• Файл

Олена

Експедитор

Розглядає посади:
Експедитор, Директор з логістики, Водій
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Вінниця, Житомир, Київ, Луцьк, Львів, Полтава, Ужгород, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МЕЛЬНИК ОЛЕНА

Дата народження: 10.08.1973
Регіон: Черкаси, можлива релокація
Контактний тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2014 – 2015MBA
Спеціалізація: Логістика в агробізнесі
2003 – 2005Черкаський Державний Політехнічний Університет.
Спеціальність: облік та аудит
1990 – 1995Черкаський Державний Педагогічний Університет ім. Б. Хмельницького.
Спеціальність: хімія і біологія
Член УКАБ (Український клуб аграрного бізнесу) з 2016 р.
Досвід роботи:
Керівник відділу логістики
• Vitagro Partner (Українська компанія з виробництва та дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мікродобрив, інокулянтів)
• Квітень 2023 – Квітень 2024
• Керувала відділом з 20 співробітників, включаючи відділ транспортної логістики, механіка, аналітика та 2 керівників складів.
Ключові обов'язки:
• Управління транспортною (внутрішньою, ЗЕД) та складською логістикою.
• Оцінка, покращення та впровадження логістичних процесів.
• Автоматизація логістичних процесів через впровадження модуля логістики в 1С.
• Оптимізація логістичних ланцюгів поставок.
• Розробка та впровадження стратегій для зниження затрат на складське утримання.
• Управління витратами автопарку.
• Аналіз даних та розробка стратегічних рекомендацій.
• Створення системи контролю документообігу.
• Розробка та захист бюджету відділу, планування витрат.
• Розробка та впровадження KPI та систем мотивації.
Досягнення:
• Впровадила автоматизовану систему управління логістикою в 1С.
• Знизила річні витрати на доставку продукції на 30%.
Керівник транспортної логістики
• Агробудівельний Альянс «Астра» (Один з найбільших постачальників і сервісних операторів с/г техніки в Україні)
• Липень 2022 – Квітень 2023
Ключові обов'язки:
• Управління логістикою сільськогосподарської техніки та СГ продукції (імпорт, експорт, перевезення по Україні).
• Розробка та оптимізація бізнес-процесів логістики.
• Документальний супровід митного оформлення (ЗЕД).
• Аналіз ринку транспортних послуг, розробка цінової політики.
• Укладання договорів на експедиторські послуги.
• Контроль документообігу та платежів.
• Формування технічних завдань для 1С.
Досягнення:
• Сформувала та впровадила бізнес-процес для відвантаження зерна на зовнішні ринки.
• Розробила ефективну систему розрахунків з перевізниками.
• Систематизувала процеси перевезення с/г техніки.
Директор департаменту логістики ДП «Ілліч Агро Донбас»
• Harveast (СКМ) (Українська компанія, що керує с/г активами, земельний банк — 132 тис. га)
• Серпень 2020 – Травень 2022
• Керувала департаментом з 156 співробітників.
Ключові обов'язки:
• Забезпечення ефективного транспортування вантажів та пасажирів, управління автопарком.
• Організація та планування перевезення продукції з полів (96 тис га).
• Виконання контрактів щодо добових квот вивезення продукції в порт.
• Відвантаження та контроль виконання контрактів.
• Приймання добрив, переговори з залізницею.
• Формування бази перевізників, укладання договорів.
• Оптимізація маршрутів, контроль переміщення ТМЦ.
• Розробка KPI, звітності, аналіз виконання.
• Контроль документообігу та взаєморозрахунків.
• Формування технічних завдань для автоматизації.
• Складання та контроль бюджету.
Досягнення:
• Оптимізувала кількість працівників підрозділу (5%).
• Скоротила найманий транспорт з 230 до 150, знизила розцінки на 10-15%.
• Створила базу стабільних контрагентів, збільшила прибуток.
• Коригувала бізнес-процеси, зменшила час виконання замовлень.
• Розробила корпоративний інтернет ресурс для оптимізації замовлень.
• Встановила точки контролю на пріоритетних напрямках.
• Аналізувала транспортні ресурси.
Заступник директора по розвитку
• Смарт Агро Менеджмент (Транспортна компанія, оператор логістичних послуг)
• Вересень 2019 – Березень 2020
Ключові обов'язки:
• Запуск роботи компанії "з нуля", аудит ніші.
• Побудова бізнес-процесів.
• Маркетингова стратегія, переговори, контракти.
• Підготовка до сертифікації ISO 9001.
Досягнення:
• Створила бізнес-процеси, структуру компанії.
• Сформувала базу крупних клієнтів.
• Розробила стратегію розвитку на 2 роки.
• Побудувала структуру звітності в 1С.
Начальник відділу логістики
• Агропросперіс (Група компаній, вирощування, зберігання та продаж зернових та олійних культур, земельний банк — 300 тис. га)
• Лютий 2018 – Квітень 2019
• Керувала відділом з 98 співробітників, включаючи 4 менеджерів з логістики, 4 керівників диспетчерських відділів у регіонах та складську службу (3 склади).
Ключові обов'язки:
• Аудит та реструктуризація логістики холдингу.
• Робота з транспортними компаніями (авто- та залізничні перевезення, ЗЕД).
• Аналіз фрахту та брокерських послуг.
• Проект: «Аналітика польової логістики та оптимізація витрат».
Досягнення:
• Оптимізувала кількість складів та об’єм приміщень, зменшивши витрати на зберігання на 20%.
• Створила логістичні ланцюги доставки, зменшивши кількість найманого транспорту.
• Оптимізувала витрати на найманий транспорт на 13 млн грн, стабілізувала розцінки.
• Стабілізувала розцінки по регіонах на весь термін збиральної кампанії.
Керівник напрямку логістики (9 кластерів)
• Кернел (Найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, земельний банк – 506 тис. га)
• Березень 2013 – Лютий 2018
• Керувала 100 співробітниками, включаючи 9 керівників логістично-диспетчерських служб кластерів, 11 логістів, 9 фахівців з документообігу.
Ключові обов'язки:
• Формування єдиних стандартів та процесів управління транспортом.
• Побудова структури служби, навчання працівників.
• Управління та координація диспетчерських центрів.
• Розрахунок витрат на доставку, рентабельність.
• Планування місць зберігання.
• Централізація підбору транспортно-експедиторських послуг.
• Тендерна документація, погодження тендерів.
• Оптимізація втрат при транспортуванні.
• Розрахунок транспортних навантажень.
• Створення системи звітності та KPI.
Досягнення:
• Створила логістично-диспетчерські центри, оптимізувала управління логістикою.
• Створила єдину модель управління на кластерах.
• Впровадила WMS, зменшила помилки та штат.
• Знизила вартість 1 тонни перевезеного врожаю на 15%.
• Градація розцінки для платників та не платників ПДВ – економія 9 млн грн.
• Оптимізувала розцінки, економія 1,3 млн грн.
• Централізувала підбір транспортно-експедиторських послуг.
• Скоротила час простою під елеваторами, оптимізувала використання транспорту.
Начальник відділу логістики
• ПВКП Едельвейс-А (Виробник бакалійних товарів, дистриб'ютор ТМ «Олейна», «Королівський смак», «Щедрий дар», «Мрія»)
• Травень 2011 – Серпень 2012
• Керувала 50 співробітниками, включаючи керівника експедиційно-транспортної служби, 2 керівників складів, 2 керівників операційних відділів.
Досягнення:
• Зменшила помилки при формуванні замовлень, збільшила обсяги замовлень.
• Зменшила витрати на списання неліквідної продукції з 30 тис. до 700 грн.
• Зменшила недостачу складської інвентаризації з 5 тис. до 300 грн.
• Розробила ТЗ в 1С та впровадила проект логістики, скоротила штат на 15%.
Начальник відділу логістики
• ТД Поляков (Дистриб'ютор продуктів харчування та напоїв; ТМ: Bacardi, Chivas, Jameson, Pepsi, Сандора та ін.)
• Грудень 2009 – Березень 2013
• Керувала 200 співробітниками, включаючи начальника складу, начальника складу віп-продукції, керівника експедиційної служби, керівника транспортного відділу, керівника операційного відділу.
Досягнення:
• Економія логістичних витрат компанії на 7%.
• Побудова ефективно працюючих моделей взаємодії та структури логістики.
Начальник відділу логістики
• ПСП Ньютон (Дистрибуція напоїв ТМ «Оболонь», «Рогань», «Сандора», снекових груп)
• Лютий 2009 – Грудень 2009
• Керувала 5 диспетчерами.
Досягнення:
• Впровадила GPS навігацію, зменшила витрати палива на 5%.
• Розробила систему обліку та планування витрат/прибутків, інтегрувала з бухгалтерією.
Директор Черкаської філії
• Західна молочна група (Підприємство у складі ГК Континіум. ТМ «Комо», «Гурманіка», «Молочна родина»)
• Жовтень 2007 – Квітень 2008
• Керувала 40 співробітниками, включаючи начальника торгової команди, головного бухгалтера, завідувача складом, логіста, начальників операційного та транспортного відділів, експедиторів.
Досягнення:
• Організувала роботу представництва "з нуля".
• Створила систему звітності та KPI.
• Зменшила витрати підприємства на 38%, збільшила клієнтську базу.
Навички:
• Управління ланцюгами поставок
• Оптимізація та створення логістичних процесів
• Бюджетування та фінансовий аналіз
• Автоматизація логістичних процесів (1С)
• Управління командою (до 300 співробітників)
• Робота з перевізниками (авто- та залізничні перевезення, ЗЕД)
• Аналіз ринку транспортних послуг
• Розробка та впровадження KPI
• Створення систем звітності та контролю
• Ведення переговорів та підписання договорів
• Митне оформлення (ЗЕД)
• Управління складськими процесами
• Оптимізація складських операцій
• Управління складськими запасами
• Вдій категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: