Резюме від 12 червня 2024

Інна

Бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер єдиний

з 01.2024 по 06.2024 (5 місяців)
Приватне підприємство (компанія прихована), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП на єдиному податку 2 група, а саме:

- розрахунки з контрагентами, оплата товарів/послуг у клієнт-банку, відображення операцій у бухгалтерському обліку;
- ведення Книги обліку доходів та витрат ФОП;
- ведення товарного обліку ФОП;
- кадровий облік працівників: прийняття, звільнення, відпустки, подання повідомлення у ДПС;
- нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпускних;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- підготока та подання звітності по ФОП;
- сплата податків по ФОП та контроль у електронному кабінеті;
- ПРРО Чекбокс;
- післяплата / контроль оплати Нова Пей.
Маю досвід відкриття та ліквідації ФОП, внесення змін до КВЕД, переходу з групи на групу, виготовлення електроних ключів.

Головний бухгалтер

з 07.2023 по 05.2024 (10 місяців)
ТОВ «Світ Агро ВП», Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії, а саме:

- ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та BAS-бухгалтерія;
- рознесення банківської виписки у програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
- оплата товарів/послуг у клієнт-банку (Аваль та Приватбанк);
- ведення кадрового обліку працівників (прийняття, звільнення, відпустки, переведення, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
- нарахування та виплата заробітної плати працівникам та відображення операцій у бухгалтерськом уобліку;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- виписка та реєстрація вихідних податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
- реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
- розблокування заблокованих податкових накладних;
- формування та подання податкової декларації з ПДВ;
- облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації;
- ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
- контроль та формування актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами;
- оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива;
- створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця, забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками та забезпечення поставки товарів на склад компанії;
- знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення, успішна командна робота та співпраця;
- закриття року, формування Балансу компанії;
- формування та подання фінансової звітності малого підпр-тва.
Маю досвід відкриття (реєстрації) ТОВ з нуля на типовому Статуті, відкриття рахунків у банку, створення електронних підписів.

Бухгалтер

з 05.2021 по 01.2024 (2 роки 8 місяців)
ТОВ «Кроп-Інкріс», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
• кадровий облік працівників філії компанії (прийняття, звільнення, відпустки працівників, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
• нарахування заробітної плати працівникам філії та виплата її через клієнт-банк;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії, щомісячне списання ПММ;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Бухгалтер

з 06.2015 по 05.2021 (5 років 11 місяців)
МПП Фірма «Ерідон», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С;
• збір та подання рахунків по госп.товарах і послугах філії до оплати;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, палива, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• контроль за оформленням дорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії у м. Київ;
• складання та подання Податкової декларації з плати за землю та податку на нерухомість;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Заступник головного бухгалтера

з 10.2014 по 06.2015 (8 місяців)
Науково-дослідне господарство "Агрономічне", Вінниця (Освіта, наука)

Бухгалтер по розрахунках

з 09.2011 по 09.2014 (3 роки)
Вінницький національний аграрний університет, Вінниця (Освіта, наука)

Бухгалтер

з 05.2011 по 08.2011 (3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "Продовольча компанія "Поділля", Крижопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Касир

з 08.2010 по 09.2010 (1 місяць)
Приватне підприємство "Мальвіна", Крижопіль (Торгівля ПММ)

Освіта

Вінницький національний аграрний університет

Облік і аудит, Вінниця
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

У 2007 році вступила у ВНАУ на факультет "Облік і аудит", спеціальність "Облік і аудит".
У 2011 році отримала диплом "Бакалавра" з відзнакою.
У 2012 році закінчила ВНАУ та отримала диплом "Спеціаліста" з обліку і аудиту з відзнакою.

Знання і навички

MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія FREDO Звіт Знання ПКУ Ведення кадрового обліку Сервіс Вчасно 1С УТП Користувач BAS

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Бухгалтер
Вінниця

Офісний працівник, бухгалтер, адміністратор
Вінниця

Бухгалтер
20000 грн, Вінниця

Бухгалтер
Вінниця

Головний бухгалтер
Вінниця, Дистанційно

Бухгалтер
Вінниця

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: