• PRO

Ганна

Адміністратор онлайн-школи, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 09.2019 по нині (5 років 11 місяців)
АТБ-маркет, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- введення кадрової документації в програмі 1С 8;
- оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно з КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток;
- первинне опрацювання та перевірка лікарняних листів;
- підрахунок трудового стажу для лікарняного листа;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- формування та введення особистих справ співробітників;
- кількість співробітників понад 1000 осіб;
- консультування співробітників компанії з кадрових питань

Діловод

з 05.2009 по 09.2019 (10 років 4 місяці)
Київстар, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

-введення кадрової документації в програмі Ulcimus ;
-оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток, лікарняних листів;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- введення щомісячного табельного обліку робочого часу співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- участь у квартальному та річному оцінюванні працівників;
- підготовка та здача звітності до державних органів;
- підготовка списків і звітів на медичне та пенсійне страхування;
- підготовка внутрішньої звітності по філії: за чисельністю персоналу, за кількісним складом;
- архівація документів;
оформлення та введення обліку відряджень співробітників компанії;
- оформлення та облік довіреностей на отримання товару;
- штат співробітників філії понад 180 осіб;
- робота з філіальною мережею.

Інспектор відділу кадрів

з 02.2007 по 03.2009 (2 роки 1 місяць)
ЗАО АБ «Радабанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Вересень 2008р.- березень 2009р. консультант відділу обслуговування клієнтів:
- залучення Клієнтів у рамках кредитних продуктів і програм Банку;
- консультація Клієнтів щодо питань кредитування суб'єктів малого та середнього бізнесу;
-організація та проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами Банку з питань їхньої співпраці з Банком за всіма напрямками їхньої діяльності, відвідування офісу Клієнта;
-організація та участь у виїзних перевірках наявності та стану майна, що пропонується як забезпечення;
- підготовка та супровід процесу укладення кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки;
-внесення копій документів, які сканують, та заповнення електронної Анкети-заяви, необхідних для проведення фінансового та соціально-економічного аналізу Клієнта, до Бази даних;
-організація підписання кредитного договору та договорів, що забезпечують належне виконання зобов'язань Позичальника за кредитним договором;
-формування кредитних досьє в частині документів, що відносяться до іпотечної кредитної угоди згідно з вимогами, що встановлені в Банку, забезпечення збереження документів до моменту передачі їх до Відділу обслуговування клієнтів.
Лютий 2007 р. - вересень 2008 р. секретар - референт, інспектор з кадрів:
- підготовка наказів з кадрів та основної діяльності;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників;
- пошук і підбір персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- заповнення, облік трудових книжок;
- облік надання відпусток, складання графіка відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу.
- ведення діловодства банку;
- організація телефонних переговорів;
- ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- приймання та надсилання документів поштою, факсом, телефонограмою;
- організаційно-технічне забезпечення відрядних поїздок;
- організація ділових зустрічей;

Методист

з 08.2005 по 09.2006 (1 рік 1 місяць)
Днепропетровский национальный университет, Дніпро (Освіта, наука)

-ведення кадрового обліку (підготовка документів про прийом на роботу, ведення особових справ, табель обліку робочого часу);.
-формування кошторису на майбутній рік;
-нарахування погодинної заробітної плати.
-організація діловодства;
-організаційно-технічне забезпечення поїздок у відрядження;
-організація телефонних переговорів;
-ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
-приймання та надсилання документів факсом, телефонограмою;

Освіта

Дніпропетровський університет ім. А.Нобеля

Економічний факультет, спеціальнісь «Фінанси», Дніпро
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Дніпропетровський національний університет

Біолого-екологічний факультет, спеціальність «Фізіологія і психологія людин і тварин"», Дніпро
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • MS PowerPoint
  • Старанність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Відповідальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: комунікабельність, уважність, пунктуальність, відповідальність, вміння працювати самостійно і в колективі, цілеспрямованість, висока працездатність, готовність і бажання навчатися, підвищувати кваліфікацію.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: