• PRO

Єгор

Project-менеджер, 55 000 грн

Розглядає посади:
Project-менеджер, Team leader, Контент-менеджер, Retention-менеджер, Супервайзер, Risk manager, Support manager, Фахівець з документообігу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support team lead

з 02.2025 по 05.2025 (3 місяці)
PaidPex, Дистанційно (IT)

Керування процесом роботи команди підтримки. Організація робочого простору та взаємодії команди.

Customer support representative

з 04.2024 по 11.2024 (7 місяців)
BillTech, Вінниця (IT)

Підтримка клієнтів у чаті в сфері iGaming.

Customer support representative

з 05.2023 по 12.2023 (7 місяців)
Vimmi, Вінниця (IT)

Customer support
Обов'язки: робота з тікет системою та робота з клієнтською базою виключно англійською мовою

Оператор call-центра

з 11.2022 по 05.2023 (6 місяців)
Call center, Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)

Прозвон горячей базы на английском языке

Копирайтер-Переводчик

з 07.2021 по 10.2022 (1 рік 3 місяці)
none, Дистанційно (ЗМІ, медіа)

Регулярная работа с разными компаниями на сайте Upwork. Успешное сотруднечиство и хорошие впечатления от работы со мной у работодателей

Переводчик - консультант

з 02.2021 по 05.2021 (3 місяці)
Elsharm, Винница (Услуги для населения и бизнеса)

Перевод текстов, общения с людьми на английском языке

Освіта

ВТЕИКНТУ

ФЕМП, Право, Вінниця
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Спеціаліст з підтримки клієнтів у сфері iGaming та технологій

Маючи міцну основу в сфері підтримки клієнтів та комунікацій в різних галузях, я маю понад два роки досвіду в наданні якісних послуг. Моя робота охоплює такі сфери, як iGaming, телекомунікації та створення контенту, де я постійно демонструю високі навички в роботі з клієнтами, а також технічні вміння в чатах, кол-центрах та системах обробки заявок.

Маючи досвід у комунікаціях, орієнтованих на клієнта, я завжди перевищую очікування щодо якості обслуговування, адаптивності та здатності реагувати на потреби клієнтів на різних платформах і в різних галузях.

Tg: @march_vibes

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: