- PRO
Вікторія
Маркетолог
- Розглядає посади:
- Маркетолог, Інтернет-маркетолог, Продакт-менеджер, Direct-менеджер, Менеджер проєктів, Контент-спеціаліст, Бренд-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6908704/
Досвід роботи
Маркетолог/ Бренд менеджер
з 07.2024 по 06.2025
(11 місяців)
Авес Авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)
1. Розробка маркетингової стратегії спільно з керівниками напрямів продажу (В2В/В2С):
• Аналіз ринку, конкурентів та споживчих тенденцій;
• Визначення цільової аудиторії та сегментація ринку;
• Розробка короткострокових і довгострокових маркетингових планів;
• Управління рекламними кампаніями (Google Ads, Meta Ads).
2. Управління командою:
• Організація роботи маркетингового відділу;
• Розподіл завдань серед співробітників та контроль їх виконання;
• Постановка задач та контроль за виконанням планів.
3. Рекламна діяльність:
• Співпраця з підрядниками, агентствами та медіа-партнерами;
• Підготовка ТЗ, контроль за розробкою рекламних матеріалів (банери, відео, друкована продукція тощо).
4. Аналітика та звітність:
• Аналіз ефективності проведених кампаній;
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва компанії.
5. Взаємодія з іншими відділами, участь у формуванні іміджу компанії.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішно створено комплексну маркетингову стратегію, яка враховує особливості B2B та B2C сегментів, що призвело до збільшення продажів;
• Проаналізовано та змінено підрядника для рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads, що збільшило трафік на сайт на 25% і конверсію на 13%. Оптимізовано рекламний бюджет, скоротивши витрати на 20% без втрати ефективності;
• Реорганізовано роботу відділу маркетингу, підвищивши продуктивність команди на 25%;
• Впроваджено систему аналізу ефективності маркетингових кампаній для оптимізації ресурсів;
• Розширено охоплення аудиторії завдяки колабораціям із ключовими медіа-партнерами;
• Створено регулярну звітність для керівництва, яка надала чітку картину ефективності діяльності маркетингового відділу.
Головний маркетолог
з 11.2018 по 06.2024
(5 років 7 місяців)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Робота з персоналом: підбір кадрів з урахуванням потреб підприємства, навчання, адаптація нових співробітників, участь
у формуванні ефективної команди, проведення нарад, зборів, робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи
адміністраторів, скриптів телефонних розмов);
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);
• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).
ДОСЯГНЕННЯ:
•відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
•розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
•впровадження CRM системи;
•запущена програма лояльності;
•досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
•досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
•підвищення конверсії сайту (ROI 233,2 %);
•зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM
Керівник відділу маркетингу
з 10.2016 по 03.2022
(5 років 5 місяців)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.
Керівник відділу маркетингу
з 05.2016 по 12.2016
(7 місяців)
Громадська організація «Халом», м.Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини) проектна робота, Київ (Освіта, наука)
• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, набір викладачів;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, неймінгу, логотипу, бренду бука, сайту;
• Складання маркетингового плану та бюджету (PR&Marketing);
• Організація та проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня/радіореклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі та задачі блоків Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетингове супроводження роботи ресепшіоністів, дитячих/дорослих заходів.
Керівник відділу маркетингу
з 07.2009 по 05.2016
(6 років 10 місяців)
ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай)) в Украіні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового та PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки
ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;
• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;
• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).
Керівник відділу реклами
з 07.2008 по 05.2009
(10 місяців)
ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”), Київ (Роздрібна торгівля)
• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;
• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;
• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.
Керівник відділу реклами (медичний напрямок)
з 07.2008 по 07.2009
(1 рік)
ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;
• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.
Освіта
МАУП
Міжнародний маркетинг та реклама, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)
Магістр
Київське медичне училище №3
Медсестринська справа, Київ
Середня спеціальна, з 1988 по 1991 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання і навички
- Пользователь Internet
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Outlook Express
- 1С:Підприємство
- CorelDRAW
- Adobe Illustrator
- Express
- Креативність
- Уміння аналізувати
- Зйомка stories
- Canva
- Створення Reels
- Розробка контент-плану
- Налаштування таргетованої реклами
- Ведення соціальних мереж
- Проведення розіграшів
- Google Analytics
- Ремаркетинг
- MS Excel
- Проведення промокампаній
- Комунікабельність
- Facebook Ads Manager
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Я - маркетолог-стратег з досвідом роботи.
З 2005 по 2020 рік працювала керівником відділу маркетингу в торгових компаніях і ресторанному бізнесі.
2016-2024 рік активно займаюсь медичним маркетингом. Маю успішні проекти в цьому напрямку діяльності про які є що розповісти.
Я буду корисна для компаній, які хочуть розвиватися, підвищувати доходи або є бажання діджіталізуватися:
- складанні комплексної стратегії розвитку, яка веде, як до продажів тут і зараз, так і до побудови бренду;
- поліпшення показників по рекламним каналам Meta Ads і Google Ads (таргетинг, медійна/контекстна реклама);
- поліпшення/підбір ефективності окремих або аутсорс підрядників.
З радістю допоможу в вирішенні задач, пов'язаних зі складанням маркетинг-кит для клієнтів, концепції/стртегії бренду, рекламної стратегії.
Буду рада цікавій пропозиції. По запиту надішлю повне резюме.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Директор з маркетингу, ТОВ Авес Авто, 11 місяців
- Керівник відділу маркетингу, Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), 5 років 7 місяців
Схожі кандидати
-
Маркетолог
Київ -
Интернет-маркетолог, digital marketing manager
25000 грн, Київ -
Head of B2C ecommerce, Manager, Digital Marketing Specialist
90000 грн, Київ -
Head of digital, директор з маркетингу, маркетолог
Київ -
Маркетолог
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Помічник маркетолога
55000 грн, Київ, Ірпінь , ще 2 міста