- PRO
Ольга
Журналіст, редактор, інформпродюсер, менеджер з адміністрування, 50 000 грн
- Розглядає посади:
- Журналіст, редактор, інформпродюсер, менеджер з адміністрування, Менеджер з комунікацій, Викладач математики, Продюсер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7007901/
Досвід роботи
Засновник,головний редактор, інфопродюсер
з 04.2024 по нині
(1 рік 4 місяці)
Суспільне.Студія, Київ (ЗМІ, медіа)
РЕЗЮМЕ
Ліньова Ольга Миколаївна (Olga N.Linova)
Мета: одержання відповідної посади.
Дата та місце народження: 7 вересня 1979 року; м. Суми.
Вік: 43 роки.
Сімейний стан: вдова; маю сина 22 роки.
Мобільний телефон: [
E-mail: [
Освіта: 1996-2001 р. – філологічний факультет Сумського державного університету ім.А.С.Макаренка; спеціальність «українська мова та література». Маю диплом з відзнакою.
Досвід роботи: 2000р. – газета «Ваш Шанс», менеджер відділу реклами та маркетингу.
2004 – 2005 р. – газета «Конотопський край»; коректор,коректор-кореспондент.
2005 – 2019 р. – заступник редактора газети « Факти».
Квітень 2019 р. – по теперішній час – приватний підприємець (надання інформаційних послуг, посередництво в розміщенні реклами в ЗМІ та інші види послуг, агенство нерухомості).Засновник і керівник газети «Факти + програми ТБ».
Квітень 2024 р. - по теперішній час - інформпродюсер ранкових ефірів на Першому каналі в проєкті «Суспільне Студія».
Аналітикиня у приватному медіа.
Додатковий досвід і відзнаки: з 2005р. і до теперішнього часу – член Національної спілки журналістів України.
Лютий - березень 2019 р. – пройшла підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення за напрямом «Основи малого підприємництва».
Займаюсь організацією та проведенням промислових виставок,навчальних тренінгів та проектів у галузі бізнесу,володію навичками ведення звітної документації,підбору кадрів,маю досвід в укладанні угод з державними органами та приватними підприємствами.Займаюсь дослідженням кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.Маю досвід у сфері купівлі/продажу/оренди нерухомості
Маю численні грамоти і подяки від міської ради та виконавчого комітету.
Навички:
1. грамотна усна і письмова мова;
2. знання основ діловодства та документообігу, бухгалтерської звітності; 3. досвід організації виставок, ярмарків, семінарів, зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів; 4. знання української мови – досконало, російської - вільно, англійської – середній рівень; 5. навички роботи з Інтернет, користувач MS Offis (Word, Exel, Power Point); 6. знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер).
Особисті якості: характер урівноважений, свої погляди відстоюю аргументовано, цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, толерантна, креативна, пунктуальна, ініціативна, доброзичлива.
Освіта
Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка
Філологічний, Суми
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 8 місяців)
Схожі кандидати
-
Адміністратор, артдиректор, помічник керівника, рієлтор, менеджер, психолог, редактор (HR, SMM)
17000 грн, Хмельницький, Дистанційно -
Журналіст, редактор, кореспондент, адміністратор
17000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
25000 грн, Самар, Дистанційно -
Редактор
Інші країни, Дистанційно -
Контент-менеджер
Дистанційно -
Журналіст
25000 грн, Київ