• PRO

Марина

Бухгалтер, 5 000 грн

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 05.2021 по 12.2024 (3 роки 7 місяців)
Автологістік, Хмельницький (Автобізнес та автосервіс)

Оформлення первинних документів (пн, рахунки, видаткові);
Контроль за поверненням та передачею документів (оригінали);
Банк (рознесення виписки в 1-с, робота в клієнт банку);
Ведення ПРРО;
Розрахунки по заробітній платі (нарахування, виплата, до 20 чоловік), лікарняні, резерви відпусток, кадровий облік, підготовка до подачі о'бєднаної звітності по зар. платі, статистичної звітності-1 юр. особа;
Облік ОС, МНМА, НМА;
Облік розрахунків з контрагентами (звірка, контроль заборгованості);
Здача декларації ПДВ; Виписка податкових накладних та їх реєстрація;
Підготовка та подання статистичної звітності;
Ведення бухгалтерського обліку ФОП (2-га група);
Підготовка та подання звітності до контролюючих органів (ЄСВ, ПДФО, єдиний податок тощо).

Заступник головного бухгалтера

з 02.2017 по 01.2018 (11 місяців)
ПІІ "Мад Медіа", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
-Закриття періоду, формування податкової і фінансової звітності;
-Контроль розрахунків покупці-постачальники: складання актів звірок;
-Контроль наявності документів, дотримання порядку оформлення документів;
-Робота з первинною документацією: прийом та контроль;
-Робота з клієнт-банком, контроль за грошовими операціями;
-Участь в юридичному та бухгалтерському оформленні проектів: робота з договорами (постач./клієнти);
-Виконання поставлених задач головного бухгалтера.
-Робота з банками, держслужбами, формування відповідей на запроси, підготовка відповідних звітних форм;
-Контроль ведення складського обліку, ОЗ, проведення інвентаризації, відправка документів, архівування док-ів, складання внутрішніх управлінських звітів.

Головний бухгалтер

з 05.2015 по 01.2017 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Вайт Карго", Киев (Надання транспортно-експедиційних послуг)

- Організація, ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві відповідно до ПСБО і податковим законодавством;
- Ведення, збір, контроль первинних документів на підприємстві;
Складання та здача у термін статистичної та податкової звітності (Декларація на прибуток, Декларація з ПДВ, Баланс та Ф2, 1 ДФ, 1-ОПТ, Звіти по ЄСВ,);
- Розрахунок заробітної плати, відпускних, премій, податків і внесків до позабюджетних фондів (ПДФО, ЄСВ);
- Ведення клієнт-банку, формування платежів, виписок;
- Аналіз і контроль фінансової діяльності компанії;
- Досвід ведення декількох юридичних осіб;
- Планування фінансових потоків на підприємстві;
- Уміння користуватися пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Бітрікс 24)
Досвідчений користувач 1С 8.2 (конфігурації "Управління торговим підприємством"), M.E.Doc.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналу

Економічний, фінанси та кредит, Хмельницкий
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

курс навчання : Навчальний центр "Пульс", м.Київ

тривалість - 72 год

Додаткова інформація

Професійні навики:
- Знання системи бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, складання фінансової, податкової звітності /різних видів оподаткування;
- Організація системи внутрішньої фінансової звітності, планування, бюджетування;
- Ведення роботи з податковими органами, банками, керівниками підприємтсв;
- ПК – досвідчений користувач Windows ,Word ,Excel, Інтернет, електрона пошта, офісні міні - АТС, ксерокс, факс;
- Знання та досвід роботи з програмами 1С 7, 1С8 УТП, Клієнт – Банк, Медок –звітність, іншими бухгалтерськими програмами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: