Резюме від 1 травня 2024 PRO

Аліна

Бухгалтер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 08.2021 по 01.2024 (2 роки 5 місяців)
Продаж шин та шиномонтаж, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення обліку 2х ТОВ (загальна система оподаткування і платники ПДВ) та 15 ФОП(2 група).
Організація та впровадження комплексного, системного та своєчасного бухгалтерського та податкового обліку всіх господарських операцій підприємства (впровадила електронний документообіг з постачальниками, різні розрахунки: договора комісії, накладний платіж НоваПошта)
Організація і контроль роботи підлеглих працівників. (5 осіб+2 касира)
Моніторинг та застосування змін бухгалтерського та податкового законодавства;
Податковий облік (виписка та реєстрація податкових накладних, формування податкового кредиту, розблокування податкових накладних);
Формування та подача бухгалтерської, фінансової, статистичної, та податкової звітності;
Звірка взаєморозрахунків з постачальниками
Оцінка договорів та умов співпраці з контрагентами
Робота з банками - відповіді на фінансовий моніторинг
Нарахування зарплати, кадрове діловодство;
Ведення обліку операцій МШП, ОЗ, МНМА, ТМЦ;
Касова дисципліна РРО та ПРРО
•реєстрація , переєстрація касових апаратів, терміналів;
•контроль правильності оформлення та ведення касових операцій;
•щоденна підтримка касирів з питань касової дисципліни та роботи РРО;
•звірка розрахунків з еквайрингу з виписками банку;
Щоденна звітність для власників.

Бухгалтер в аудиторській фірмі (надання послуг бухгалтерського обліку)

з 06.2018 по нині (5 років 11 місяців)
ГлавбухАудит, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення бухгалтерського обліку різних підприємств (юридичні особи на загальній системі та на єдиному податку, ФОП) та здача звітності.
Податковий облік (реєстрація податкових накладних, формування податкового кредиту, декларації ПДВ)
Розрахунок зарплати, відпускних, лікарняних. Звітність: Об'єднана звітність по зарплаті (ЄСВ, ПДФО, ВЗ), 1-ПВ. (кількість працівників від 1-80)
Виробничий облік (формування собівартості)
Звітність: Декларація ПДВ (20%,7%), Рентна плата, Екологічний податок, Декларація земля та нерухомість, Баланс та Прибуток квартальні та річні, Декларація Єдиний податок 3 группа юридичні особи, Статистична звітність.
Звітність ФОП (2 рупа, 3 група).
Консультування в сфері оподаткування.

Бухгалтер в консалтинговій компанії (надання послуг бухгалтерського обліку)

з 04.2015 по 06.2017 (2 роки 2 місяці)
Бенчмаркфінанс, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення бухгалтерського обліку підприємств.
ЗЕД (імпорт товаров, експорт послуг)
Податковий облік (реєстрація податкових накладних, розподіл ПДВ, формування податкового кредиту, декларації ПДВ)
Нарахування заработної плати, звітність (ЄСВ, 1-ДФ)
Кадровий облік, організація документообігу
Ведення складского обліку (1с УТП: контроль за залишками, комплектації, розукомплектації)
Відновлення бухгалтерського обліку
Консультування в сфері оподаткування.
Ведення ФОП 3 группа (10 фопов, IT послуги, валютний дохід)

Бухгалтер (єдиний)

з 02.2013 по 03.2017 (4 роки 1 місяць)
ТОВ "Авіатрек", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної документації 2-ох виробничих підприємств. (виписка рахунків, накладних, актів виконаних робіт, контроль наявності та правильності оформлення первинних документів від постачальників, контроль повернення документів від покупців)
Ведення обліку взаиморозрахунків з покупцями та постачальниками
Операції ЗЕД (імпорт, експорт)
Работа з «Клієнт-Банком»: разнесення банківської виписки, створення платежів в системі-клієнт-банк, валютні операції
Виписка та реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування до податкових накладних, формування деклараціїи з ПДВ (Арт-звіт, M.E.Doc, M.Е.Doc-online)
Нарахування заработної плати, звітність (1-ДФ, ЄСВ )
Кадровий облік, організація документообігу
Ведення обліку ТМЦ, МШП і ОЗ, складський облік
Здійснення переходу з 1С7.7Підприємство на 1С8.2 УТП
Відновлення бухгалтерського обліку

Помічник головного бухгалтера

з 09.2012 по 02.2013 (5 місяців)
Альтура, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Ведення первинной документації (виписка рахунків, актів, накладних та довіренностей; введення документів в 1с по оприбуткуванню)
- Робота з клієнт-банком (в т.ч. валютні платежі)
- Рознесення банківских виписок
- Підготовка документів для заключення договорів
- Складский облік (відстежування будівельного спорядження, яке знаходиться в оренді)

Адміністратор проекта (оператор 1С)

з 11.2011 по 07.2012 (8 місяців)
ТОВ «ЕSU», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення обліку документації по проектним работам;
- перевірка та систематизація бухгалтерських документів;
- звіряння взаєморахунків з підрядчиками;
- збирання податкових накладних

Менеджер по туризму

з 11.2010 по 09.2011 (10 місяців)
ПП ТК Україна-світ (туроператор), Київ (Туризм)

- работа з клієнтами: пошук та підбір туру, заключення договору з туристом, видача турпакетів;
- работа з туроператорами: створення заявки, бронювання туру, заключення договорів;
- підготовка пакету документів для оформления віз (Болгарія, Словакія, Угорщина, Греція);
- ведение первинної бухгалтерії, прийом готівки, сдача звітів

Діловод

з 07.2009 по 12.2010 (1 рік 5 місяців)
Районний Центр Зайнятості Києва, Київ (Державні організації)

•Організація системи діловодства та документообігу
•Організація та ведення системи контролю виконання всіх документів організації
•Формування архіву, забезпечення зберігання, обліку, систематизації документів, видача архівних документів.
•Ведення підготовчої роботи з документами для подальшої передачі в Міський архів (систематизація, нумерація, створення внутрішніх описів)
•Виконання функцій диспетчера-консультанта (консультування, пошук работи)

Менеджер МТЗ

з 02.2008 по 11.2008 (9 місяців)
ПП "Днепр-спецмонтаж Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Оброблення заявок, підбір оптимальних варіантів для забезпечення будівельної діяльності підприємства, подальший супровід. Також виписка довіренностей, гарантійних та ін.листів, обробка та аналіз вхідних документів в великій кількості, ведення звітності для керівництва, аналіз, порівняння і планування закупівлі.

Освіта

Університет економіки і права "КРОК"

Магістерської підготовки та післядипломної освіти, "Адміністративний менеджмент", Київ
Вища, з 2007 по 2008 (1 рік)

Магістр

Університет економіки і права "КРОК"

Міжнародні відносини, "Міжнародна економіка", Київ
Незакінчена вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Бакалавр

Додаткова освіта та сертифікати

Школа бухгалтерії, Учбовий центр Анастасія, Обліковець з региєстрації бухгалтерских даних, 1С7

2009, 4 міс.

УЧБОВИЙ ЦЕНТР "ДАНКО", Бухгалтерський та податковий облік

2013, 3 міс.

Університет економіки та права "КРОК", Підвищення кваліфікації бухгалтера

2014, 5 міс.

СОФТКОМ - Сертифікований курс "Ведення бух. і подат. Облік в "1С:УТП

2015, 3 міс.

Стимул - Розрахунок зарабітної плати+1С: ЗУП

2015,1 міс.

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Email 1С УТП Арт-Звит 1С УПП Продажи Управленческие навыки 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія Користувач 1С FREDO Звіт СОТА 1С:Управління торгівлею Знання ПКУ Бухгалтерський облік (роздріб)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, енергійна, працюю з великими об'ємами інформації, швидко навчаюсь.

Зареєстрована як фізична особа підприємецьпре 3 група

Схожі кандидати

Главный бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Херсон, Дистанційно

Головний бухгалтер
Вінниця, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: