Nadiia

Бізнес-тренер, HR-менеджер

Розглядає посади: Бізнес-тренер, HR-менеджер, Support operator, Диспетчер, Оператор кол-центру, Direct-менеджер, Координатор, Спеціаліст чата, Менеджер з підтримки клієнтів, Трафік-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 41 рік
Місто проживання: Запоріжжя
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Бізнес-тренер, HR-менеджер, Support operator, Диспетчер, Оператор кол-центру, Direct-менеджер, Координатор, Спеціаліст чата, Менеджер з підтримки клієнтів, Трафік-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділу оцінки, навчання та розвитку персоналу

з 06.2024 по 06.2025 (1 рік)
Алло, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

-кураторство програми розвитку для досвідчених керівників: для підвищення компетенцій, на які орієнтується компанія

-організація онлайн тренінгів, вебінарів, майстер-класів з цікавими інтерактивами для практичного опрацювання матеріалу: мозкові штурми, стратсесії, бізнес-ігри, квести, дебати, рольові ігри, групові кейси тощо

-створення онлайн курсів: тести, симулятори, тренажери, квізи, презентації, скрінкасти, відеокурси тощо

-участь у організації та проведенні оцінки співробітників: асесмент-центри, 180/360, проф та психологічні тестування, групові та індивідуальні кейси, оцінка компетенцій, Performance Review, оцінка ефективності навчання по моделі Кіркпатріка

-планування стратегічних цілей, задач та бюджету на місяць/рік по напрямку

-участь у розробці навчальних матеріалів для ветеранів

-надання зворотного зв'язку учасникам програми розвитку та підлеглим співробітникам

-ведення статистики та успішності груп учнів, створення розкладу

-збір зворотного зв'язку від учасників програми розвитку

-комунікація з різними департаментами, формування запитів на навчання, збір зворотного зв'язку від замовників

-створення освітніх онлайн ігор для співробітників: для покращення їх навичок та згуртування команд

Спеціаліст з організації та проведення тренінгів (онлайн та офлайн)

з 11.2019 по 11.2021 (2 роки)
“Global Bilgi”, Запоріжжя (Телекомунікації, зв'язок)

-організація онлайн та офлайн тренінгів

-створення онлайн курсів (тести, симулятори, тренажери, іспити, презентації, скринкасти, відеокурси і т.д.) на платформі iSpring

-навчання ньюкамерів

-розміщення оголошень про набір, в т.ч., в соцмережах

-проведення співбесіди серед ньюкамерів, та досвідчених співробітників

-проведення зворотного зв'язку

-адаптація нових співробітників

-участь у стратегічних сесіях компанії, з плануванням бюджету та завдань на рік

-контроль та оцінка роботи тренерів

-прорахунок щомісячного бонусу для тренерів та помічників

-ведення статистики та успішності груп учнів

-комунікація з головним замовником, компанією Turkish Airlines, підтримка їх ідей та запитів, зміна матеріалів навчання, за бажанням клієнта

-розробка розкладу для груп

-підготовка розкладу та завдань для тренерів

-створення освітніх онлайн ігор для співробітників call-центру, для покращення їх навичок та згуртування команд

Вокалістка, івент-менеджер, бенд-лідер

з 07.2002 по нині (23 роки 6 місяців)
Самозайнятість (вечірки, корпоративи, весілля, презентації, дитячі свята), Україна, Бахрейн, Кувейт, ОАЕ (Дубаї, Абу-Даби, Фуджейра) (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

-організація івентів "під ключ"
-проведення свят (3 мовами: українська, англійська, російська)
-самостійна підготовка: ідея, складання сценарію
-вокал (8 мовами)

Освіта

КМАЭЦМ (Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв ім. Л.І.Утьосова)

Факультет: Естрадних мистецтв, спеціальність: артист-вокаліст, Київ
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Онлайн-курс "Трафіколог (Таргетолог)", Atom University

СІчень 2021, 1 місяць

Онлайн-курс "AI Creator", Компанія "Franch.AI", Платформа "Alpi"

2025, 3 місяці

Знання і навички

  • Застосування штучного інтелекту
  • LMS
  • Operational CRM
  • Confluence
  • Open Broadcaster Software
  • Worksection
  • Soft skills
  • Емпатійність
  • Емоційний інтелект
  • User ChatGPT
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • Skype
  • Trello
  • Zoom
  • Google
  • Instagram
  • MS Teams
  • Уміння аналізувати
  • Фотографія
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Meet
  • Miro
  • Реклама
  • Навик організації та проведення онлайн та оффлайн тренінгів
  • Навички публічних виступів, сценічна мова
  • Відмінні письмові та вербальні навички спілкування
  • Сорсинг та рекрутинг
  • Складання сценарію
  • Акторська майстерність
  • Адаптація ньюкамерів, онбордінг
  • Навик створення та проведення бізнес-ігр
  • Саморозвиток
  • Проведення тренінгів
  • Управлінські навички
  • Робота в команді
  • Проведення презентацій
  • Аналіз роботи персоналу
  • Розробка плану навчання
  • Систематизація процесів
  • Самостійне прийняття рішень
  • Управління персоналом
  • Гейміфікація
  • Canva
  • Collaborator
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Арабська — початковий

Додаткова інформація

Ключові навички:
• Обробка текстових повідомлень клієнтів
• Надання консультацій щодо продуктів та послуг
• Вирішення проблем клієнтів через чат
• Забезпечення високого рівня обслуговування
• Висока швидкість набору тексту з телефону та ПК без помилок
• Ведення звітності та документації по запитах
• Підтримка клієнтів у процесі здійснення покупок
• Проведення опитувань задоволеності клієнтів
• Моніторинг чатів на предмет дотримання стандартів обслуговування
• Розробка стандартних відповідей на часті запити
• Навчання нових співробітників роботі в чаті
• Володіння софт-скілами, та досвід їх розвитку в персоналі та керівниках
• Відмінні письмові та вербальні навички спілкування
• Лідерські якості
• Управління, розвиток та оцінка команди
• Системне мислення
• Орієнтація на зовнішнього та внутрішнього Клієнта

Особисті якості:
комунікабельність, активність, амбітність, ініціативність, відповідальність, порядність, ентузіазм, бажання розвиватися і не зупинятися на досягнутому

Комп'ютерні навички:
Пакет програм від Microsoft
Пакет програм від Google
Email: Gmail, Outlook
LMS: iSpring, Campus, Collaborator
CRM: Zoho, Bitrix24, Confluence, Jira, Trello
Відеозв'язок: Zoom, Google Meet, MS Teams, Skype
Дошки: Miro, Zoom
Створення презентацій: PowerPoint+iSpring, Canva, Gamma
Відеоредактори: CapCut, Clipchamp, InShot, Canva
Конструктори сайтів: Gamma, Notion, Canva
Соцмережі, месенджери

Штучний інтелект:
Нейромовні мережі: чатGPT, Claude, Gemini
Створення фото: Midjorney, Krea, Sora
Створення відео: Kling, PixVerse, Midjorney, Veo3, Sora
Створення аватарів: Hedra, HeyGen, Captions
Створення звуку та пісень: Suno, ElevenLabs
Створення презентацій: Gamma, Pitch
Програми ШІ для товарного бізнесу
Чат-боти

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: