- PRO
Олена
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, Спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування)
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7252333/
Досвід роботи
Менеджер з продажу, помічник керівника, офіс-менеджер
з 12.2021 по 04.2025
(3 роки 4 місяці)
ТОВ Селм Агро, Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Продаж запасних частин до сільськогосподарської техніки в офісі (продаж по каталожним номерам), в часності до комбайнів Class та до грунтообробної техніки;
- укладання договорів з фермерськими господарствами, оформлення документації супутнього продажу (специфікація запчастин тощо);
- робота із замовниками , ведення переговорів (підготовка комерційної пропозиції, добірка необхідних деталей), робота з існуючою клієнтською базою;
- введення 1С8, ведення звітності, виписка рахунків, видаткової накладної та складської, контроль дебіторської заборгованості, оформлення відправки товару.;
- перекупка запчастин у постачальників;
- адміністративна підтримка офісу та організація роботи як помічник керівника (Забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи -це і замовлення води на офіс, канцтовари, чай, кава, відправка вхідної та вихідної кореспонденції, заправка катриджа і т.д.).
Головний спеціаліст відділу формування та моніторингу нерухомого майна
з 12.2016 по 11.2021
(4 роки 11 місяців)
Департамент коммунального майна ВМР, Вінниця (Державні організації)
підготовка проектів рішень міської ради;
- співпраця з відповідними організаціями (ВМБТІ) щодо виготовлення технічних паспортів (інвентарних справ), інформаційних довідок щодо реєстрації права власності, визначення ідеальної частки, площи, присвоєння адреси;
- на підставі довіреності виступала уповноваженим представником виконавчих органів міської ради з питань реєстрації прав на нерухоме майно та здійснюю підготовку пакету документів до органу реєстрації речових прав;
- здійснюю моніторинг інформації в системі електронного обліку нерухомого майна;
- та інші доручення керівництва, що стосуються роботи відділу.
Головний спеціаліст відділу орендних відносин
з 03.2007 по 12.2016
(9 років 9 місяців)
Департамент земельних ресурсів ВМР, Вінниця (Державні організації)
З березня 2007 року по лютий 2009року головний спеціаліст відділу правового забезпечення та звернень громадян УЗР ( по факту секретар та діловод) - в обов"язки входило: введення усієї канцелярскої роботи, формування архіву (документації), вхідної та вихідної кореспонденції, робота з компьютером, всі офісні програми, контроль та якість вихідних листів, телефонні дзвінки та прийом громадян.
З лютого 2009 по червень 2016 року - головний спеціаліст відділу орендних відносин та претензійної роботи УЗР. в обов"язки входило: на підставі прийнятих міською радою рішень підготовка та оформлення проектів договорів оренди земельних ділянок та договорів про встановлення земельного сервітуту та здійснювала їх підготовку для реєстрації;
- ведення обліку земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності ВМТГ, формування та наповнення автоматизованих баз даних договорів оренди земельних ділянок та договорів про встановлення земельного сервітуту.
Заступник директора, керівник меблевого підрозділу
з 01.2002 по 02.2007
(5 років 1 місяць)
Будівельно - меблева фірма "ЛИСТ", Вінниця (Будівельна промисловість, деревообробка)
Сімейний бізнес. Займались будівництвом будинків з нуля та евроремонтом у квартирах, офісах та будинках. У 2002 році організували новий напрямок - виготовлення корпусних меблів під замовлення. Всіма організаційними роботами займалась я - з прийняття на роботу людей (дизайнер, три бригади збиральників меблів, порезчик ДСП, водій та прибиральниця - Штат - 10 чол.) до закупки матеріалів та перевірки якості виробів. Також невеличка продажа меблевої фурнітури та на фірмовому станку займались порізкою ДСП та продажем. Робота в 1С - виписки рахунків, накладних, податкових, приход і т.д.
Освіта
Львівський національний аграрний університет
Землевпорядкування та кадастр, Львов
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)
Друга вища освіта
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, Винница
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Google Chrome
- Gmail
- Уважність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Організованість
- Чесність
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Цілеспрямована, готова вчитися новому та розвиватись, відповідальна, пунктуальна.
Одружена, двоє дітей шкільного віку.
Шукаю роботу із заробітною платою від 20000 і вище.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу с/г запчастин
20 000 грн
Вінниця
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з продажу запасних частин, помічник керівника, офіс-менеджер, ТОВ Селм Агро, 3 роки 4 місяці
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Вінниця -
Менеджер, адміністратор, помічник керівника
23000 грн, Вінниця -
Адміністратор, менеджер
Вінниця -
Офіс-менеджер
Вінниця, Житомир , ще 2 міста -
Адміністратор
Вінниця, Дистанційно -
Адміністратор
Вінниця