• PRO

Ольга

HR-менеджер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний HR менеджер

з 07.2023 по 03.2025 (1 рік 8 місяців)
Rozetka, Харків (Роздрібна торгівля)

1. Підбір персоналу
• у період відкриттів – 50/60 – закритих вакансій на місяць;
• поточні вакансії (роздріб) – до 20 закритих на місяць;
• у періоди низьких наборів допомога у підборі іншим регіонам;
• проводити аналіз вимог до вакансії, робити опис вакансії;
• моніторити та тестувати альтернативні канали пошуку
2. Адаптація нових співробітників
• ознайомити з процесом та етапами стажування;
• знайомство із керівником;
• контроль проходження велком та навчання;
• інформування як відкрити зарплатний проект;
• проведення зустрічей 1:1 та день HR;
• підтримувати співробітника протягом адаптаційного періоду
3. Внесення картки та зарплати співробітників у ЗУП 1С НR
4. Кадрове діловодство: оформлення, переведення, звільнення
5. Організація тімбілдінгів, навчання, інструктажів
6. Участь у проектах відділу
7. Вести звітність, готувати документи, презентації для керівника
8. Супроводжувати звільнення співробітників та проводити exit interview
9. Аналізувати причини звільнення і розробляти пропозиції, щодо зменшення плинності персоналу
10. Підтримувала комунікацію з персоналом, створювала позитивну внутрішню атмосферу та здорову корпоративну культуру
Штат близько 400 людей вела.
Серед досягнень - створила курс "Адаптація для HR", формування інструкцій та положень для спрощення роботи відділу.

HR generalist

з 11.2021 по 02.2022 (3 місяці)
ТОВ Вердикт-право, Харків (Юриспруденція)

1. Пошук та підбір кандидатів різного рівня (від операторів сall-центру до керівних посад відділів юристів, адвокатів)
2. Проведення співбесід у попередньому телефонному режимі
3. Створення job-offer, робота із сайтами пошуку праці
4. Ведення аналітики продуктивності роботи HR-відділу

Звільнення у зв'язку з військовим станом.

Менеджер з навчання персоналу, бізнес-тренер

з 05.2020 по 02.2021 (9 місяців)
ТОВ Споживчий центр, Харьков (Фінанси, банки, страхування)

1. Проведення співбесід очно та онлайн, використовуючи різні системи оцінки кандидата
2. Навчання співробітників (3-12 чоловік группи), адаптація в колективі, психологічна підтримка та мотивація протягом усієї роботи.
3. Аналіз якості дзвінків згідно зі стандартами компанії, редагування вимог до співробітників
Досягнення: Була старшим наставників - навчала двох інших тренерів.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Психологія, Харків
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Друга вища освіта - магістратура

Харківський університет банківської справи

Управління і фінансових технологій, Харьков
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Бакалавр - диплом з відзнакою, спеціальність Облік та оподаткування

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна громадська організація Український союз ініціаційних спеціалістів

2019-2021, 2 роки

Тренинг Мастерство телефонного общения

2020 год

Інститут практичної психології Ольги Гаркавець – курс Кризова арт терапія

2022, 3 місяці

International education centre Курс Психологія відносин

квітень-липень 2022, 3 місяці

Курс Кризова психологічна допомога від Шейко Наталії

червень 2022

Международная тренинговая компания Основа Марафон Проявись: как побороть страх публичности и заявить о себе

липень 2022

International education centre Когнітивно поведінкова терапія

вересень 2022, 3 місяці

Український інститут когнітивно-поведінкової терапії чотириденний Семінар КПТ модель консультування з викликами війни

жовтень 2022

Інститут розвитку символдрами і глибинної психології

старт 2024, 4 роки

Знання і навички

  • Продажи
  • Психолог -практик
  • Висока працездатність
  • Комунікабельність
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Побудова HR-бренду
  • Онбординг персоналу
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • E-Staff
  • Управління персоналом
  • MS PowerPoint
  • Лідерство
  • Ведення кадрового обліку
  • Аналіз метрик рекрутингу
  • Стресове інтервʼю
  • MS Office
  • Hurma

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

У разі необхідності готова в найкоротші терміни підвищувати рівень розмовної англійської.

Своєю перевагою вважаю практичний досвід консультування, як психолог. Орієнтована на людей, на вирішення проблем та швидку реакцію.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: