• PRO

Ольга

Начальник відділу кадрів, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший інспектор з кадрів

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
КП ММР "Миколаївські парки", Миколаїв (Державні організації)

- Оформлює прийом на роботу, переведення і звільнення працівників.
- Веде особові картки працівників форми П-2 і трудові книжки, своєчасно вносить в них необхідні дані: переміщення, зміни посад та ін.
- Своєчасно оформлює документи, необхідні для призначення пенсії.
Веде облік військовозобов’язаних і здійснює контроль за веденням цього обліку в підпорядкованих установах.
- Видає довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
- Контролює стан табельного обліку, подає в відділ заробітної плати табель обліку робочого часу два рази на місяць (для нарахування зарплати за першу та другу половину місяця ). Веде облік порушень трудової дисципліни (прогули, запізнення та інше) та контролює своєчасне прийняття адміністрацією, трудовим колективом відповідних заходів.
- Веде облік загального і безперервного стажу роботи, оформлює лікарняні листи для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності.
- Бере участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів, заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, зниження плинності кадрів, використання робочого часу та додерження правил внутрішнього трудового розпорядку на підпорядкованих установах.
- Здійснює контроль за своєчасним укладанням Колективних договорів на підпорядкованих установах.
- Веде облік надання відпусток працівникам, складає графік надання відпусток та здійснює контроль за його додержанням.

Інспектор з кадрів

з 06.2017 по 06.2022 (5 років)
Управління у справах фізичної кульутри і спорту, Миколаїв (фізична культура і спорт)

Оформлює прийом на роботу, переведення і звільнення працівників управління відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів начальника управління.
Веде особові картки працівників форми П-2 і трудові книжки, своєчасно вносить в них необхідні дані: переміщення, зміни посад та ін.
Своєчасно оформлює документи, необхідні для призначення пенсії.
Веде облік військовозобов’язаних і здійснює контроль за веденням цього обліку в підпорядкованих установах.Видає довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, а також відзиви і характеристики на працівників централізованої бухгалтерії.
Контролює стан табельного обліку, подає в відділ заробітної плати табель обліку робочого часу два рази на місяць (для нарахування зарплати за першу та другу половину місяця ). Веде облік порушень трудової дисципліни (прогули, запізнення та інше) та контролює своєчасне прийняття адміністрацією, трудовим колективом відповідних заходів.
Веде облік загального і безперервного стажу роботи, оформлює лікарняні листи для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності.
Складає та подає у центр зайнятості звітність про роботу з кадрами ( форми № 5-ПН; № 3-ПН; № 4-ПН (факт)), та подає звітність форми № 10-ПОІ у відділення Фонду соціального захисту інвалідів.
Бере участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів, заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, зниження плинності кадрів, використання робочого часу та додерження правил внутрішнього трудового розпорядку на підпорядкованих установах.
Здійснює контроль за своєчасним укладанням Колективних договорів на підпорядкованих установах.Надає консультації на стадії розробки проектів колективних договорів в межах своєї компетенції.
Веде облік надання відпусток працівникам, складає графік надання відпусток та здійснює контроль за його додержанням. Розробляє посадові інструкції працівників централізованої бухгалтерії;
Отримує у працівників згоду на збір та обробку персональних даних , зобов’язання про нерозголошення персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу.
Надає консультаційну допомогу підпорядкованим установам щодо порядку ведення особових справ, оформлення трудових книжок, порядку обліку загального стажу роботи.
Проводить перевірку підвідомчих установ на предмет стану кадрової роботи та діловодства.
Приймає, реєструє кореспонденцію та надає начальнику управління для резолюцій. Відповідно до резолюцій передає документи на виконання.
Відправляє вихідну документацію адресатам.

Главный специалист сектора по работе с персоналом

з 11.2009 по 07.2016 (6 років 8 місяців)
ОАО КБ "Надра", Миколаїв (Миколаївська обл.) (Кадровое делопроизводство)

- ведение кадрового делопроизводства;
- поиск и подбор персонала (размещение вакансий в Интернете, поиск и обработка резюме, проведение телефонных интервью, первичных собеседований с кандидатами, ведение базы данных);
- организация стажировки и обучения персонала;
- оформление командировок, отпусков;
- подготовка табелей учета рабочего времени;
- Ведение личных дел работников, заполнение, хранение и выдача трудовых книжек;
- ведение отчетной документации;
- оформление приема, перевода, и увольнения работников в соответствии с КЗоТ, положениями, инструкциями;
- ведение базы данных сотрудников
- учет листов нетрудоспособности сотрудников, подсчет трудового стажа;
- организация штатного расписания ( штат 150 чел.)

Госинспектор

з 10.2008 по 09.2009 (11 місяців)
Николаевская областная государственная хлебная инспекция (сфера обслуживания)

- общение по телефону с клиентами;
- приём факсовых и электронных сообщений;
- ведение кадрового делопроизводства;
- оформление командировок, отпусков;
- подготовка табелей учета рабочего времени;
- Ведение личных дел работников, заполнение, хранение и выдача трудовых книжек;
- учет листов нетрудоспособности сотрудников, подсчет трудового стажа
- оформление приёма, перевода, увольнений сотрудников;

секретарь перегрузочного терминала

з 04.2006 по 10.2008 (2 роки 6 місяців)
ООО СП «НИБУЛОН», Николаев (сфера обслуживания)

- общение по телефону с клиентами компании;
- приём факсовых и электронных сообщений;
- ведение делопроизводства;
- выполнение поручений директора.

секретарь канцелярии

з 10.2002 по 02.2006 (3 роки 4 місяці)
Заводский РО НГУ УМВД Украины в Николаевской области, Николаев (Государственные организации)

- общение по телефону;
- ведение делопроизводства;
- ведение номенклатуры дел;
- ведение отчетной документации;
- регистрация входящей и исходящей документации.

Оформитель готовой продукции

з 09.2000 по 10.2002 (2 роки 1 місяць)
ОАО НПКК "Алые Паруса" (Торговля, экспорт-импорт)

оформление готовой продукции (косметический цех)

Освіта

Николаевский государственный университет им. Сухомлинского

Факультет «Практическая психология», специальность «Практический психолог», Николаев
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 10 місяців)

Высшее профессиональное училище № 7

Секретарь-машинистка, Николаев
Середня спеціальна, з 1998 по 2000 (1 рік 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ПП «Кадри ділового світу», профессиональный офис-менеджер, инспектор отдела кадров

2006, 6 месяцев

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Windows
  • Ведение документации
  • АСКОД

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Ответственная, коммуникабельная, неконфликтная, пунктуальная, исполнительная!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: