Резюме від 5 травня 2024 PRO

Анжеліка

Адміністратор онлайн-магазину, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор соціальних мереж

з 09.2023 по нині (9 місяців)
Хат Баня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- ведення соціальних мереж
- надання повної інформації про заклад, бронювання запису та отримання передоплат
- співпраця з різними блогерами
- вміння грамотно вести діалог

Адміністратор

з 10.2019 по 08.2023 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "Нью-Віжн Продакшнс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обов‘язки
• Керувала персоналом закладу (колектив - 12 осіб: 4- працівники зони кафе,2-хоз.працівники,інвен-менеджер,аніматори. Раз в 3 місяці проводила навчання для працівників кафе та аніматорів з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
• Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей»; що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 200 000грн на місяць.
• Вела соціальні мережі закладу такі як - instagram,Facebook
• Забезпечила безперебійну роботу розважальної програми,допомогла з написанням нових квестів та майстер-класів, завдяки чому був підвищений рівень гостей та замовлень організації день народжень.
• Займалась закупівлею товарів кожний місяць на всіх об´єктах,а саме(хоз.товари,бар,кухня та квест кімната)
• Контроль та редагування сайту компанії
• Вела касу та звітність по бухгалтерії закладу.
Також на період відсутності керівника закладу,я мала додаткові обов‘язки,а саме:
• Займалась підбором персоналу.
• Проводила співбесіди.
• Проводила засідання для всього Коллективу;
Досягнення:
•Збільшила прибуток компанії
•За три роки моєї праці,кількість негативних відгуків зменшилась від 40% до 5%
Також мою навички оформлення та ведення соціальних мереж,створення контенту та реклами.

Освіта

Кооперативний інститут бізнесу та права

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Незакінчена вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Відкритий міжнародній університет розвитку людини "Україна"

Філологія/перекладач англійської та німецької мови, Київ
Вища, з 2015 по 2022 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Instagram marketing

1 місяць

Знання і навички

Цілеспрямованість MS Excel Висока працездатність Цифрова грамотність Управлінські навички Самостійне прийняття рішень Володіння зброєю Комунікабельність Охорона підприємства Знання цивільного законодавства Знання кримінального права Урегулювання конфліктів

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Основні навички:
- досвід роботи в сфері гостинності - 5 років;
- досвід ведення соціальних мереж, 5 років відповідала на всі запити у соціальних мережах
- знання стандартів гостинності;
- вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
- навик ведення переговорів та ділової переписки;
- знання закупівельної діяльності ресторану.
Все що потрібно сказати про себе,це те що я пунктуальна та відповідальна.Завжди виконую роботу до кінця та в поставлений час. Я комунікабільна,зможу знайти спільну мову будь з ким.Не конфліктна і позитивни з усмішкой іду впред не дивлячись на все.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: