Резюме від 15 червня 2021 PRO

Вікторія

Директор з маркетингу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Ромни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний маркетолог

з 01.2018 по 03.2021 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК", Ромни (виготовлення продуктів харчування)

1. Керування проведенням досліджень основних факторів, що формують динаміку споживчого попиту на продукцію підприємства, співвідношення попиту і пропозиції на аналогічні види продукції, технічних і інших споживчих якостей конкурентної продукції.
2. Забезпечення участі служби маркетингу в складанні перспективних і поточних планів виробництва і реалізації продукції, визначенні нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
3. Координування діяльності всіх функціональних підрозділів по збору та аналізу комерційно-економічної інформації, створення баз даних по маркетингу;
4. Організація вивчення думок споживачів про продукцію, що випускається підприємством, їх вплив на збут і підготовку пропозицій по підвищенню її конкурентоспроможності і якості;
5. Організація розробки стратегії проведення рекламних заходів в засобах масової інформації, за допомогою зовнішньої, електронної, поштової реклами, реклами на транспорті, участь в галузевих виставках, ярмарках для інформування потенційних споживачів і розширення ринку збуту;
6. Керування формуванням фірмового стилю підприємства на основі брендбуку;
7. Ініціювання розробки пропозицій і рекомендації по зміні технічних, економічних і інших характеристик продукції з ціллю покращення її споживчих якостей і стимулювання збуту;
8. Розроблення рекомендації щодо вдосконалення асортименту та якості продукції, орієнтованої на задоволення потреб споживачів;
9. Прийняття участі в організації виставок, ярмарків, дегустацій, розповсюдженні інформації про виробника та його можливостями;
10. Розробка та реалізація маркетингових акцій та кампаній, спрямованих на торгові точки, дистриб’юторів та споживачів, націлених на просування торгової марки, зростання товарообігу, стимулювання діяльності дистриб’юторів та торгових точок;
11. Розробка та впровадження цінової політики підприємства на основі аналізу цінових пропозицій ринку;
12. Контроль та координація щомісячної звітності інженерно-технічної служби, логістики та відділів реалізації продукції;
13. Надання аналітичної бази економічному підрозділу для нарахування заробітної плати відділу реалізації продукції;
14. Координація та контроль проведення розрахунків вартості продукції для відділу реалізації продаж згідно цінового аналізу ринку;
15. Погодження та контроль проведення договірних кампаній відділу реалізації продукції;
16. Контроль та координація введення нових видів продукції до виробництва;
17. Надання щомісячного табелю для нарахування заробітної плати працівникам маркетингу;
18. Вчасно та оперативно реагувати на зміни загальної ринкової ситуації країни та окремих конкурентів;
19. Контролювати за якісним та своєчасним виконанням посадових обов’язків працівників маркетингу;
20. Проведення аналізу та корегування основних постачальників матеріально-технічного забезпечення підприємства (виробники пакувальної тари та матеріалів, постачальники основної сировинної бази);

Головний маркетолог

з 07.2015 по 12.2017 (2 роки 5 місяців)
ПрАТ "Роменський завод продовольчих товарів", Ромни (виготовлення продуктів харчування)

Освіта

Київський Національний Університет Харчових Технологій

Маркетинг, Київ
Вища, з 2015 по 2020 (4 роки 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Маркетинг ПРО

3 місяці

Інтернет маркетинг "ЛІРУ"

2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Adobe Photoshop CorelDRAW Adobe Illustrator Linux Tilda Графічний дизайн

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: