- PRO
Майя
Direct-менеджер, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Direct-менеджер, Менеджер з персоналу, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю, Менеджер з продажу, Адміністратор салону краси, Адміністратор рецепції, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 27 років
- Місто проживання:
- Тернопіль
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7062617/
Досвід роботи
Адміністратор ресторану
з 10.2023 по нині
(1 рік 10 місяців)
Сім'я ресторанів файного міста YOUNG, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
• Прийом дзвінків та повідомлень від гостей щодо резервування столів, організації вечірок та банкетів.
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін.
• Проведення інвентаризації посуду, створення та редагування внутрішніх документів для персоналу.
• Дотримання касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення щоденної фінансової та операційної звітності.
• Моніторинг відгуків про заклад, аналіз і покращення сервісу на основі зворотного зв’язку.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.
Сервіс-менеджер
з 04.2023 по 11.2023
(7 місяців)
Сім'я ресторанів файного міста, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
• Контроль якості обслуговування та навчання персоналу (офіціанти, хостес, адміністратори).
• Впровадження стандартів обслуговування та робота з клієнтськими відгуками для підвищення рівня сервісу.
• Проведення тренінгив та створення презентацій та підготовка матеріалу для проведення.
Менеджер зала/ HR/ керуюча
з 07.2022 по 09.2023
(1 рік 2 місяці)
Бункермуз, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Менеджер ресторану
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін та проведення інвентаризацій.
• Прийом дзвінків і повідомлень від гостей щодо бронювання столів, організації заходів.
• Проведення атестації персоналу (тести, усні співбесіди) щодо стандартів сервісу, знання меню та роботи з конфліктними ситуаціями.
• Контроль касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення фінансової та операційної звітності.
• Перевірка якості обслуговування за допомогою “таємних гостей”.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.
HR-менеджер ресторану
• Підбір, адаптація та навчання персоналу ресторану.
• Розробка та впровадження стандартів сервісу, проведення атестацій.
• Контроль роботи персоналу, створення мотиваційних програм та системи бонусів.
• Вирішення конфліктних ситуацій у колективі та з гостями закладу.
Сервіс-менеджер ресторану
• Впровадження та контроль дотримання стандартів обслуговування.
• Перевірка якості роботи персоналу за допомогою “таємних гостей”.
• Проведення тренінгів для команди щодо комунікації з гостями та сервісу.
• Аналіз відгуків гостей, покращення рівня обслуговування.
Керуюча ресторану
• Організація та контроль усіх бізнес-процесів ресторану.
• Участь у формуванні бюджету закладу, обговорення витрат та оптимізація фінансових процесів.
• Продумування стратегії розважальної програми та подій у закладі.
• Розробка концепції оновлення меню кухні та бару спільно з командою.
• Декорування простору закладу та прилеглої території відповідно до сезонів та подій.
Менеджер ресторана
з 08.2020 по 03.2022
(1 рік 7 місяців)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Официант
з 09.2019 по 08.2020
(11 місяців)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Старший официант
з 12.2016 по 03.2017
(3 місяці)
Барбарис, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Официант
з 06.2014 по 04.2017
(2 роки 10 місяців)
Ресторанно - гостиничный комплекс «Коляда», Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Освіта
ХНПУ ім. Г.С.Сковороди
Художньо-графічний та Дизайн, Харьков
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (3 роки 9 місяців)
Знання і навички
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Організованість
- Чесність
- Саморозвиток
- Продуктивність
- Google Sheets
- Google Slides
- ✅ Впевнений користувач Google Docs
Додаткова інформація
Коротко про мене
Досвідчений сервіс-менеджер та адміністратор із сильною комунікацією та вмінням працювати з клієнтами. Вмію навчати персонал, покращувати якість обслуговування та створювати атмосферу, що залучає гостей. Відкрита до нових можливостей у сфері дистанційної роботи: менеджмент, продажі, робота з клієнтами.
Я відповідальна, вмію знаходити спільну мову з різними людьми, швидко приймаю рішення у складних ситуаціях. Завжди націлена на якісний результат і прагну розвиватися в нових напрямках.
• Відповідальна, завжди прагну до якісного результату.
• Вмію вести прозору комунікацію та ділитися корисними ідеями для компанії.
• Маю лідерські якості, можу організовувати роботу команди.
• Легко навчаюсь новому та готова освоювати нові інструменти й напрямки.
Схожі кандидати
-
Direct менеджер
30000 грн, Дистанційно -
Direct менеджер
Дунаївці, Дистанційно -
Direct-менеджер
Дистанційно -
Помічник керівника, координатор проєктів, диспетчер, Direct-менеджер
50000 грн, Дистанційно -
Direct-менеджер
20000 грн, Житомир, Дистанційно -
Direct-менеджер
Дистанційно