- PRO
Олег
Начальник управління
- Розглядає посади:
- Начальник управління, Начальник управління фінансів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6897768/
Досвід роботи
Начальник фінансово-економічного управління
з 05.2025 по нині
(3 місяці)
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, державна служба, Київ (Державні організації)
Керівництво та організація роботи фінансово-економічного управління. Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку, забезпечення достовірного та у повному обсязі ведення та відображення в бухгалтерському обліку операцій фінансово-господарської діяльності Головного управління. Складання проектів планів доходів і видатків на бюджетний рік. Формування розрахункових складових потреби в коштах на виплату пенсій та грошових допомог, своєчасність виплат пенсій, допомог на поховання, житлових субсидій та пільг. Контроль за веденням оперативного, аналітичного та бухгалтерського обліку з питань виконання бюджету. Складання фінансової, бюджетної та податкової звітності.
Завідувач сектору фінансово-бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер
з 10.2021 по 05.2025
(3 роки 7 місяців)
Управління Державної служби якості освіти у Київській області, Киев (Освіта, наука)
погодження проектів договорів забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна; здійснення у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок; створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів; контроль за відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться ; складенням звітності; цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна; дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна; правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням; додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти; усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства; погодження документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам. Нарахування заробітної плати. Здача звітності по заробітній платі до органів ПФУ. Подача звітності до органів Казначейської служби України . Ведення бухгалтерського обліку та планування на майбутні бюджетні періоди установи одноосібно.
Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії
з 11.2007 по 12.2020
(13 років 1 місяць)
Відділ освіти Ніжинської РДА, Нежин (Державні організації)
здійснення керівництва діяльністю централізованої бухгалтерії відділу освіти, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку; погодження проектів договорів забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна; здійснення у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок; визначення оптимальної структури централізованої бухгалтерії та чисельності її працівників; призначення на посаду та звільнення з посади працівників бухгалтерії; створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів; контроль за відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться відділом освіти; складенням звітності; цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна; дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна відділу освіти; правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням; додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти; розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерії; усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства; погодження документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам. Нарахування заробітної плати. Здача звітності по заробітній платі до органів ПФУ. Подача звітності до органів Казначейської служби України .
Казначей
з 09.2005 по 11.2007
(2 роки 2 місяці)
ДКСУ в Чернігівській обл., Нежин (Державні організації)
Казначей відділу видатків Державного та місцевих бюджетів. Контроль за дотриманням бюджетними установами бюджетного законодавства під час реєстрації зобовʼязань та проведення платежів.
Освіта
Українська академія бізнесу та підприємництва
Фінанси, Киев
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки 1 місяць)
НДУ ім. М.В. Гоголя
Учитель математики и основ экономики, Нежин
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Інститут економічних досліджень, курс навчання у сфері здійснення публічних закупівель (2020)
2020
Знання і навички
- Голова тендерного комітету відділу освіти Ніжинської РДА
Додаткова інформація
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника,
уміння працювати в команді, навички управління персоналом
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Завідувач сектору фінансово-бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер (єдиний), Управління Державної служби якості освіти України у Київській області, 3 роки 10 місяців
- Бухгалтер, ФОП, 5 років 7 місяців
Схожі кандидати
-
Керівник напрямку
Київ -
Начальник відділу автотранспорту (ADR)
Київ -
Керівник підрозділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Руководитель отдела продаж (управление тендерным отделом), менеджер проектов
50000 грн, Київ, Дистанційно -
Начальник служби
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Начальник служби безпеки та охорони
40000 грн, Київ