• PRO

Ірина

Оператор call-центра, 20 000 грн

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Менеджер по роботі із клієнтами, Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер з розвитку, Менеджер чата, Флорист, Сомельє
Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець клієнтського сервісу | Sense Bank

з 01.2025 по нині (7 місяців)
Sense Bank, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

•Консультування клієнтів з банківських послуг: картки, депозити, кредити
•Робота в CRM-системі, швидка обробка заявок у чаті та телефоном
•Дотримання стандартів обслуговування та політик безпеки
•Комунікація з клієнтами в складних ситуаціях, врегулювання скарг
•Аналіз звернень клієнтів та надання зворотного звʼязку відділам
•Навички переконання, продажу додаткових послуг банку
•Робота з великою кількістю інформації, багатозадачність
•Ведення внутрішньої документаціїНавички: клієнтоорієнтованість, банківська етика, конфіденційність, аналітика, multitasking, time management, високий рівень відповідальності

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2023 по 10.2024 (1 рік 3 місяці)
Manager, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Повний супровід клієнта — від першого контакту до закриття угоди
•Пропрацювання заперечень, теплі й повторні ліди
•Створення персоналізованих комерційних пропозицій
•Ведення CRM (внесення інформації, створення завдань, планування дзвінків)
•Робота із запитами у Telegram, Instagram, пошті
•Швидке перемикання між завданнями, тайм-менеджмент
•Віддалене спілкування з клієнтами: чат, аудіозв’язок, відео
•Навички: комерційне мислення, активні продажі, копірайтинг, переговори, емоційний інтелект, ведення клієнтської бази, customer success

Графічний асистент

з 11.2021 по 04.2023 (1 рік 5 місяців)
Mindy Teams, Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

•Обробка контенту для соцмереж: перевірка якості, узгодження макетів
•Робота з графічними редакторами (Canva, Figma — базово)
•Дотримання брендбуку компанії
•Комунікація з дизайнерами, менеджерами, технічними фахівцями
•Звітність по виконаним завданням у CRM
•Навички: уважність до деталей, робота в дедлайнах, клієнтський сервіс, естетичне мислення, контент-менеджмент

Оператор контакт-центру | Call-center

з 07.2019 по 10.2021 (2 роки 3 місяці)
Call-center, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

•Проведення опитувань, анкетування в межах соц. досліджень
•Обробка вхідних дзвінків, фіксація запитів
•Робота зі скриптами, вміння гнучко адаптуватися до відповіді клієнта
•Стабільне виконання плану дзвінків
•Комунікація з людьми різного віку та соціального статусу
Навички: дикція, витримка, грамотне мовлення, активне слухання, стресостійкість, впевнене користування телефоном та гарнітурою

Освіта

Чернігівська політехніка

Маркетинг, Чернігів
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Коледж економіки та технологій

Маркетинг, Чернигов
Середня спеціальна, з 2017 по 2020 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Цифрограм 1.0 для громадян

2023, 35 хаилин
Сертифікат

Цифрограм 2.0 для громадян

2023 40 хвилин
Сертифікат

Знання і навички

  • Обробка гарячих заявок
  • Обробка фото
  • Лідерство
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • MS Word
  • Самостійне прийняття рішень
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Google Ads

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Шановні панове!

Маю честь надати рекомендацію Ірині Пахомовій, яка працювала на позиції менеджера по роботі з клієнтами у нашій компанії. Протягом часу співпраці Ірина проявила себе як відповідальний, ініціативний та професійний спеціаліст, орієнтований на результат.

Її сильними сторонами є:
•Високий рівень комунікаційних навичок: Ірина завжди знаходила спільну мову з клієнтами, вміло вирішувала складні ситуації та конфлікти;
•Здатність до швидкого навчання та адаптації;
•Уміння працювати в багатозадачному середовищі та ефективно розподіляти час;
•Професійний підхід до ведення переговорів, презентацій та супроводу клієнтів на всіх етапах співпраці.

Завдяки її зусиллям вдалося покращити рівень клієнтської лояльності та збільшити повторні звернення клієнтів. Ірина відповідально підходила до завдань, була ініціатором декількох покращень у внутрішніх процесах обслуговування.

Я впевнена, що Ірина буде цінним активом для будь-якої компанії, яка прагне високого рівня сервісу та стабільних взаємин з клієнтами. Рекомендую її без жодних застережень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: