• PRO

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор торгового представництва, касир

з 06.2024 по 12.2024 (6 місяців)
Емет, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Робота з касою: відображення в обліковій програмі рух коштів — прихід, витрата, обмін коштів, проводити інкасацію коштів, видавати заробітну платню, кошти, відповідно до бюджету.
• Забезпечення життєдіяльності представництва (обслуговування орг.техніки, слідкувати за чистотою, наявністю води, бумаги, канцтоварів, тощо);
• Забезпечення своєчасної оплати оренди, комунальних послуг, інтернету, тощо;
• Бюджетування витрат на офіс і
контроль використання;
• Організація та підготовка до навчань
представництва: готувати начальний зал,
формувати пакети рекламної продукції для учнів, організовувати кава-брейки, обід та трансфер спікерів.
• Документообіг роботи представництва ті відповідна звітність;

Молодший категорійний менеджер

з 03.2023 по 06.2024 (1 рік 3 місяці)
Цитрус, Одеса (Роздрібна торгівля)

Аналіз ринку
Створення нових позицій товарів
Переміщення товарів між ТТ та складом
Моніторинг наявності та продажу товарів
Розміщення замовлень постачальникам
Підготовка звітів для постачальників
Звірки з постачальниками
Ціноутворення
Оновлення прайсів

Помічник байєра

з 05.2022 по 03.2023 (10 місяців)
Кадіум, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Організація та підготовка виробів для презентації колекції (підготовка фото, складання таблиці (файлу) колекції;
Контроль відвантажень постачальника відповідно до накладного (нагадування про недовантаження або затримку відправки товару);
Звірка оприбуткування товару ( за звітом 1с)
Звірка з постачальником (за відправленим товаром) у разі потреби.
Допомога у веденні документообігу (друк накладних, складання звітів звірка з 1с з постачальником у разі відсутності доступу Байєра до ресурсу (якщо баєр у відрядженні, без доступу до 1с і т.д.))

Фахівець відділу управління проектами

з 07.2021 по 02.2022 (7 місяців)
БаДМ, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Адміністрація зборів проектного комітету, ведення протоколів.
Консультування та навчання з методології управління проектами.
Документування та актуалізація методології управління проектами.
Ведення зведеної документації за проектами (реєстри, зведені таблиці та ін.).
Формування зведеної звітності за проектами.

Фахівець відділу контролю бюджетів, комерційних закупівель та запасів

з 12.2016 по 05.2020 (3 роки 5 місяців)
КОМФИ ТРЕЙД, Дніпро (Роздрібна торгівля)

• перевірка відповідності заявок на комерційні закупівлі затвердженому ліміту на закупівлю товару за періодом компанії з метою забезпечення не перевищення поточних лімітів у межах чинних: бюджету, тактики та стратегії закупівель, поточної комерційної політики компанії
• щотижневе формування звіту щодо покриття запасів під торгівлю
• ведення звіту з інвестиційних закупівель (деталізація інформації щодо ІЗ, заповнення фактичних даних, розрахунок фактичних та абсолютних відхилень продажів)
• вивантаження даних для формування звітів із «Диспетчера звітів», «JDA» (за запитом)

Диспетчер відділу внутрішньої доставки

з 11.2013 по 12.2016 (3 роки 1 місяць)
ГК АЛЛО, Дніпро (Роздрібна торгівля)

• розрахунок вартості відправлення товару (робота з тарифами)
• робота з претензіями між перевізником та одержувачами, складання документації
• формування актів виконаних робіт та деталізація з відправок
• ведення зведеної звітності щодо актів виконаних робіт
облік, контроль своєчасного оприбуткування товару в 1С
• повідомлення отримувачів про рух товару

Освіта

Національна металургійна академія України

Економіка підприємства, Дніпро
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Fashion&Art Academy by Naydenko Marina, курс Personal Stylist

2020-2021

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Діловий етикет
  • Багатозадачність
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Работа с оргтехникой
  • ERP
  • Деловой этикет
  • OLAP
  • MS Excel
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійність
  • Неконфліктність
  • Зосередженість
  • Користувач Бітрікс24
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

• навички роботи з оргтехнікою
• уміння працювати з великим обсягом інформації
• уміння спілкуватися з людьми
• вміння працювати в команді
• вміння планувати та організовувати свій робочий день
• грамотне усне та письмове мовлення
• знання програм Excel, Word, Outlook
• досвід роботи в системах DAX, JDA, ЕРП, 1С
• знання азів економіки
• знання ділового етикету
• наявність закордонного паспорта
• готовність до відряджень

Хобі: спорт, піші прогулянки, танці, консультації зі стилю, йога, медитація, малювання картин за номерами, декорування, читання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: