• PRO

Володимир

Операційний менеджер

Розглядає посади:
Операційний менеджер, Менеджер з управління проєктами, Керівник відділу якості, Бізнес-аналітик
Вид зайнятості:
повна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аналітик консолідованої інформації

з 02.2024 по нині (1 рік 6 місяців)
ТОВ "АгроВіста", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

ТОВ «АгроВіста» — один із провідних аграрних холдингів України, заснований 8 квітня 2009 року. Компанія виникла в результаті об'єднання груп «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг» та входить до складу міжнародного холдингу AgroVista Cyprus.

Основні напрями діяльності:
Рослинництво: вирощування озимої пшениці, ячменю, кукурудзи, соняшнику, ріпаку, гороху та цукрових буряків. Компанія обробляє понад 75 000 гектарів сільськогосподарських угідь у Кіровоградській та Дніпропетровській областях.
Тваринництво: вирощування свиней, великої рогатої худоби та виробництво молока.
Переробка: Олександрійський цукровий завод виробляє цукор-пісок із цукрових буряків, переробляючи близько 2,5 тис. тонн буряків на добу.
Зернотрейдинг та логістика: закупівля та експорт зернових і олійних культур, надання елеваторних послуг із загальною потужністю зберігання до 360 тис. тонн.
Соціальна відповідальність: компанія активно підтримує розвиток громад у регіонах своєї присутності та сприяє створенню робочих місць для місцевого населення.


Основні обов'язки:
- Проведення роботи по уніфікації бухгалтерського обліку на підприємстві;
- Проведення аналізу, внутрішніх процесів бухгалтерського обліку, виявлення недоліків обліку документів, обліку доходів/ витрат;
- Виявлення розбіжностей обліку компаній та робота по їх усуненню;
- Перевірка достовірності фінансової звітності;
- Перевірка відповідності обліку та звітності бухгалтерським стандартам, внутрішній обліковій політиці та зовнішнім законодавчим вимогам.
- Вносити пропозиції щодо удосконалення роботи, пов'язаної з виконанням обов'язків передбачених посадовою інструкцією.
- Знайомитися з документами, що визначають його права й обов'язки по займаній посаді, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.
- Знайомитися з проектами рішень, наказами, розпорядженнями, постановами керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Вносити на розгляд керівництва пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками.
- Взаємодіяти з керівниками всіх виробничих підрозділів стосовно професійних питань.

Додаткові обовʼязкові функції:
- Спілкування з людьми для вирішення значущих питань відділу.
- Знаходження потрібної інформації в інтернеті, в момент перевірки, в стресовій ситуації.
- Інвентаризація тих чи інших відділів
- Створення проектів і цікавих бізнес-моделей для збільшення зростання прибутку або зниження витрат і оптимізація системи роботи.
- Допомога та вирішення питання різним особистостям з різними питаннями в межах своїх можливостей
- Вивчати та шукати пріоритети в законодавчій сфері діяльності.
- Нести відповідальність за конкретну ділянку роботи або за тих людей, які виконували роботу під моїм забезпеченням.
- Брати участь у важливих або значущих заходах для аналізу подій, слів, дій і презентації своєї точки зору, щоб дійти до єдиного цілого.
- Ведення значущої статистики у своїй сфері діяльності.
- Представляти інтереси компанії в організаційних питаннях.

Заступник головного бухгалтера

з 02.2024 по 02.2025 (1 рік)
СТОВ ім. Мічуріна, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)

СТОВ «Ім. Мічуріна» — сільськогосподарське підприємство, зареєстроване 24 грудня 2002 року в смт Приютівка, Олександрійський район, Кіровоградська область та входить до группи агрохолдингів України. Основний вид діяльності — вирощування зернових, бобових та олійних культур, зокрема пшениці, кукурудзи, сої та соняшнику.

Основні обов'язки:
- Облік ПДВ
- Звітності по ПДВ
- Внесення банківських виписок
- Приход/реалізація продукції
- Проходження у встановленому порядку інструктаж з охорони праці.
- Виконання вимоги інструкцій, положень та наказів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, та інших нормативних документів.

Досягнення:
- Розробив і впровадив нові регламенти ведення бухгалтерського обліку, що зменшило кількість помилок і прискорило підготовку звітності.
- Своєчасно адаптував бухгалтерські процедури до нових вимог податкового та фінансового законодавства, що дозволило уникнути штрафних санкцій і забезпечити безперервність роботи.
- Підготував документи та організував роботу з аудиторами, що призвело до успішного проходження як зовнішнього, так і внутрішнього аудиту без значних зауважень.
- Забезпечив високу продуктивність бухгалтерської команди.
- Успішно провів переговори з податковими органами, що дозволило вирішити спірні питання та мінімізувати штрафи.

Бухгалтер

з 09.2022 по 02.2024 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Верес", Олександрія (Сільське господарство, агробізнес)

ТОВ «Верес» — українська компанія, заснована 25 серпня 1998 року, яка спеціалізується на вирощуванні, переробці та реалізації сільськогосподарської продукції. Основна діяльність підприємства зосереджена на вирощуванні зернових і олійних культур, таких як пшениця, ячмінь, кукурудза, ріпак, соняшник, соя та горох. Компанія обробляє близько 12 000 гектарів сільськогосподарських угідь у Кіровоградській та Полтавській областях, зокрема через філії в смт Павлиш та с. Балахівка.

ТОВ «Верес» має власні потужності для приймання, переробки та зберігання до 75 000 тонн зерна, а також можливості відвантаження продукції автомобільним і залізничним транспортом. Компанія впроваджує ресурсозберігаючі технології та співпрацює з провідними світовими виробниками насіння для забезпечення стабільних урожаїв.

Основні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– відновлення обліку;
– постановка обліку виробничих операцій;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
-- підбір кандидатів;
– укладання договорів;
– ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
– прийом, контроль і обробка первинної документації;
– ведення документів по складу;
– формування документації по списанню товарів;
– участь в проведенні інвентаризації;
-- приймання участі в прийомі ДТ та бензину;
— кооперація з державними органами;
– реалізація постанови 1487 від 30.12.2022р.;
– кооперація з орендодавцями та ведення обліку договорів з орендодавцями;
– відправлення звітності в M.E.doc.

Доповнення:
Маю власний автомобіль та водійське посвідчення категорії В.

Менеджер з продажу B2B и B2C

з 10.2020 по 12.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Новомосковський ЗБВ №17", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основний напрям діяльності — виробництво бетонних і залізобетонних виробів для будівництва. Крім того, компанія займається оптовою торгівлею будівельними матеріалами, надає транспортно-логістичні послуги та консультує з питань комерційної діяльності.

ТОВ «НЗ ЗБВ 17» також пропонує широкий асортимент залізобетонних виробів для дорожнього будівництва, які відзначаються високою міцністю та довговічністю.

Завдяки сучасним технологіям виробництва та інноваційним підходам, компанія зарекомендувала себе як надійний партнер у сфері будівництва.

Основні обов'язки:
- Ведення переговорів;
- робота з комп'ютером (соц. мережі, офісні програми тощо);
- підготовка учасника у тендерах;
- складання документації;
- ведення клієнтської бази;
- ведення проектів з розробки та просування;
- підготовка комерційних пропозицій;
- Укладання договорів;
- Ведення звітності;
- Пошук клієнтів.

Досягнення:
- щорічно збільшував клієнтську базу на 20%;
- перевиконував поставлений план продажу на 5-10%;
- розробив стратегічні схеми, завдяки яким було збільшено прибуток компанії;
- неодноразові заохочення від керівництва;
- Маю досить велику власну базу клієнтів.

Керівник інтернет-магазину

з 03.2020 по 06.2021 (1 рік 3 місяці)
Інтернет-магазин "Акапулька", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:
- підбір товарів для інтернет-магазину;
- оформлення договорів із постачальниками;
- організація розрахунків;
- оформлення товарів на сайті;
- Зберігання та доставка;
- управління персоналом та продажами;
- розвиток інтернет-магазину.

Досягнення:
- створення прибуткових та стабільних напрямків;
- створення портрета покупця;
- Вихід на планові показники з продажу.

Менеджер з продажу

з 08.2019 по 10.2020 (1 рік 2 місяці)
"Session", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов'язки:
- правильна комунікація з людьми;
- доведення продажу до повноцінної її покупки клієнтом;
- робота з комп'ютером (соц. мережі, офісні програми тощо);
- Робота з запереченнями;
- вивчення психології покупця;
- настроювання реклами.

Досягнення:
- розширення колективу;
- стабільний прибуток 8000 грн/міс;
- довіра керівника;
- стовідсотковий продаж продукту;
- створення портрета покупця;
- постійні преміальні.

Освіта

КНЕУ

Міжнародна економіка та менеджмент, Київ
Вища, з 2019 по 2025 (6 років)

Під час навчання мною було вивчено багато наук, що призвели до дисциплінованості та аналітичного мислення.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Access
  • Битрикс24
  • C++
  • Программирование
  • 1С:Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Користувач 1С
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія
  • FREDO Звіт

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Про себе:
Комунікабельний, посидливий, ввічливий, проактивний, уважний до деталей, дисциплінований, готовий вчитися новому. Маю підприємницьке та глобальне мислення. Мета моєї роботи – це інвестування теорії та досвіду у практику, щоб отримати нові знання та відмінний результат.

Додаткова освіта:
- курси з перемовин та продажу;
- Курси Підприємництво. Власна справа в Україні;
- курси Агрономія;
- курси технічного навчання;
- курси Фінансового Менеджменту;
- Курси Соціального менеджменту та залучення зацікавлених сторін.

Додаткова інформація:
- шкідливих звичок не маю;
- Сімейний стан – не одружений, дітей немає;

P.s. Прошу свої пропозиції надсилати на пошту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: