• Файл

Олена

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Офіс-менеджер, Оператор 1С, Адміністратор, Діловод, Секретар, Оператор call-центра, Продавець-консультант, Менеджер організацій
Вік:
36 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бай Олена Віталіївна

Дата народження : 04. 04.1989 Національність: Українка
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вища ( спеціальність «Правознавство», кваліфікація «Юрист») з 2006 по 2012 Волинський національний університет імені Лесі Українки
Досвід роботи
Провідний економіст роздрібного бізнесу з 12.2021 по 02.2022
АТ «Ощадбанк»
- обслуговування клієнтів, продаж фінансових послуг
- відкриття поточних та депозитних рахунків
- відкриття поточних рахунків для виплати пенсії та соціальної допомоги
- супроводження операцій з платіжними картами згідно діючих нормативних документів
- формування звітності
Головний касир з 09.2017 по 05.2025
ТОВ «Нова Пей», ТОВ « Нова пошта»
- обслуговування клієнтів, продаж фінансових послуг
- контроль і оформлення касових документів
- здійснення операцій прийому,обліку,видачі та зберігання готівкових коштів
- формування звітності
Менеджер з продажу запчастин та аксесуарів з 10.2018 по 04.2019
ПП «Даніела Тур»
- консультування клієнтів з питань наявності,та вартості, асортименту, термінів поставки запасних частин на автомобілі,
- підбір автозапчастин,
- оформлення документів,
- контроль дебіторської заборгованості
Оцінювач з 06.2007 по 08.2017
ПТ «Ломбард Партнер»
- консультація клієнтів за умовами кредитування,
- оцінка предметів застави,
- укладення договорів,
- робота з касою, касовими документами,
- ведення звітності
Особисті якості:
Неконфліктність, пунктуальність, порядність, здатність швидко навчатися, готовність брати відповідальність, комунікабельність, вміння спілкуватись з людьми, працювати в команді, оптимізм.
Навики:
- вміння працювати з оргтехнікою
- знання офісних програм : MS WORD, EXCEL
- знання 1С
- навики контролю дебіторської заборгованості
- навики телефоних продажів
- наявність водійського посвідчення категорія В

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: