Резюме від 5 травня 2022 PRO

Ольга

Бухгалтер, адміністратор, помічник керівника, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник фінансового директора компанії.

з 08.2005 по нині (18 років 10 місяців)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)

- Робота з банківськими установами України:
Купівля та продаж валюти на міжбанківському ринку (імпорт/експорт);
Погодження/перепогодження валютних контрактів для купівлі/продажу іноземної валюти
(імпорт/експорт);
Відкриття рахунків в банківських установах України (в.т. з засновниками нерезидентами);
Відправка платежів в системі Клієнт – банк (в.т. Зарплатних відомостей);
Ведення відкритих поточних рахунків, зарплатних проектів, проходження фінансового
моніторингу та ідентифікації в банківських установах України;
Оформлення кредитів та депозитів.

- Відкриття рахунків в цінних паперах, купівля – продаж цінних паперів.

- Ведення ФОП ( 3 група – 5% + 2 група – 20%) в програмі 1С. Напрямок діяльності: оптово –
роздрібна торгівля та здача в суборенду нерухомого майна.
Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт/послуг, прибутково-касових
ордерів;
Ведення Книги Доходів;
Формування та здача звітності (податкова декларація єдиного податку – 1 раз. В квартал та 1
ДФ (ЕСВ) – 1 раз на рік).
- Перевірка нарахованих податків по компаніям;
- Робота з Державними реєстраторами (ЦНАП) внесення змін та доповнень до статутних
документів компанії;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, що надходить до керівника, оперативна
передача документів;
- Знаходити потрібну інформацію, аналізувати та надавати зведені дані;
- Виконання важливих доручень керівника;
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Робота з фінансовою допомогою;
- Складання внутрішнього звіту про рух коштів, заборгованість , спілкування з контрагентами;
- Формування пакету документів та реєстрація договорів позик та інвестицій від нерезидентів.

Менеджер з продажу скляних виробів

з 03.2005 по 07.2005 (4 місяці)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Напрямок діяльності: формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)

- Продаж виробів зі скла.

Оператор з прийому платежів.

з 10.2004 по 03.2005 (5 місяців)
ПАТ «УКРПОШТА», Черкаси (Транспорт, логістика)

Освіта

ЧДТУ

Фінанси, Черкаси
Незакінчена вища, з 2004 по 2008 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом

Додаткова інформація

Особисті якості:
- Здібності до навчання;
- Вміння працювати в колективі;
- Цілеспрямованість; комунікабельність, відповідальність;
- Бажання удосконалюватися в професійній;
- Висока працездатність, доброзичливість, працьовитість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: