- Файл
Олексій
Начальник відділу маркетингу
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7509178/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Директор з маркетингу (Chief
Marketing Officer)
КОНТАКТИ
Тел: [
Telegram: OleksiiRogov
E-mail: [
Linkedin, Facebook
Київ
20-років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG компаніях (харчові
продукти). Загальний досвід в маркетингу більш ніж 30 років. Маю успішний
досвід запуску нових брендів на ринок, зокрема бренд «Епікур». Знаю, як
розробити маркетингову стратегію компанії, нового продукту, сформувати
маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів та втілити все це у життя.
Як ефективний та досвідчений керівник маркетингової команди вмію будувати
команди, в управлінні використовую чесність та прозорість у відносинах з
колегами. В керуванні проєктами і командами гнучкі методології: Scrum,
Kanban.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
● стратегічний маркетинг та брендинг
● запуски нових продуктів
● управління асортиментом
● ціноутворення
● маркетингові та PR -кампанії
● командне лідерство
● управління маркетингом
● управління проєктами Waterfall, Scrum, Kanban
● аналіз і планування
● бюджетування
● побудова відносин с партнерами
КЛЮЧОВІ ПРОЄКТИ
Маю понад 20 реалізованих продуктових проєктів, з яких найцікавіші:
● Створення нового бренду курячого м'яса «Епікур»
● Перезапуск бренду «Чебатурочка»
● Система управління споживчим сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24
● Натуральний оцет в скляній пляшці «Руна»
● Кетчуп в пакованні у вигляді великого томату «Руна»
ДОСВІД
Квітень 2023 – вересень 2025
Директор з маркетингу | Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ
FMCG, ХоРеКа, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв
Ключові обов’язки:
● Розробка та реалізація маркетингової стратегії групи брендів Morskyi Dim, Katana,
JS тощо.
● Планування та впровадження маркетингових програм у каналах Retail (FMCG) та
HoReCa.
● Управління відділом маркетингу: формування команди, підбір, навчання та коучинг
співробітників.
● Створення та запуск нових продуктових лінійок (соєві соуси, бульйони, локшина,
готові салати, соуси для WOK і BBQ).
● Координація трейд-маркетингових активностей з ключовими роздрібними
мережами (Сільпо, Ашан, Novus).
● Розробка та реалізація digital-стратегії: SEO, SMM, Google Ads, Rozetka.ua, Google
Business.
● Управління комунікаціями з партнерами та ключовими клієнтами, включно з
B2B-категоріями.
● Розробка та контроль річних маркетингових бюджетів, оцінка ROMI маркетингових
заходів.
● Координація роботи бренд-шефа та проведення кулінарних майстер-класів,
організація участі компанії в гастрономічних подіях.
● Формування довгострокових стратегій розвитку брендів на ринку України.
Досягнення:
● Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM,
трейд-маркетинг, бренд-менеджмент, події, управління асортиментом),
забезпечивши зростання ефективності команди.
● Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам,
ринку і маркетингу.
● Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси,
основи для бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ).
● Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua,
Google Business, YouTube та LinkedIn.
● Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо,
Ашан, Novus, METRO, Fozzy).
● Систематизував трейд-маркетинг: побудував MML (Must Minimum List) по ключових
мережах і запровадив ROMI-оцінку промо.
● Провів понад 20 кулінарних і освітніх подій для шеф-кухарів і партнерів HoReCa;
● Підготував до запуску проєкт закладів власної HoReCa.
Вересень 2022 – березень 2023
Начальник відділу маркетингу | Деліція, ПП | Буча
FMCG
Ключові функції:
● Розробка маркетингової стратегії компанії.
● Проведення маркетингових досліджень.
● Здійснення аналізу ринку.
● Керування ціновою політикою та асортиментом.
● Керування розробкою та запуском нових продуктів.
● Керування брендом і візуальним брендингом компанії.
● Керування маркетинговими кампаніями.
● Керування он-лайн каналом продаж.
● Керування PR кампаніями і благодійністю.
● Управління командою.
Досягнення:
● Налаштував роботу SMM напрямку.
● Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів.
всі позиції знаходяться в активному продажу.
● Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування
відомого бренда разом з благодійним фондом.
● Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
● Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
● Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.
Листопад 2021 – вересень 2022
Директор з маркетингу | Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ
FMCG, ХоРеКа, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв
Досягнення:
● Забезпечив ефективність виконання функцій маркетингу в момент відсутності
команди.
● Сформував відділ маркетингу.
● Забезпечив здатність команди маркетингу ефективно виконувати завдання з
просування брендів, розробки продуктів, підтримки продажів.
● Відновив роботу цифрових каналів компанії Морський дім та бренду Катана:
сторінок в соціальних мережах, сайтів, сторінок в інтернет-магазинах Prom.ua і
Rozetka.ua, профіль компанії в Google business.
● Налаштував SEO сторінок, збір аналітичних даних та формування необхідних
звітів з цифрових ресурсів.
● Сформував план маркетингу та бюджет на 2022 рік.
Квітень 2014 - серпень 2021
Директор з маркетингу | Володимир-Волинська птахофабрика | Володимир
FMCG, Сільське господарство
Досягнення:
● Забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без
антибіотиків «Епікур», а саме: цінове позиціонування + 20% до лідера ринку,
рівень знання бренду 45%, лояльність - 80% споживачів залишились після
першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний роздріб;
продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в
продажах компанії 13%, у валовому прибутку понад 25%.
● Створив та керував управлінням маркетингу в компанії, що складалося з 51
спеціаліста.
● Впровадив проєкт управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі
CRM Бітрікс 24: організував роботу з рекламаціями, кол-центру в
багатоканальному режимі; впровадив методики оцінки ризиків від виробництва
неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на підставі різних
органолептичних показників; впровадив бізнес-процеси взаємодії підрозділів
компанії в CRM Бітрікс 24.
● Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей
час частка каналу досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під
брендом «Епікур».
● Сформував підрозділ R&D на підприємстві, виконував роль Власника продукту.
● Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією
у фреймворку SCRUM.
● Створив новий бренд «Delika» - заморожена курятина HALAL для експорту з
часткою 2% в доході компанії, асортимент - відкалібрована й упакована в
індивідуальний пакет заморожена тушка бройлера для експорту в країни
Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у
пакеті.
Серпень 2013 - лютий 2014
Директор з маркетингу та продажів | Озерянка, крупозавод | Житомир
FMCG, Виробництво круп
Досягнення:
● Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ
продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
● Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта» і
«Озеряночка», керував розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів,
забезпечував виробництво та продаж.
● Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
● Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».
Січень 2010 - липень 2013
Директор по маркетингу | Луцьк Фудз | Луцьк
Січень 2007 - грудень 2010
Директор з маркетингу | Карпатські мінеральні води | Київ
Червень 2006 - січень 2007
Національний трейд маркетолог | Голден Лайн | Одеса
Травень 2003 - травень 2006
Національний трейд маркетолог | СолоМія | Київ
Червень 2002 - квітень 2003
Регіональний менеджер з продажу | СолоМія | Харків
Грудень 2001 - травень 2002
Менеджер з реклами | РІА Міст | Харків
Листопад 2000 - червень 2001
Інженер з маркетингу | ІК Технології | Зміїв
Червень 1990 – серпень 2000
Спеціаліст з маркетингу та реклами | ФОП Круліковський І.Л. | Зміїв
ОСВІТА
Університет економіки і права «КРОК» | Київ
Магістр з управління та адміністрування
вересень 2023 - січень 2025
Харківський інститут управління | Харків
Фахівець з організації зв'язків з громадськістю
червень 2001 р. - серпень 2001 р.
Національний аерокосмічний університет «ХАІ» | Харків
Інженер з організації управління виробництвом
вересень 1993 р. - березень 1999 р.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
● Англійська (B2) поглиблена
● Російська рідна
● Українська рідна
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
● Adobe Photoshop / Illustrator
● 1С / Bitrix 24
● ChatGPT
● JIRA, Trello, Confluence
● Miro
● Effie
● Google Analytics
● HTML / CSS
● Nemind
● Nielsen
● QlikSens
● MS Project
ДОДАТКОВА ОСВІТА
Лідерство й управління персоналом | 2021 | Київ
Тренінг, Training For Business
Ціноутворення для бізнесу | 2020 | Київ
Курси Laba з ціноутворення
Branding by Banding | 2020 | Нідерланди, Bandall,
Тренінг з виду паковання бендлінг
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU | 2020 |
Нідерланди, Vaessen-Schoemaker,
Тренінг з видів упакування м'яса
Основи Lean в бізнесі | 2019 | Київ
Курс, Lean Інститут в Україні;
Agile - трансформація команди | 2018 | Київ
Тренінг AgileDrive, SCRUM
Лідерство в дії | 2018 | Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Експрес-менеджмент | 2018| Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Цінності команди | 2016 | Яремче
Тренінг, Тім Експерт
Тренінг для тренерів | 2010 | Луцьк
Тренінг, Якість росту
Співпраця професіоналів | 2008 | Київ
Тренінг, Четвертий вимір
Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції | 2007 | Київ
Тренінг, КІМО
Управління організацією | 2006 | Київ
Тренінг, МаЛес
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Категорійний менеджер, Head of category, Керівник відділу
Київ
Олексій Рогов Head of Category / Category Development Lead | FMCG / Retail Київ | | | LinkedIn: Професійний профіль Досвідчений керівник категорійного напрямку з понад 20 роками у FMCG, виробництві...
Розглядає посади: Chief marketing officer, Head of marketing, Marketing director
Київ
Олексій Рогов Директор з маркетингу (Chief Marketing Officer) КОНТАКТИ Тел: Telegram: OleksiiRogov E-mail: Linkedin, Facebook Київ 25 років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG, HoReCa...
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Директор з маркетингу, Морський дім (МД Євротрейд), Київ, 2 роки 6 місяців
- Начальник відділу маркетингу, Деліція, ПП, 7 місяців
Схожі кандидати
-
Керівник відділу маркетингу та реклами
60000 грн, Київ -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Київ -
Комерційний директор, керівник відділу продажів, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Київ -
Заступник керівника департаменту
Київ, Одеса -
Заступник керівника департаменту персоналу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник підрозділу
Київ, Дніпро , ще 5 міст