

Секретар суду

з 05.2008 по 11.2020 (12 років 7 місяців)
Деснянський районний суд м. Києва, Киев (Державні організації)

Робота канцелярії:
прийом громадян;
відповіді на звернення та запити;
реєстрація матеріалів;
вхідна та вихідна кореспонденції;
підготовка справ до архіву.

Освіта

Університет "Україна"

Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Управління персоналу.

Знання і навички

  • Знання офісних програм
  • Комунікабельність
  • Акуратність
  • Уважність
  • Сумлінність
  • Енергійність
  • Організованість
  • Ведення архіву документів
  • MS Excel
  • MS Office
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Робота в команді
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • MS Word
  • Ведення документації
  • MS PowerPoint
  • АСКОД
  • Зосередженість

Додаткова інформація

Високій рівень організованості та вміння працювати з інформацією.
Грамотна усна й письмова мова, здатність вести ділову комунікацію.
Базові навички з комп'ютером: word, excel, pawer point.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: