Резюме від 25 травня 2021

Альона

Рекрутер, адміністрація

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Левчук Альона Олександрівна
Загальні дані:
Дата народження 27.06.1985р.
Місце проживання м. Вінниця, Вул..Келецька, 61а, кв.44
Телефон моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2002р.-2007р. : Тернопільський державний економічний Університет Вінницький інститут економіки.
Спеціальність: Економіка підприємства.
2009р.-2012р. : Національний університет «Одеська юридична академія».
Спеціальність: Цивільно-правова
Кваліфікація: Юрист
Досвід роботи:
Березень 2004р.-червень2005р. – продавець-консультант магазин «Одяг» м.Вінниця
Червень 2005р.-серпень 2006р. - продавець-консультант магазин «Одяг» м.Одеса
Вересень 2006р.-квітень 2007р. - продавець-консультант ювелірний магазин «Астра»
Серпень 2007р.-вересень 2008р. – офіс-менеджер ТОВ «Підприємство Трансформаторних Підстанцій»
Березень 2009р.-вересень 2010р. – Суд Суворівського району м.Одеса.
Посадові обов’язки: ведення та збереження документації, запис судових процесів.
2013р. - 2014р. – Підприємницька діяльність.
Березень 2017р. – лютий 2018р. - Інспектор з кадрів, «ВБІГП».
Жовтень2018р. – лютий 2019р. - Відділ кадрів, ДП НЕК «Укренерго».
Лютий 2019р. – по теперішній час. - Старший інспектор кадрів, ДРУ ЦКРДІ «Промінь».
Підбір персоналу на підприємство відповідно до цілей розвитку, виробничої програми та кадрової політики підприємства.
-Працевлаштування, звільнення, переведення персоналу.
-Ведення, облік, трудових книжок персоналу, формування особових карток П-2
-Формування наказів з особового складу, ведення табелю обліку робочого часу, облік і складання графіку відпусток, складання посадових інструкцій, формування наказів та розпоряджень, співпраця з Центром Зайнятості.
-Оформлення лікарняних листів, підрахунок страхового стажу.

Особисті якості: Комунікабельна, відповідальна, працелюбна, добросовісна. Творча особистість.
Знання ПК: Word, Excel
Орієнтована на досягнення результату і розвиток кар'єри.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: