- PRO
Владислав
Керуючий магазином
- Розглядає посади:
- Керуючий магазином, Комерційний директор, Менеджер з розвитку, Фінансовий директор, Керівник виробництва, Керуючий рестораном, Керівник СТО, Керівник складу, Регіональний менеджер, Операційний директор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6741901/?puid=24593
Досвід роботи
Комерційний директор
з 02.2023 по нині
(2 роки 6 місяців)
U420, Київ (Роздрібна торгівля)
Новостворена компанія мережі кавʼярень U420
Керування 27 ТТ в які входили: 56 торгового персоналу та 4 менеджерів.
Київ/Харків/Дніпро/Одеса
Основні обов’язки:
1.Розробка та реалізація стратегії: Керування регіональними операціями відповідно до загальної стратегії компанії.
2.Контроль за досягненням цілей: Встановлення та моніторинг ключових показників ефективності (KPI) регіону.
3.Управління персоналом: Набір, навчання та розвиток менеджерів і команд у регіоні.
4.Фінансове планування: Контроль бюджету, аналіз витрат і доходів, оптимізація фінансових ресурсів.
5.Аналіз ринку: Дослідження ринку, конкурентів і споживчих трендів у регіоні.
6.Покращення операційних процесів: Запровадження ефективних бізнес-процесів і вдосконалення операцій.
7.Контроль за дотриманням стандартів: Перевірка відповідності діяльності політикам компанії та законодавству.
8.Взаємодія з клієнтами та партнерами: Побудова та підтримка довготривалих відносин із ключовими клієнтами та постачальниками.
9.Розвиток бізнесу: Ідентифікація нових можливостей для росту бізнесу, відкриття нових точок/офісів.
10.Розв’язання кризових ситуацій: Швидке реагування на проблеми та вирішення конфліктів у регіоні.
11.Звітність перед керівництвом: Підготовка регулярних звітів про результати роботи регіону.
12.Управління проектами: Координація регіональних ініціатив і кампаній.
13.Контроль логістики: Забезпечення ефективної доставки товарів/послуг у регіоні.
14.Робота з локальними органами влади: Налагодження відносин із місцевою владою для вирішення адміністративних питань.
15.Мотивація команди: Формування сильної корпоративної культури та підтримка високої продуктивності співробітників.
16.Розробка маркетингових стратегій: Планування та впровадження регіональних рекламних кампаній.
17.Оцінка ефективності співробітників: Проведення регулярних оцінювань продуктивності персоналу.
18.Оптимізація витрат: Виявлення способів зниження витрат без втрати якості продуктів чи послуг.
19.Впровадження інновацій: Пошук і використання нових технологій або підходів для поліпшення роботи регіону.
20.Моніторинг клієнтського досвіду: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів і вирішення їхніх скарг.
21.Розширення присутності бренду: Збільшення впізнаваності бренду у регіоні через різні канали.
22.Контроль за дотриманням безпеки: Забезпечення виконання вимог охорони праці та техніки безпеки.
23.Розробка планів розвитку регіону: Створення довгострокових і короткострокових планів для регіонального підрозділу.
24. Робота з контролюючами органами
Управляющий менеджер
з 05.2022 по 01.2023
(8 місяців)
Fishki Food, Киев (Роздрібна торгівля)
Мережа кав'ярень-пекарень ToGo та кафе-ресторанів.
<Контроль роботи 14 торгових точок в Києві та області.>
• Щоденне операційне управління та звітність, робота в 1С, MS Office
• Аналіз падіння/приросту продажів
• Облік залишків на ТТ та проведення інвентаризацій
• Створення та впровадження стандартів компанії(штрафи, чек-лист, стандарти обслуговування, технологічні карти та процеси готування)
• Комунікація і співпраця з усіма відділами компанії - логістика, маркетинг, будівництво, бухгалтерія, фінансисти, юристи на всіх етапах реалізації проєктів
<Робота з кадрами>
• Відбір та співбесіда нового персоналу
• Навчання команди - стандарти обслуговування, правилам випікання продукції, готування кави, касової дисципліни)
• Нараховування заробітної плати для персоналу, прорахунок мотивації
• Формування графіка роботи працівників
<Розвиток компанії>
• Відкриття новий локацій, проведення переговорів та розвиток кав'ярень з нуля
• Комунікація з франчазі, супровід та запуск торгових точок бренду
• Брендування торгових точок, розробка активностей та акцій, програм лояльності
• Роздрібні мережі
Региональный менеджер
з 06.2021 по 04.2022
(10 місяців)
BeerMarket, Киев (Роздрібна торгівля)
Магазини цроздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
<Забезпечення безперебійної роботи 11-ти торгових точок>
• Ведення документообігу та звітності діяльності всіх точок, робота в 1С, MS Office
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, коригуючі заходи по поліпшенню показників (кількість відвідувачів, середній чек)
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів з поліпшення показника та умов праці
• Коригування інвентаризації та робота з товарообігом, проведення списання/переміщення товару
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль незбережного забезпечення
• Моніторинг конкурентів (ціновий зріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
• Аналіз звернень клієнтів, зворотній зв'язок, розробка заходів по поліпшенню показника лояльності
<Керівництво торговим персоналом (20-22 продавців)>
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація торгового персоналу
• Закриття табеля робочих годин, нарахування зарплати
• Контроль правильного ведення касової дисципліни
• Взаємодія зі сусідніми відділами компанії
• Проведення зборів та тренінгів
Терреториальный менеджер
з 12.2019 по 05.2021
(1 рік 5 місяців)
Море пива/hop ney, Киев (Роздрібна торгівля)
Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
Організація безперебійної роботи торгових точок (5 ТТ);
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, корекційні заходи для покращення показників
• Аналіз показників ефективності, фінансових показників, підготовка документації в 1С та MS Office
• Постановка фокусних задач, щоденний контроль виконання
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів для покращення показника і умов праці
• Взаємодія з суміжними відділами компанії - логістика, бухгалтерія, фінанси
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль безперебійного забезпечення
• Аналіз звернень клієнтів, зворотний зв'язок, розробка заходів для покращення показника
• Моніторинг конкурентів (ціновий розріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
Управління торговим персоналом (12-15 продавців)
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація команди
• Контроль правильного ведення каси
• Підготовка та подальший розвиток адмін резерву, прийняття атестацій, наставництво
• Навчання торгового персоналу стандартам обслуговування, виявлення зон розвитку, розробка навчальних заходів для покращення показника (показник ТОП-3 по регіону)
• Розробка мотиваційних програм для торгового персоналу, що перебуває під керівництвом менеджера ТТ (21 ТТ)
• Ведення і закриття табелю робочого часу
Освіта
Черкаський державний бізнес-коледж та Черкаський державний техноголічний університет
Обслуговування комп‘ютерних систем та мереж, Черкассы
Вища, з 2015 по 2020 (5 років)
Знання і навички
- Мотивація персоналу
- Бітрікс24
- 1С:Підприємство
- Управлінські навички
- Підбір персоналу
- Навчання персоналу
- 1С
- Висока працездатність
- Управління персоналом
- Орієнтація на результат
- Розвиток продажів
- Робота із запереченнями
- Планування продажу
- Контроль цінників
- Управління асортиментом
- MS Excel
- Облік ТМЦ
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Цілеспрямований
- відповідальний
- Лідерські якості
- Вміння працювати з усіма типами людей
- комунікабельний
- Бистро сприймаю всю інформацію
- Вмію вислухати і зрозуміти будь-яку людину.
- Знаходжу вихід з проблеми ще до її відтворення
Схожі кандидати
-
Заступник керуючого магазином
35000 грн, Черкаси, Дистанційно -
Керуючий магазином
35000 грн, Черкаси -
Керівник магазину
25000 грн, Черкаси -
Регіональний директор
Черкаси -
Заступник керуючого магазином
Черкаси -
Діловод, секретар керівника, офіс-менеджер
20000 грн, Черкаси