- PRO
Валерій
Генеральний директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7279887/
Досвід роботи
Директор
з 12.2021 по нині
(3 роки 8 місяців)
Zepter Україна, Київ (міжнародна компанія, яка виробляє і продає ексклюзивні високоякісні споживчі товари широкого профілю у всьому світі, в основному через власну мережу продажів, а також через мережу сучасних магазинів)
Функціональні обов'язки:
1.Організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів (відділ збуту та маркетингу, відділ логістики і сервісу, відділ обслуговування мережі, фінансовий відділ, юридичний відділ).
2. Надання стратегічні порад та рекомендацій голові та членам правління, інформування їх про події в галузі та забезпечення розроблення відповідної політики для досягнення місії та цілей компанії та дотримання всіх відповідних законодавчих вимог та інших нормативних актів;
3. Підготовка річного бізнес-плану компанії та контроль виконання цього плану, щоб забезпечити досягнення компанією своїх цілей максимально рентабельно та ефективно;
4. Сприяння розробці корпоративної стратегії компанії, зокрема щодо цілей збуту;
5. Впровадження та розробка стратегії підбору торгового персоналу для забезпечення його постійного зростання; в рамках освітньої діяльності з метою зміцнення та розвитку професійної компетентності відділу продажів і в рамках діяльності з підтримки збуту з метою забезпечення бездоганної професійної підтримки та професійних інструментів для торгового персоналу;
6. Направлення та контроль керівництва компанії, щоб забезпечити відповідну мотивацію та підготовку для досягнення всіх бізнес-цілей, а також виконання своїх обов’язків відповідно до необхідних стандартів;
7. Представлення компанії в переговорах з постачальниками, державними відомствами, агентствами та іншими ключовими контактами для забезпечення найбільш ефективних робочих умов для компанії;
8. Направлення та контроль роботи ресурсів компанії та забезпечення набору та утримання необхідної кількості та типів добре мотивованого, навченого та розвиненого персоналу для забезпечення досягнення нею своєї місії та цілей;
9. Встановлення та підтримка ефективних офіційних та неофіційних зв’язків з відповідними державними відомствами та агенціями, місцевою владою, ключовими особами, які приймають рішення, та іншими зацікавленими сторонами загалом. Для обміну інформацією та думками для забезпечення того, щоб компанія надала належний спектр та якість послуг.
Директор
з 09.2009 по 05.2021
(11 років 8 місяців)
Алюпласт Украина, Бровари (Міжнародна компанія, що займається виробництвом і продажем ПВХ профілю)
1.Організація роботи і ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів (відділу виробництва, зовнішнього відділу продажів, внутрішнього відділу продажів, відділу маркетингу, технічного відділу, планово-економічного відділу та бухгалтерії);
2.Підвищення ефективності роботи підприємства та всіх структурних підрозділів;
3.Забезпечення виконання підприємством всіх зобов'язань перед державними, регіональним і місцевим бюджетами, державними позабюджетними соціальними фондами, постачальниками, замовниками і кредиторами, включаючи установи банків;
4.Забезпечення виконання підприємством всіх цілей, відповідно до затвердженого зборами засновників, бюджету компанії;
5.Організація виробничо-господарської діяльності підприємства націленої на отримання прибутку;
6.Втілювання заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, раціональному використанню та розвитку їх професійних знань і досвіду, створення безпечних і сприятливих для життя і здоров'я умов праці;
7.Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства, в межах наданих прав зборами засновників і законодавством;
8.Захист майнових інтересів підприємства в суді, арбітражі, органах державної влади і управління;
Директор з продажу та маркетингу
з 08.2006 по 09.2009
(3 роки 1 місяць)
Баумит Україна, Київ (Міжнародна компанія, що займається виробництвом і продажем СБС)
1.Організація і управління 3-ма відділами - Зовнішній відділ продажів, відділ продукт-менеджерів, технологічний відділ;
2. Розробка і впровадження планів розвитку компанії (план розвитку регіонів, план продажів і прибутковості, формування портфеля продуктів);
3.Розробка і впровадження стратегії продажу (системи знижок, умов роботи, управління каналами продажу);
4. Розробка і впровадження дистрибуційної стратегії (кількість і якість дистриб'юторів);
5.Підбір, навчання і мотивація персоналу (менеджери зовнішнього і внутрішнього відділу продажу, продукт-менеджери);
6. Проведення переговорів з VIP клієнтами (розвиток і пошук);
7.Організація моніторингу ринку збуту (обсяг ринку, основних конкурентів, основні тенденції і тд.);
Освіта
Київський Університет Права
Міжнародне Право, Київ
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)
Edinburgh Business School in Ukraine
Executive MBA, Київ
Вища, з 2011 по 2013 (2 роки)
Тернопільський Державний Технічний Університет ім. Івана Пулюя
Менеджмент організацій, Тернопіль
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
м. Київ; Агентство «Бізнес-Майстер»: Система збуту компанії
2005
м. Київ; К.е.н. М.М. Колонтай ,: Стратегічний маркетинг для керівників
2005
м. Київ; Агентство «Бізнес-Майстер»: Організація та розвиток дистрибуції
2005
м .Відень; Департамент навчання компанії «HILTI»: Mastering Marketing Management
2006
м. Київ; Агентство «Team Power»: Ефективна командна взаємодія
2006
м. Київ; Департамент навчання компанії «HILTI»: Strategies for Successful Selling
2006
м. Київ; ТОВ «ВІЧЕ- консалтинг»: «Розвиток управлінських компетенцій»
2007
м. Оберсдорфа (Німеччина) - «Бауфахконгресс» (будівельний конгрес)
2008
м. Київ; ТОВ «ВІЧЕ- консалтинг»: «Розвиток управлінських компетенцій - адаптоване для ТОВ « Бауміт Україна »
2008
м. Київ; Тренінг-Центр «Голден Стафф»: «Підбір персоналу. Оцінка при підборі »
2008
м.Варшава (Польща) «Baumit International»: Концепція продажів продуктів Baumit через DIY
2008
м. Відень (Австрія); Департамент навчання компанії «Baumit»: «Особистисний менеджмент директорів з продажу»
2008
м Гумпольдскирхен (Район Відня; Австрія); Клаус Зуха Департамент навчання компанії «Baumit»: «Управління»
2008
г. Київ. Департамент навчання компанії «Baumit»: «International Project - and Process management»
2009
г. Київ; European Business Competence * Licence; Level A (основи фінансового обліку та звітності, основи управлінського обліку,
2009
. Київ; European Business Competence * Licence; Фінансовий менеджмент
2011
м. Київ; European Business Competence * Licence; Стратегічний менеджмент
2011
Знання мов
- Англійська — вільно
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Німецька — початковий
Схожі кандидати
-
Керівник підприємства, виконавчий директор
45000 грн, Київ -
Топ-менеджер
Київ, Обухів, Козин -
Генеральный директор
Київ -
Операційний директор
Київ -
Керівник заводу
Київ, Полтава , ще 8 міст -
Керівник підприємства
Київ, Львів