• PRO

Валерія

Менеджер з підтримки клієнтів, 20 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з підтримки клієнтів, Керівник відділу, Сервіс-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор, Методист, Тим лід, Керівник проєкту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Outgoing Manager

з 03.2023 по нині (2 роки 5 місяців)
GoITeens, Дистанційно (IT)

Заступник керівника відділу клієнтського сервісу(з березня 2024 року по нині)

Основні обов'язки:
Управління командою клієнтського сервісу: контроль за діяльністю, супровід у вирішенні складних ситуацій, адаптація нових співробітників.
Комунікація з керівниками інших відділів для узгодження поточних питань клієнтів.
Робота з CRM: ведення та аналіз звітності, виявлення зон для покращення.
Спілкування з конфліктними клієнтами, підвищення рівня їхньої задоволеності сервісом.
Розробка та оновлення бізнес-процесів, інструкцій для покращення якості обслуговування.
Опрацювання помилок у команді, аналіз кейсів для запобігання повторним ситуаціям.
Збір та аналіз відгуків клієнтів щодо якості послуг академії.

Менеджер клієнтської підтримки
(з березня 2023 року по березень 2024)

Основні обов'язки:
Супровід студентів протягом усього періоду навчання: від старту до випуску.
Надання актуальної інформації, вирішення організаційних та технічних питань.
Регулярний збір фідбеку від студентів для покращення навчального процесу.
Робота з запереченнями, підвищення рівня лояльності студентів.
Контроль активності студентів у навчальному процесі, забезпечення їхньої мотивації та результативності.
Продаж додаткових послуг за запитом студентів.
Ведення LMS-системи, адміністрування контенту та вивантаження відео-матеріалів на YouTube.
Створення сертифікатів про успішне завершення навчання
Створення довідок про навчання
Формування звітів успішності студентів
Повторне взяття оплат, пролонгація

Рекрутер

з 03.2022 по 10.2022 (7 місяців)
FC-group, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

Розміщення вакансій на job-платформах, у спеціалізованих Telegram- і Facebook-спільнотах
Аналіз, сортування та обробка резюме кандидатів
Проведення телефонних та відео-співбесід, оцінка відповідності кандидатів вимогам компанії
Координація процесу найму та супровід нових співробітників на етапі онбордингу

Керівник відділу продажу

з 06.2021 по 12.2021 (6 місяців)
Стандарт Метрология, Харків (Роздрібна торгівля)

Супровід клієнтів на всіх етапах укладання угоди та подальший постпродажний супровід
Контроль виконання замовлень та координація роботи з підрядниками
Ведення звітності та аналітика ефективності продажів
Розробка та впровадження системи мотивації для команди менеджерів
Адаптація та навчання нових співробітників
Робота зі скаргами та запереченнями клієнтів, впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду

HR-менеджер

з 06.2020 по 06.2021 (1 рік)
Стандарт Метрология, Харків (Роздрібна торгівля)

Взаємодія з керівниками відділів щодо актуальних вакансій та кадрових потреб компанії
Публікація вакансій на job-платформах, у профільних Telegram- і Facebook-спільнотах
Аналіз, сортування та обробка резюме кандидатів
Проведення телефонних, відео- та очних співбесід, оцінка soft & hard skills кандидатів
Координація процесу найму та адаптації нових співробітників (онбординг)
Ведення кадрової документації та звітності

Методист

з 09.2018 по 05.2020 (1 рік 8 місяців)
ХНУ імені В.Н.Каразіна, Харків (Освіта, наука)

Розробка, узгодження та затвердження розкладу навчальних занять
Ведення студентської документації (особові справи, залікові книжки, відомості, навчальні журнали)
Комунікація зі студентами та викладачами з організаційних питань
Проведення моніторингу якості освіти, аналіз зворотного зв’язку від студентів
Виконання обов’язків секретаря приймальної комісії: опрацювання заяв абітурієнтів, ведення документації, організація вступної кампанії

Освіта

ХНУ імені В.Н. Каразіна

Психології, Харьков
Вища, з 2014 по 2020 (5 років 4 місяці)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Access
  • CRM
  • Бітрікс24
  • Google
  • Google Meet
  • Google Календар
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Робота із запереченнями
  • Організація адаптації персоналу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Хороші організаторські та управлінські здібності, високий рівень відповідальності, готова працювати на результат, швідко пристосовуюсь до змін, зацікавлена у довгостроковій співпраці
Тримаю зв'язок через телеграм (@zuvaleri) і вайбер на номері [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), а також електронною поштою [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: